Mitä odotat tällä hetkellä eniten?

* Sunnuntain ½-maratonin starttia
* Libanonin koulutusta
* Libanonin Rotaatiota
* HIFK:n Mestaruus bileitä :kippis1:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Polven parantumista (ristikkäissiteiden korjausleikkauksen jälkeen) että pääsis taas urheilemaan. "Hetken" saa viel odotella...

Paranemista tästä prkln räkätaudista. TREENAAMAAN PÄÄSEMISTÄ!!! mikäli nyt löydän enää salille puolentoistakuukauden tauon jälkeen..

Odottelen ehkä eniten koko lukukauden loppumista ja joululomaa. On paljon kursseja, jotka ei ole ihan parasta antia minulle.

Uusien töiden alkamista...tosin ehkä mä syvällä sydämessäni toivon eniten ettei tarttis olla ilman sitä :love: miestä :haart:, mutta mutta...

Syyslomaani ja ensi vuoden puolella tapahtuvaa ulkomaanmatkaa. Ai niin..ja Lahden kisaviikonloppua!!

Odotan perjantaita ja muuttoa uuteen kotiin :rock: Talo on vihdoin valmis ja nyt sitten vähän jännittää miltä mun koti livenä näyttää kun sinne kannetaan kaikki uudet tavarat sisään... Sisustus on suunniteltu ihan vaan pohjapiirrustuksen perusteella, toivottavasti ei ole tullut tehtyä suuria mittavirheitä ettei tarvi jättää osaa huonekaluista kadulle :D

naista.. ehkä einiten jotaa ihanaa suussasulavannäköstä vaaleeverikköä.. blondit:):):):):)no ihan kivaa on sinkkunaki.. oliski:) no syyslomaa, et näkee kavereita taas.. täält on vähä pitkä matka sinne:) mut kyl mä tykkään olla täällä, kannattaa muuttaa hollantiin, vaikka kaikki kaverit asuuki sitte 1700 kilometrin päässä, ni äkkii ja halval pääsee niitki moikkaan.. sitä ootan et pääsee jätkien kanssa baarii...... ja abc.lle.. ja heittää rinksaa

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom