Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

Lauantaina maalaispoika lähtee stadiin :kippis1: Koko kesä menny ilman keittoo... Tullu vaan reenailtua

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Odotan, että kello lyö 16 ja pääsen pois täältä harjottelupaikasta tämän viikon osalta. Ei täällä taaskaan mitään tekemistä ole. :jahas:

Ja sitten odottelen, että se unelmien tyttö tulee kotiovelle koputtamaan:love:

Huomenna alkavaa expoa ja erityisesti sm-kisoja.

:offtopic:

What sanoi:
Ja sitten odottelen, että se unelmien tyttö tulee kotiovelle koputtamaan:love:

Kun näet sitä unelmien tyttöä niin käske kertoa terveiset kaverilleen unelmien pojalle, että tulee koputtelemaan mun oven taa.

Sunnuntaita ja bodikisoja, mitäpä muutakaan:D

Viikolla 43 lähden työmatkalle Saksaan. Eka kerta elämässä ulkomailla töiden puolesta. Jänskättää. Myös joulukuun alun Lontoon reissua odotan kovasti, sekä parin kuukauden päästä maksettavia veronpalautuksia.

Että jostain löytäisin ELÄMÄNI NAISEN!!

Suhteet tuntuu koko ajan menevän mönkään, syytä en siihen tiedä! Olen mukava ja otan toista aina huomioon. Olen kuullut, että olen liian kiltti. Eikö naiset tykkää kilteistä miehistä?

Plussat naisissa:
+ nätti
+ sporttinen
+ mukava
+ ikä 22-27

Eli jos ketään kiinnostaa niin laittakaa mailia osoitteeseen:
nesteantti@hotmail.com

Itse olen 25v, sporttinen ja tykkään käydä kuntosalilla!!

Ihan tää ole mikään treffi palsta mutta sopii hyvin tähän otsikkoon!! :)

Onhan tuolla tuo deitti osiokin, pistäppäs tuo ilmoitus sinne, niin saattaa sinkkunaiset sieltä hieman paremmin tuon pongata :)

Itse odotan sitä, että saisin pääni tajuamaan yhden asian ja osaisin vihdoinkin tehdä jonkinlaisen päätöksen.

Perjantaita.. saan tietää, pääsenkö haluamaani työhön!! :hyper:

Jepajee... kahteen paikkaan oli haastikset ja kumpaankiin olisin päässyt! Nyt sitten valitsin toisen, toivottavasti oli oikea päätös! :)

Että pääsen loppukuusta lähtemään viihteelle puoli vuotta himoitsemani miehen kanssa :haart: .

Suurin odotus on nyt tossa Teneriffan lomassa joka starttaa 3 päivän 22 tunnin ja 44 min päästä :kippis1: Q:n kone starttaa rollon lentokentältä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom