Olen ihka uusi tyyppi teiän raavaitten salihirmujen palstalla..mutta ihan järkevällä tavalla kiinnostunut salitoiminnasta..olen n.vuoden punttaillut..mutta vasta n.kuukausi sitten aloitin ihan oikealla salilla käymisen..ja aattelin kysyä et onko ohjelmassani mtn järkeä?!se on jaettu kahtia vetäville ja työntäville(niinkuin joku neuvoi minulle suomi24:ssa..) tavoitteena on niinkuin kai parasta ihan vaan salilla käyminen..mutta kait niiku eniten kiiintytymispuolta..ku tätä massaa on vähän liikaa tässä päällä ei halutussa muodossa..;(niin se ohjelma..kerran viikossa kroppa läpi et sillai..)toistot 8-10 ja sarjoja 3 ellei toisin mainittu..
eka päivä:
Prässi
Pohjenousu yhdellä jalalla (max)
Penkki(käs.pain./tanko)
Pystypunnerrus
Rans.punnerrus
Vatsat koneessa 3 kertaa n.10...
2 päivä
Reisien koukistus
Leuanveto 1 kertaa max (?)
Ylätalja
Selän ojennus(selkä on ollu paskana) 3 kertaa "max"
Hauiskääntö tangolla
siinä se..kommenttii?vaikka vatsaa pitäis pienemmäx vetää ni ei vatsoja paljon oo ku musta vatsoja on nolo tehä salilla..mut sit aerobisena päivänä niit huvikseen vetelen..et näin..onko mtn muutosehdotuksii tai jtn..
kiitoksia vaan jo valmiiksi!
eka päivä:
Prässi
Pohjenousu yhdellä jalalla (max)
Penkki(käs.pain./tanko)
Pystypunnerrus
Rans.punnerrus
2 päivä
Reisien koukistus
Leuanveto 1 kertaa max (?)
Ylätalja
Selän ojennus(selkä on ollu paskana) 3 kertaa "max"
Hauiskääntö tangolla
siinä se..kommenttii?vaikka vatsaa pitäis pienemmäx vetää ni ei vatsoja paljon oo ku musta vatsoja on nolo tehä salilla..mut sit aerobisena päivänä niit huvikseen vetelen..et näin..onko mtn muutosehdotuksii tai jtn..
kiitoksia vaan jo valmiiksi!
, joku 8-12 sarjaa selkää.