Mitä mieltä olet punaisesta taustasta?

Ikä
38
mielestäni aika karsee ja ärsyttävä.. mitä muut sanoo?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by Dragon
Joulutausta :joulu6:

Sepä se :joulu1: Eipä se nyt itseäni ainakaan mahdottomasti haittaa, ainakin jos se pysyy vain joulun ajan taustana... Kyllähän se perustausta on kuitenkin paras.....

Sama taustahan oli jo viime jouluna. Silloin en kyllä muista siitä yhtä suurta meteliä nousseen..

Blood & Honour forumissa tultiin siihen tulokseen, että punainen on kommareiden väri mutta puna-musta-valko yhdistelmä on okei...

Ihan kivaa vaihtelua minusta. Ainoa missä se on hassu, niin kun esim. käyttää searchia, niin siihen tulee se punainen laatikko keskelle. Osasinpas selittää hyvin.

hyvää vaihtelua mutta sitten kun on ohi niin vois vaihtaa sen vakion takas. (niin kai on suunniteltukkin?)

Originally posted by Aku-A
Blood & Honour forumissa tultiin siihen tulokseen, että punainen on kommareiden väri mutta puna-musta-valko yhdistelmä on okei...

Se onkin aika laadukas foorumi.

Joo, ihan piristävä. Tosin silloin kun toi oli ekaa iltaa mulla oli tuhannen tulimmainen krapula, pisti tuo hieman silmiin :david:

Minä luulin aluksi että Mike on pistänyt jonkun saatanallisen taustan foorumille, mutta sitten muistinkin että on joulu. :joulu7:

Originally posted by WhiteExorcist
Mitäs mieltä olette tästä mustasta tekstistä valkosta taustaa vasten?...:jahas:

Mun mielestä tää teksti sais olla vaikka kirkkaan keltaista niin joutuis tuijottaan ruutua paljon intensiivisemmin, samalla sais silmän lihakset treeniä...

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom