Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Oispa mahtavaa kun nyt iskis ihan älytön työmotivaatio näin loman jälkeen ja tulis töissä tehtyy muutaki ku yrittää webin kautta epätoivosesti pakkis ircciin tai surffata palstalla...

Tipahtas edes joku "ultimateurgent" työpommi syliin mihin tarttua...
No älä ny muuta sano!

Sain välipäivinä rästihommat tehtyä. Jäljelle jäi vain liian vaikeat tehtäväksi.. :jahas:

Eiköhän tämä pian taas lähde vauhtiin. Sitten toivoo, ettei olis tullu kahta päivää vaan selattua Pakkista. :itku:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kirjettä poliisilaitokselta.

Valoisia iltoja että pääsis takaisin oman torpan rakentamiseen, nyt kun joutuu tyytymään muitten torppien rakentamiseen päivisin ja iltaisin.

Ulkomaille lähtöä! 5.2-2007 lähtö Uuteen-Seelantiin. Välipysäkkinä toimii Kuala Lumpur jossa vietän 3 päivää sieltä sitten Aucklandiin. Paluu onkin sitten vasta 31.3-2007 :D Ei tarvi käyttää solariumia tänä talvena. Tulipa siinäkin säästettyä :hyper: Tulee sielä sitten tutustuneeksi paikalliseen sali meininkiin.

Voin jo hyvin kuvitella HC mestan missä perkeleen isot maori sällit pumppaavat naama täynnä tatuointeja ja vetäen hakaa ennen kuin nostavat sen 300kg penkistä. Voi siinä suomalaista kynäniskaa hieman hirvittää :D

naista, ihan semmosta nättiä, fiksua, leikkisää ja mukavaa...

Odotan eniten perjantaita, silloin seuraavan kerran on oma kulta meikäläisen sylissä. :love: sitä ennen saa kärsiä tästä vitun ikävästä, nauttia opiskelun ihanuudesta (4 tenttiä ensi viikolla, täytys varmaa alkaa lukemaan :D ) Sitten kun vielä sais reenit käyntiin jollain tapaa...

Toinen juttu mitä kans oottelen on tapaaminen ortopedin kanssa kahden viikon päästä, jos vaikka alkai pikku hiljaa selkeneen että mikä helvetti tuolla selässä on vikana.

Kolmanneksi. Kesä. Vituttaa toi pimeys yli kaiken, väsyttää koko ajan ihan vitusti ja muutenkin olo on aivan :david:

Odottelen pikkasen huomista, silloin pitäisi rampsahtaa VIP:ppi ja pääsen tutustumaan niihin salattuihin kansioihin. Toki odottelen pakkasta ja lunta (myös Helsinkiin) ja jos ei niitä kuulu niin sit äkkiä jo kevättä ja aurinkoa! Jospa se toisi mukanaan jonkun viksun hauskan poitsunkin, kun ei joululahjoissa näkynyt, en ainakaan huomannut. :hyper:

Töitä, perkele!

Sama juttu! Miks ne pistää yli kaks viikkoo hakuaikaa työpaikkaan, kun heti laittaa hakemusta niin joutuu sit venailee sen loppuajan, että jospa sitä pääsisi sinne työhaastatteluun. Lyhyempikin aika riittäis :) Vois hakee muitakin paikkoja jos olis jotain sopivaa :jahas:

Miks ne pistää yli kaks viikkoo hakuaikaa työpaikkaan, kun heti laittaa hakemusta niin joutuu sit venailee sen loppuajan, että jospa sitä pääsisi sinne työhaastatteluun.
Jotta muutkin kuin hätäisimmät ja epätoivoisimmat ehtisivät hakea. :D Itse ainakin alan haastatella parhaimpia jo ennen hakuajan päättymistä.

Odotan eniten perjantaita, silloin seuraavan kerran on oma kulta meikäläisen sylissä. :love: sitä ennen saa kärsiä tästä vitun ikävästä

Täälläki täpinöin oman kullan näkemistä jo, vaikkaki joudun oottelemaan vähän kauemmin, kahen viikon päähän perjantaihin. Mutta keväällä kultsi muuttaa tänne mun luo... siihen tuntuu vaan olevan niin kovin pitkä aika ja ikävä kasvaa.....

Sitä yhteistä elostelua ja ajan viettelyä ootan eniten :D

Että löytyis vihdoinkin seurustelukumppani tai jotain muuta sisältöä elämään opiskelun ja urheilun lisäksi. Jatkuu vitutus-threadissä.:rolleyes:

edit. Jatkuukin ihmissuhde-threadissä :D

Sama juttu! Miks ne pistää yli kaks viikkoo hakuaikaa työpaikkaan, kun heti laittaa hakemusta niin joutuu sit venailee sen loppuajan, että jospa sitä pääsisi sinne työhaastatteluun. Lyhyempikin aika riittäis :) Vois hakee muitakin paikkoja jos olis jotain sopivaa :jahas:

Mä oon laittanu hakemuksii varmaa kolmisenkymmentä tässä kolmen vkon aikana... on perkele jos ei jostaki ala tärppäämään. :curs: Tää odottaminen ja epätietosuudes eläminen ei vaan oo oikein mun juttu, ei riitä hermot. :hyper:

Niin joo ja sit mä oottelen sitä elämäni urosta edelleen, joka pistää sukat pyöriin jaloissa niin ettei mitään järkee. :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom