- Ikä
- 37
Ajattelin kysästä, että mitä mieltä olette mun treeniohjelmasta. Siis että onko se ihan hyvä sellasenaan vai olisiko jokin kohta syytä muuttaa... Tavoitteena siis saada lihasta kroppaan, kuntoa nostettua ja penkin maksimia nostettua (tällä hetkellä maksimi 85kg, tai no kerran menny 87.5kg).
Ikä: 17
Paino: 94kg
Pituus: 190cm
Saliohjelman olen (lähinnä) penkin osalta muuttanut tässä noin viikko sitten, sitä ennen tuli muutama kuukausi kerättyä massaa ohjelmalla: 4 x 4 x 67.5kg (toi paino oli siis viimeisin, sitä ennen oli tietenkin vähemmällä painolla).
Nykyään käytän tätä maksimipenkkiohjelmaa. Onko porukoilla hyviä kokemuksia tosta ohjelmasta?
Äskeisen linkin sisältämien liikkeitten lisäksi teen joka kerta myös pystypunnerrusta niskan takaa (3 x 8 x 40kg), keskivartalon liikkeet, jalkaprässin (2 x 15 x 180kg) sekä satunnaisesti jotain liikkeitä mitä ei muuten tule tehtyä.
MAANANTAI
-lepo
TIISTAI
-sali (katso ohjelma ylempää)
-(yleensä) klo 21.00-22.30
KESKIVIIKKO
-nyrkkeilyharjoitukset (n. 60min)
-klo 17.00-18.00
TORSTAI
-koululiikunta (n. 90min)
-klo 14.00-15.30
PERJANTAI
-(yleensä) klo 22.00-23.30
LAUANTAI
-lepo
SUNNUNTAI
Muutaman päivän välein tulee myös käytyä lyhyehköllä hölkkä-/juoksulenkillä.
Noi mun salillakäyntiajat saattaa vaikuttaa vähän erikoisilta, mutta sillon saa ainakin rauhassa tehdä ja muutenkin saa paremmin sovitettua aikatauluun tommosen ajankohdan.
Nii kertokaapa, mitä ootte mieltä mun ohjelmasta, mitä pitäisi muuttaa jne?
Ikä: 17
Paino: 94kg
Pituus: 190cm
Saliohjelman olen (lähinnä) penkin osalta muuttanut tässä noin viikko sitten, sitä ennen tuli muutama kuukausi kerättyä massaa ohjelmalla: 4 x 4 x 67.5kg (toi paino oli siis viimeisin, sitä ennen oli tietenkin vähemmällä painolla).
Nykyään käytän tätä maksimipenkkiohjelmaa. Onko porukoilla hyviä kokemuksia tosta ohjelmasta?
Äskeisen linkin sisältämien liikkeitten lisäksi teen joka kerta myös pystypunnerrusta niskan takaa (3 x 8 x 40kg), keskivartalon liikkeet, jalkaprässin (2 x 15 x 180kg) sekä satunnaisesti jotain liikkeitä mitä ei muuten tule tehtyä.
MAANANTAI
-lepo
TIISTAI
KESKIVIIKKO
-nyrkkeilyharjoitukset (n. 60min)
-klo 17.00-18.00
TORSTAI
-koululiikunta (n. 90min)
-klo 14.00-15.30
PERJANTAI
-(yleensä) klo 22.00-23.30
LAUANTAI
-lepo
SUNNUNTAI
Muutaman päivän välein tulee myös käytyä lyhyehköllä hölkkä-/juoksulenkillä.
Noi mun salillakäyntiajat saattaa vaikuttaa vähän erikoisilta, mutta sillon saa ainakin rauhassa tehdä ja muutenkin saa paremmin sovitettua aikatauluun tommosen ajankohdan.
Nii kertokaapa, mitä ootte mieltä mun ohjelmasta, mitä pitäisi muuttaa jne?