Mitä neutraalin makuista proteiinia ja mistä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja X-Rider
  • Aloitettu Aloitettu
Olen käyttäny fastin protskuja ja massaa sekä jonkun verran fenno sportin protskuja aina. Nykyään ei tunnu enää mistään saavan kyseisten valmistajien tuotteita neutraalin makuisina ja jostain syystä en saa nieltyä noita latteja, mansikoita sun muita paskoja :kuola: Nettikaupoissakin ko valmistajilta ei tunnu enää neutraalin makuisia löytyvän, joten lienee aika vaihtaa merkkiä? tarjonta on nykyään tosi kirjava ja mainostekstit jätän omaan arvoonsa.. Jos forumilaiset vois vähän jeesata mikä toimii, sekoittuu ja maistuu NEUTRAALILLE eli ei maistu...säästyis turhien paskojen kokeiluilta.
Kiitokset etukäteen!

Edit: tuo otsikon "mistä" oli ehkä väärä sana, kun mieluiten ostan jostain oulun liikkeistä niin säästyy postikuluilta, mutta saa toki mainostaa. jos saa...?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Siis mitä, ei saa neutraalin makuisia mistään? Aika outua! Kyllä täältä vielä prismasta ja joka luontaistuote kaupasta saa. Ja näkyy pakkiksenkin (verkko)kaupasta vielä löytyvän!

Siis mitä, ei saa neutraalin makuisia mistään? Aika outua! Kyllä täältä vielä prismasta ja joka luontaistuote kaupasta saa. Ja näkyy pakkiksenkin (verkko)kaupasta vielä löytyvän!

Tässä haetaan ilmeisesti neutraalia=mautonta. Ei maustamatonta, joka kuitenkin maistuu rasvaiselta vehnäjauholta ;)

:offtopic:
Mun mielestä "mauttomat" protskut sun muut jauheet maistuu kaikkein paskimmalta. Hirveetä oksennusta, kaukana "ei minkään" mausta. :urjo:

Aijaa, onko sitä neutraaliakin eri sorttia :eek: EiQ... Nyt meni yli hilseen :D Onko sellaisiakin jotka ei oikeesti maistu millekkään? Mun palkkari maistuu hikisukkien liuotusvedeltä (luulisin, en ole maistanut viimeksi mainittua)

Toinen hyvä vertaus voisi olla tiskirätistä puristettu vesi. En tosin siitäkään ole varma, en ole maistellut :urjo:

oma palkkari on suhteellisen neutraali kun laittaa hera80+malto6 ja teelusikallinen-ruokalusikallinen oboy kaakaojauhetta. Tolla peittyy se heran maku , mutta silti liian vähän kaakaota että se kaakao maistuisi :) :david:

Ei ainakaan Gallerian ja kaakkurin Cittarin sinun kaupoissa (tai mikä natura onkaan) enää ollut..? Pakkiksella näyttäs olevan Hera80 vielä neutraalin makuisena..

Tullut käytettyä oikeita merkkejä kun ei kukaan ehdottanut vaihtoehtoisia :thumbs:

Pitää vielä kiertää Prismat yms..

oma palkkari on suhteellisen neutraali kun laittaa hera80+malto6 ja teelusikallinen-ruokalusikallinen oboy kaakaojauhetta. Tolla peittyy se heran maku , mutta silti liian vähän kaakaota että se kaakao maistuisi :) :david:

Tismalleen sama kuin omani :kippis1:

"Tässä haetaan ilmeisesti neutraalia=mautonta. Ei maustamatonta, joka kuitenkin maistuu rasvaiselta vehnäjauholta ;)"

Ihan peruspaskaa haetaan, täysin mautonta ei liene olemassakaan.. Näitä neutraaleja on muutenkin hyvä "piilottaa" joka soossiin.

Onhan Wrangella, FASTilla (eli pakkisshopissa myös), uu ef essällä ja Boosmanilla kaikilla maustamattomia eli ns. neutraalin makuisia jauhoja tarjolla ja varmaan muitakin liikkeitä ja merkkejä on. Lähimpänä oikeesti neutraalin makuista on maitoprotu, esim. Maito90, on mun suuhun erittäin mautonta, ravintoarvot erinomaiset, sekoittuvuus ainoa miinus. Halpisheratkin ovat aika mauttomia, voisi sanoa, että maistuu vedellä laimennetulta maidolta.

Mun lisäravinnekaapissa pitää olla aina maustamatonta jauhoa, koska noiden esansseilla maustettujen kanssa tulee aina tympääntyminen/ällötys jossain välissä, vaikka olisi kuinka namia. Siksi on hyvä olla hyvä maustamatonta, jolla voi ensinnäkin laimentaa maustettua jauhoa, toisekseen syödä silteensä ja kolmannekseen käyttää ruoanlaitossa (sämpylä- ja pitsataikina sekä soijapuuro lähinnä).

En tiedä sitten, ovatko jotkut nuoremmat immeiset niin tottuneita eepuunhedelmien keinotekoiseen makeuteen, että aina pystyy maustettua protujauhoakin syömään, minä en.

Onhan tuo totta että ne protupulverit (maustetut) maistuu yleensä liikaa, oma palkkari on tosi neutraali jopa hyvän makuinen: mass blast (1/2 dl) hera maustamaton (1 dl) malto (1/2-1 dl).:4:

Onhan tuo totta että ne protupulverit (maustetut) maistuu yleensä liikaa, oma palkkari on tosi neutraali jopa hyvän makuinen: mass blast (1/2 dl) hera maustamaton (1 dl) malto (1/2-1 dl).:4:

Kyllähän noi fastin maustetut maistuu aikas keinotekosille, imelän makeille jopa, mut silti paremmilta kun mitkään sekotukset mitä on tullu vedettyä. Pari kertaa kun vedät jotain fastin maustettua mansikkaa ajattelet et eihän hullukaan tätä voi juoda, mut siihen tottuu nopeesti ja siitä tuleekin hyvää :kuola:

maidon kanssa nuo maustetut on tosi nannaa (ainakin sf protein caramel). veden kanssa ihan hirveää skeidaa :D halpisherat oli ainakin yhdestä lafkasta väliaikasesti loppuneet hirviän kysynnän takija :D

Varmasti näin, mutta minä olen niin fed up mansikkaan kuin voi vaan olla kun on tullut juotua sitä mass blastin ja mass2 muodossa. Nyt vähitellen suklaakin alkaa maistua oksennukselta, vaikka ei se mitään maku ei ole pääasia... vielä... Pitäs kai vaihtaa vaniljaan mutta en tiiä uskallanko. :david:

juu itellä teki aikonaan tiukkaa neutraalinkin juominen mutta nykyään siihen on oikeen himo treenin jälkeen. Noihin makeutettuihin ei vaan pysty, aina jää pohjat juomatta.. Tuntuu olevan trendi että nämä kalliimmat (parhaat?) protskut saa enää maustettuna ja halpoja saa neutraalina, tosin ne on loppu tai ei muuten vaan ole hyllyssä..

Aijaa, onko sitä neutraaliakin eri sorttia :eek: EiQ... Nyt meni yli hilseen :D Onko sellaisiakin jotka ei oikeesti maistu millekkään? Mun palkkari maistuu hikisukkien liuotusvedeltä (luulisin, en ole maistanut viimeksi mainittua)

Toinen hyvä vertaus voisi olla tiskirätistä puristettu vesi. En tosin siitäkään ole varma, en ole maistellut :urjo:
Viime syksynä en ollut maistanut kuin nutri plussan maustamatonta heraa ja sen jälkeen oikeasti luulin että kaikki maustamattomat on pahan makuisia ja se "neutraali maku" tarkoittaa samaa kuin neutraali maku soijassa (eli paskan makuista).

Kokeilin kuitenkiin jokunen kuukausi sitten UFS:n maustamatonta wheyta (koska se oli niin halpaa) ja yllätyksekseni totesin että se on todellakin neutraalin maukuista! Eli todellakin maustamattomissa jauhoissa näyttäisi olevan eroja. En kyllä ole maistanut kun näitä kahta merkkiä että en osaa muista sanoa mitään. Ja voi tietysti olla että nutri plussakin on parantunut maultaan sitten viime näkemän.

edit. osuva vertaus muuten tuo hikisten sukkien liuotusvesi! Just sen tapaiselta pahanmakuinen maustamaton hera maistuu (tai haisee paremminkin)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom