Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Odotan intin loppumista tietenkin :D
Odotan sataa muutakin asiaa, joista ehkä 1/10 tulee toteutumaan hyvällä tuurilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Juuri tällä sekunnilla odotan onnessani että ukko tulis töistä kotio... :whip: ;) :evil: :kuola: :love:

Jos jotain syvällisempää pitää sanoa niin kyllä tässä odotan kuin kuuta nousevaa sitä hetkeä kun pääsee matkatoimistoon tekemään ennakkovarauksia syksy-talvi-kevät 2007-2008 matkoista, tarkoittaapi siis vielä muutaman kuukauden odottelua. Uu jee. Sitte on hyvä fiilis kun oikeesti loppuu tää unelmointi ja 1kk reissu Aasiaan on 'varmistunut' :worship: :rock:

Juuri nyt odotan, että pääsen tuossa reilu tunteroisen päästä nukkumaan. Ja sitä, että pääsen ensi lauantaina rentoutumaan -> :kippis1: muodossa. Pitkällä tähtäimellä odotan niin paljon asioita, että en niitä jaksa nyt ruveta luettelemaan...

Syyskuuta ku tulee vikat tilit ja lomarahat, niin pääsee varaamaan lentoja reissulle.

-Oikean salin aukeamista viikon kuluttua... on jäänyt treenit vähän vähemmälle näin kesällä :jahas:

-Koko loppuviikkoa; auton valmistumista ja Kalajoen reissua! Onneksi vain 3 työpäivää tällä viikolla..

-Vko 34 on ainakin lomaa, tulevaisuus on tällä hetkellä hieman avoin ja mikäs sen jännittävämpää :thumbs:

- Sitä päivää, jolloin keksin mitä virkaa elämälläni on
- Iltapäivää, pääsee rääkkäämään ojentajia ja olkapäitä
- Sitä että nukahdan

-ruokatuntia. hirvee nälkä

-sitä että illalla pääsee jatkamaan lostin toisen tuotantokauden seuraamista ja deadwoodin uusinta jaksoa.

Sitä, että pääsen rääkkäämään etureisiäni:haart:

Että saisi moottoripyörän, jota olen 6kk kunnostanut käyntiin:(

sitä kun reilun kuukauden päästä voi hypätä lentokoneeseen ja karistaa suomen pölyt jaloistaan. ekana suunta prahaan...

Mulla on nyt kaks asiaa jotka kannustavat jatkamaan, eli, 4 päivä lähden canarian saarille viikoksi, ja heti kun tulen (12 päivä) niin mulla on keikka! Et perkule ku on asiapitoinen viikko tiedossa :rock:

Nyt odotan, että kello löisi 16 ja pääsisin töistä kaupan kautta kotiin. Kotona sitten syön jotakin ja sen jälkeen otan päiväunet, jotka kestänevät taas sen 4 tuntia.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom