Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Oikeestaan koko elokuuta, tai sen kaikkia jäljellä olevia päiviä. Pitäis mennä parin kaverin mökeille, ja omallekin vielä. Ja viimeinen kesäkuukausi: Toivottavasti ilmat pysyy hyvinä!!

Kysykää pääsinkö.

no pääsitsä caballero sinne häh? onneksi olkoon! mä tiesin kokoajan että sä pystyt siihen. tsemppiä vielä kerran!

mä odotan sitä päivää, kun mä saan elämäni takaisin raiteelleen ja naiseni takaisin, tai vähintään yhtä hyvän, ellei paremman ja silleen... voi mennä joku päivä kyllä tähän prokkikseeen. kysy multa sit vastiksex et onnistuko tää mission impossible? ok?

Odotan koulun alkamista ja asioiden järjestymistä. Tosin asioiden järjestymisen eteen pyrin tekemäänkin jotain, mutta koulun alkua vaan odottelen innoissani ja jännittyneenä :)

Enää pari päivää duunia jäljellä ja sitten alkaa loma!:rock:

Aivan loistavaa! Voi nukkua pitkään ja tehdä kaikkea kivaa..:) :)

no pääsitsä caballero sinne häh? onneksi olkoon! mä tiesin kokoajan että sä pystyt siihen. tsemppiä vielä kerran!
Juu pääsinhän mä :)
Tack onnitteluista ja tsemiä vaan sullekkin :kippis1:

Että pääsen getoutiin nykyisestä työpaikastani, yliopisto alkaa, pääsee puuhastelemaan normikoulurutiinit, ja ehkä gradunkin siinä sivussa.

...plus odotan syksyn ruska-aikaa. Joskus sitä herää (ihme kyllä) joku sisäinen romantikko, joka haluaa syysmyrskyisinä iltoina istahtaa punaisen sohvansa nurkkaan villasukat jalassa, juoda piparminttuteetä ja katsella telkkaria, katuvalojen loistaessa verhon läpi syksyisten kosteiden katujen vierestä.

eniten odotan sitä et ois jotakin odotettavaa, ois enempi intoa seuraaviin päiviin :D
ei nykysessäkään valitettavaa,mutta tätä kai tämmönen perustasanen tylsä elämä sit on...
töitä,reeniä,sillon tällön kavereita, siivousta,kaupassa käyntiä, lampun vaihtoa,tms.arjen asioita...Mut joku pikku kipinä tai inspiraatio kelpais-> ois jotain mitä odottaa,jotain minkä eteen tehä hommia..

Sitä, että tämä järkyttävä ähky tasaantuisi.
Ensimmäinen mättöpäivä pitkään aikaan ja överiksihän se meni.

Ensi kesää ja toivottavaa kesäkuntoa :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom