Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
perjantaita.

Perjantaina tulee 18 vuotta täyteen ja sitä tässä onkin jo pidemmän aikaa odoteltu. :kippis1:

Että pääsis stana meneen täältä töistä kun alko nouseen "verenpaine" taivaisiin..... :wall:

...että painoa tippuis reippaammin, täytyy rukata diettiä kovemmaksi.:whip: Odotan toukokuuta, silloin saan paperit kouraan koulusta eikä tarvii miettiä PBL -istuntoja enää koskaan, odotan kesää, pääsee mökille ja festareille.. Odotan että mun syvät vatsalihakset ja selkälihakset vahvistuu. Odotan kevättä ja aamuisia juoksulenkkejä auringon noustessa.

Odotan että saisin lainani maksettua pois, jotta voisin alkaa säästämään purjeveneeseen. Kotkalaisen elämä on vain puolittaista elämää kesällä jos ei ole venettä.

2.3 laskettu aika. Poika tulossa :)

Onnea tulevalle isälle! :thumbs:
Ja mitä aiheeseen tulee, niin ehdottomasti eniten odotan lihasten kasvua ja kesää. :D

Kadonnutta treeni-intoa odotellaan!! Toiset väliinjäävät treenit ihan omasta viitsimättömyydestä johtuen tiedossa tänään. Mä oon heikko.

Huomista että saa hakea itselleen uuden harrastekärryn. Jo parisen viikkoa sitten on sovittu kaupat, mut vasta tänään sain varmistettua että on kuljetuskalusto kunnossa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom