Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Odotan lähinnä työpäivän päättymistä, jotta pääsen vihdoin fysiolle hoitamaan selkääni. Että pääsis taas urheilemaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Loma alkaa perjantaina, joten sitä ja sitten sen jälkeen tulevaa kahden viikon Karpathoksen matkaa (lähtö 14.8) :)

Odotan
* ensi maanantaita :haart:
* uuden työpaikan löytymistä
* seuraavaa lomaa (nimim. ekaa päivää töissä kesäloman jälkeen :jahas: )
* elo-syyskuuta 2008

Odotan elokuun 28:tta päivää, jolloin toivon mukaan asun uudella paikkakunnalla ja alotan opiskelut! Ehanata...ainiin ja uusia samanhenkisiä kavereita.

sitä että duunikaveri tulee töihin hoitamaan paskamaiset sekasotkukeissinsä itse loppuun saakka! Vielä kaksi viikkoa, argh:itku:

Tämän päiväm rinta-hauis-vatsat reeniä. (en ole RH-pelle, satuin vain tekemään tuollaisen päivän :) )

Tällä hetkellä odotan ihan vaan tätä uutta aikaa mun elämässä, uudessa kaupungissa ja uudessa, erittäin mielekkäässä työpaikassa:)

Mä odottelen ens vuoden kesälomaa. Tämän vuoden loma loppuu ens viikolla. :(

Flunssan loppua ja työpaikan löytämistä.

hohhoijaa..

Sitä että koulu alkaa :hyper: Taidan olla hieman hullu... Aina joskus, kun lomaa on kulunut vähän yli puolet, tulee sellanen olo, että nyt sitten opiskellaan. Ja kun koulu alkaa, se olo on aikoja sitten haihtunut. Nyt ihme kyllä olen sitä mieltä edelleen, vaikka koulun alkuun on pari viikkoa aikaa.

Ja odotan myös erittäin kovasti vastausta kustantajalta, mutta siinä vierähtää vielä muutama kuukausi...

Ja sitä, että pääsen ensi lauantaina rentoutumaan -> :kippis1: muodossa.

Vittu se siirtyikin töiden takia viikolla eteenpäin! Noh, ehkäpä se sitten maistuukin paremmalta. :jahas: Noh, tuon siirron johdosta ravintojutut muuttuivat ja nyt odotan keskiviikkoista hiilaritankkausta. :kuola:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom