Mitä mieltä tästä modifikaatiosta(selkä)?

ennen: Kulmasoutu, alatalja, ylätalja (jokaisessa 2 sarjaa, toistot 8-12)

nyt: leuanveto leveä myötäote 2xmax, alatalja, kulmasoutu käsipainoilla. Sarjat ja toistot samat kuin ennen.
comments?
:david: :blow:

Kulmasoutu on mun mielestä ylivoimaisesti paras massaliike selälle. Tokihan tuokin on varmasti ihan toimiva.Alataljassa ainakin itse tulee vedettyä liiaksi hauiksilla,jos liikkeeseen ei keskity eli kannattaa yrittää vetää kyynerpäitä taakse eikä vaan riuhtomaan pakkaa ylös-alas.

Kyllä, mielestäni kulmasoutu on kuningasliike latseille, mutta kun leuanveto on mielestäni SE LIIKE, niin sitäkin tekisi mieli tehdä..ja taas kulmasoutu ja leuanveto samassa treenissä on aika kova setti.

Mahdottoman hyvältä tuntui latseissa leuat.

Kyllä mun mielestä sekä kulmasoutu että leuat mahtuu hyvin samaan treeniin. Molemmat ehdottomia suosikkiliikkeitä mullakin. Viimeksi tein ensin leuat, sitten kulmasoudun, kapeaa ylätaljaa ja lopuksi selän ojennuksia.

Itse ainakin oyrin välttämään samantyylisiä liikkeitä samassa treenissä, tyyliin leuanveto - ylätalja. Kulmasoutuun taas ei tunnu enää mehut riittävän leuanvedon jälkeen. KP:illä lihastuntuman mukaan.

Originally posted by TrainLikeHell
ennen: Kulmasoutu, alatalja, ylätalja (jokaisessa 2 sarjaa, toistot 8-12)

nyt: leuanveto leveä myötäote 2xmax, alatalja, kulmasoutu käsipainoilla. Sarjat ja toistot samat kuin ennen.
comments?
:david: :blow:

Näyttää ihan hyvältä. Parhaaseen tulokseen varmaan pääsee kun tekee vuorotellen noita treenejä.

Niin, mun mielestä on parempi muodostaa tiiviitä settejä joita varioida kuukausien jaksoina, kuin että yrittäisi lydä monta kärpästä samalla iskulla. Vaikka oliskin :david:

Ihan hyvin menee leuat ja kulmasoutu samassa treenissä, mulla on perusyläselkätreeni ollut nyt jonkin aikaa: leuanveto leveällä myötäotteella 3 sarjaa, kulmasoutu tangolla 3 sarjaa, ylätalja eteen 3 sarjaa.

Back
Ylös Bottom