Mitä mieltä ootte soijan mausta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeFu
  • Aloitettu Aloitettu
Hera 85 maitokaakaohon sekoitettuna on parhaasta päästä siihen tulee jo addiktio

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika kaksjakosia kommentteja on näköjään tullu... Jotkut tykkää, jotkut ei. Pitäähän tuota kokeilla. Huomenna ostamaan tuota Fastin Soijaa! :) Myydään läheisessä lisäravinnekaupassa n. kymmenellä eurolla/900g! :haart:

Ite en kyllä tykänny soijaproteiinin mausta ollenkaan.
Varmaan aikapaljo samallainen maku kun sekottaisi jauhoja ja vettä

Vaihoin Bull'sin basic suklaahan ja sitä pystyy juomaan ihan hyvillä mielillä :)

:confused:

Tuli tossa syötyy soijaa [sitä itteensä, rasvatonta, ei mitään "filtered" etc] vuonna ~1990...
Olin siinä salilla rixussa koulukaverin kanssa ja satuin laukasemaan suustani että; "toi soija maistuu ihan perseelle"...
Selän takaa kuulu hörönauru...Siellä oli Olev Annus...
Ei oo soija sen jälkeen maistunu.....
Parempi kun syö kunnon ruokaa ja silleen.........

Juu ei se soijaprotskun maku kyllä mikään kulinaristin kliimaksi ole.
Minulla on jotain fastin perussoijaa, siis pelkkää soijaa ilman mitään makuja (paitsi se soijan maku), ja on ihan sama mitä sekoittaa joukkoon niin se soijan maku puskee läpi. Lisäksi tuo protsku puuroutuu todella sitkeäksi massaksi ettei se tahdo tulla sheikkerin suuaukosta ulos edes lusikalla...

Mutta kun tuota soijaa käyttää hyvin sekoittuvan mansikka tai kaakaon makuisen heran (esim fast)kanssa suhteessa 1/4 niin se on ihan ok eikä sivumaku puske pahasti läpi.
Suosittelen!

Ei soijan maussa mitään mutta mulla jostain syystä syntyy mukavasti kaasuja sillä sekä tulee aivan gauheita tuoksuja...
hinta on kyllä kohallaan...

Wrangen soijaa on tullut syötyä muutama 4kg säkki ja makuun on jo niin tottunut, että kaikki "normaalit" palautusjuomat maistuu liian makealle. Soijaa ja maltoa vaan sekasin yhtä paljon ja siihen vielä kaakaojauhetta sekä ripaus sokeria jos haluaa. Kuivana sheikkerissä mukaan salille ja siellä vasta vesi jauheen sekaan. Terävä ravistus ja ei ole kyllä paakun paakkua kun vaan heti vetää sen naamaan...

Originally posted by PowerGirl
ostin pussukan soijaa ja paha maku ei peity millään! :curs: Vinkkejä? :urjo:

ei sitä saakaan piiloon... desi tai kaksi soijaa 7 dl vettä ja sisulla alas... en o parempaa keksiny...

ei se enää edes maistu pahalle ...

Originally posted by turbo
ei sitä saakaan piiloon... desi tai kaksi soijaa 7 dl vettä ja sisulla alas... en o parempaa keksiny...

ei se enää edes maistu pahalle ...

Suosittelen käyttämään soijaa siten, että laitatte sitä aina jatkoksi normiheraanne.

Itse teen näin. Maku ei karmaise, ja glutamiinia on soijassa hyvin...eikä maistu perse, ehei..:thumbs:

Eka protskupussi tosiaan oli soijaproteiinia. Ei se ollut kovinkaan pahaa. Hera se vasta saatanalle maistuikin. En millään kyennyt vetämään heraa sellaisenaan, vaan sekoitin siihen maun parantamiseksi puolet soijaproteiinia. Sitten siirryin maustettuihin heroihin, jotka oli aika hyviä ja sittemmin takaisin perusheraan taloudellisista syistä, helpostihan siitä saa kelvollisen makuista.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom