Mitä mieltä ootte soijan mausta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja JeFu
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
35
Ostin kerra huviksee Fastin Soija97 söin siitä ~400g ja sitä ku teki sen 70ml ni pysty ehkä 50ml juoda :urjo:

Eli jos joku aikoo ostaa soijaa niin sanoisin että hukkaostos syyt= Maku on paska, imeytyy hitaasti ja pystyy sekottamaan vaan sauvasekottimella. :urjo: :urjo:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Soijaprotsku on herkullista ja halpaa ja tulee sitä aina silloin tällöin sheikkailtua.

Originally posted by JeFu
imeytyy hitaasti

kyllähän tuo on enemmänkin hyvä kuin huono puoli. Ei sen protskun tarvii nopeesti imeytyäkkään paitsi palautusjuomassa, silloinkin vain jos hifistellään. mut joo en kyllä soijaa ottas palautusjuomaks, noin muuten kyllä.

Minun mielestä fastin soija maistuu ihan hyvälle paljaaltaankin.. Mut sekoita siihen maitoa kaakaota ja pari banaania tehosekoittimella niin pitäs mennä niuhompaankin kuluttajaan..

Ne soijat mitä oon maistanu niin on kyllä olleet GAUHEITA:urjo:

Äärimmäisen kamalaa. Yksi pussi tuli tuossa keväällä syötyä enkä varmasti enää toista pussia osta.:urjo:

Alussa söi vain ja ainoastaan UFS:n soijaa. (Halpa). Totuin makuun ja oli tosi kova pala siirtyä heraan. grr....

Vieläkin muistan mikä totuttelu siinä herassa oli...kermainen ja rasvainen maku.

Fastin hera85 on karseen makuista...satsi jota itse (valitettavasti) nautin maistui moottoriöljylle. Yök.

Minä syön proteiinina pelkkää soijaa, eikä sen maku nyt niin ihmeellinen ole, suuntaan tai toiseen. Palautusjuomassa on SF-proteinin "hydrolisoitua" sport 7500:a. Valmistaja kertoo sen sopivan palautukseenkin ja minä raukka uskon. Illalla taas syön saman firman 9200:aa. Sporttiversio maistuu paremmin, koska sekoittuu kokkareettomaksi helposti.

2 satsia soijaprotskua oon syöny. Toinen oli sitä samaa sarjaa kuin XXXLWhey, muovipöntössä. Siinä oli pistävä sivumaku, ei kovin hyvää, mut alas meni. FASTin soija menee helposti alas, ei ongelmia. Muista soijajauhoista ei ole kokemusta eikä tule, en aio niitä enää ostaa. Eihän maustamattoman jauhon ole tarkoituskaan olla hyvää, vaan nippanappa siedettävää. :D

Ite olen syönyt. Se oli jotain normaalia, jota voi ostaa ruokakaupoista. Proteiinia taisi olla ~30g/100. Banaani ja kaakaota käytin maustamiseen ja kyllä se alas meni.

Kyllä se kaakaojauheen kanssa maitoon sekoitettuna hyvin alas menee. Tällä hetkellä perusprotskuni koostuu 2/3 hera ja 1/3 soijaprotskua.

Soijahan on oikeata herkkua! :thumbs:

Ihan oikeesti!

Kannattaa ostaa joko Fastin soijaa tai sitten vielä halvempaa, mutta kuitenkin Supro soijaa Go4fit, 1300g maksaa jotain 5-10 euroa.

Ihme valitusta... ilmeisesti puolet vastaajista ei olisi voinut harrastaa voimailua esim. 20v sitten, silloin rasvaton /rasvallinen soijajauho oli arkipäivää kun valikoimaa ei paljon ollut ja se oli halvinta (vrt. nykyään pieruhera) Ja huom, soijajauho, ei mikään soija isolaatti joka nyt ei edes maistu millekään.

Jos ei ole rahaa ostaa maukkaita protskuja niin minusta on ihan älytöntä alkaa valittaa jostain soijan mausta, on aikamoista mielikuvituksen puutetta olla osaamatta maustaa sitä itse ja "hui, nyt tuli paakku" haloo, kaatuuko siihen koko homma? Ostaa kunnon sekoittimen jos niin ahistaa. :kuola:

Tismalleen samaa mieltä Fatson kanssa. Jos ei tykkää, niin sitten ei syö sitä. Mutta tarvitseeko aina valittaa, kun ei maistukkaan suffelilta.

Heh, tulee mieleen ihan oma punttiuran alkuaika. Kaveri kertoi, että soijajauhossa on proteiinia ja sitä syömällä kasvaa. Tottakai sitä piti sitten itsekin ostaa. Kyseessä siis oli leivonnassa käytetty soijajauhe, ei lisäravinne. Jauhot sekoitettiin lusikalla veteen, joten sekoittuvuus ei ollut paras mahdollinen. Saatanalta se maistui, mutta kiukulla vedin kaiken alas, kasvaakseni "isoksi ja vahvaksi." Voi kun silloin olisi tiennyt jotain ruokavaliosta, niin olisi saattanut hieman rivakammin kasvaa..

Pientä epätietoisuutta minulla yllättäen. :D Onko puhe siis jostain soija-lisäravinteesta vai siitä ihan perus-soijajauhosta jota saa joka ruokakaupan hyllystä?

Originally posted by xjussix
Pientä epätietoisuutta minulla yllättäen. :D Onko puhe siis jostain soija-lisäravinteesta vai siitä ihan perus-soijajauhosta jota saa joka ruokakaupan hyllystä?
Threadin alkuperäinen tarkoitus oli keskustella soija-lisäravinteesta. Ystävämme Fatso vain toi esille hyvän pointin siitä, että tuo soija-jauhe maistuu jo sitten tosissaan pahalle verrattuna lisäravinne soijjaan.. :)
Ei tuo soija kyllä mun mielestä mitenkään hyvää ole, enkä sitä senkään vuoksi käytä. Toinen syy tähän on lievä allergisuus, soija tekee nieluun&suuhun sellasia ihme näppylöitä.

Yksi Fastin pussi on tullut syötyä. Alussa vaikutti myrkylle mutta siihen tottui ja lopussa pystyi juomaan veteen sekoitettuna ilman mitään lisukkeita..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom