Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Alkas se koulu jo! Vähän tulee erilainen tästä vuodesta kuin viime vuodesta. Viime vuonna opiskelin pari kytä kurssia, tuli sellaiset 100 opintopistettä, tälle vuodella 8 kurssia ja 30 opintopistettä jäljellä + työharjoittelu ja opinnäytetyö. Onneksi ei kuiteskaan vapaavalintaisia tartte käydä, kun ne sain korvaavuutena aikaisemmista (sluibailu) opinnoistani. Onneksi yksi opettaja laittoi jo materiaalia yhteen niistä neljästä kurssista jotka aion nyt syksyllä tenttiä. Ei hirveesti motivaatiota käydä työssä, kun valmistuminen häämöttää silmissä. Mutta pitäähän sitä käydä tietty, saa säästöön rahaa, ettei tartte taaskaan ottaa opintolainaa, eikä kituutella. JEE! Mä oon varmaan jotenkin kieroontunut kun tykkään opiskelusta...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Muutto olisi kiva. Lähtisi nyt se vuokralainen niin pääsisin sinne yksin omaan kämppään, sinne tulisi kaikki oma posti. Nytkin on mun postit avattu. Tosi kiva. Pitäisikö tilata jotain ihan sairasta ja kuvottavaa postin kautta niin ei kukaan enää uskaltaisi koskea niihin. Mun posteja ei olla jätetty rauhaan viimeiseen neljään vuoteen, se että joku muu lukee mulle tulleet postit on jo jokapäiväistä. Itse ei hajuakaan mitä on tullut ellei papereita olla jätetty johonkin esille. Sitäpaitsi täältä käsin kaikkiin matkoihin menee 4h päivässä, aivan liikaa aikaa. Kai se on vaan kituuteltava vielä kunnes se vuokralainen häipyy, mitä se oikein odottelee, luulisi aiemmin olevan helpompi löytää uusi kämppä kuin sillon kun koulut alkaa...

Että tää saatanan helle loppuisi!
Ei voi mitään tehdä kun on niin kuuma.
Nyttenkin oon talon viileimmässä huoneessa(=29C) ja koko äijä on ihan hiestä märkänä. :curs:

JEE! Mä oon varmaan jotenkin kieroontunut kun tykkään opiskelusta...
Eikös tuo nyt ole ihan normaalia. Kyllähän opiskelu nyt työnteon voittaa 6-0.

Kyllä mäkin töitä teen todella paljon mielummin kuin opiskelen. Opiskellessa istuu takamuksellaan kirjastossa yötä päivää, repii roposia kasaan saadakseen ostettua materiaalit... jee

No joo, kyllä mäkin varmaan mieluummin jotain mielenkiintoista työtä tekisin ku istuisin koulussa tai kotona väsäämässä jotain "omin sanoin-lyhennelmiä" KAIKISTA oppikirjoista joita on (ai miten niin neuroottinen hikipinko...). Mutta kun ei lukiopohjalta ymmärrettävästi saa muita hommia ku jotain pohjamutien kaivelua ja vessanpöntön pesemistä.

Uuden kameran ostoa.
Kliinistä lääketestausta (ja siitä saatavaa 400 euron palkkiota).

Tällä hetkellä odotan yli kaiken omaan taloon muuttoa ja oman pihan laittoa. Kunhan ensin selviäis mikä talo ois kyseessä:rolleyes: Viime viikol oli viel selvää mikä talo ois kysees, mutta ei enää...:( Mutta laina on jo myönnetty ja me siis muutetaan omaan, jossain vaiheessa. Pääsee samalla eroon juopponaapureista ja niitten häiriintyneistä muksuista :rock: Kaksi kärpästä yhdellä iskulla :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom