Mitä mieltä ohjelmasta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ozma1
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Mitä mieltä tälläisestä ohjelmasta?

1.päivä

Rinta
Penkkipunnerrus 2 x 12, 3 x 6-8
Vinopenkki käsipainoilla 4 x 6-8
Vipunostot penkillä 2 x 10-12
Pullover 2 x 12-15

Selkä
Ylätaljaveto eteen 2 x 10, 4 x 8-10
Alataljaveto 3 x 8-10
Kulmasoutu käsipainoilla 3 x 8-10
Selkäojennus 2 x 12-15

2.päivä

Jalat
Jalkaprässi 2 x 10, 4 x 8-10
Reisiojennus 2 x 10, 3 x 8-10
Reisikoukistus 4 x 8-10
Pohjenousu seisten 3 x 12-15
Pohjenousu istuen 3 x 12-15

3.päivä

Kädet
Hauiskääntö tangolla 2 x 12, 3 x 8-10
Keskitetty hauiskääntö 4 x 10-12
Ranskalainen punnerrus 2 x 10, 4 x 8-10
Ojentajatalja 2 x 10-12
Rannekääntö 2 x 12-15

4.päivä

Olkapäät
Pystypunnerrus 2 x 10, 4 x 6-8
Vipunostot sivuille 2 x 10-12
Pystysoutu 3 x 10-12

+Vatsat joka kerta

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Jes, kaksi täysin samalla otsikolla olevaa threadiä alekkain :thumbs:

Rinnalta Pullover pois, tee nuo nykyiset kovaa, niin ei tule pulloveria ikävä.

Ylätaljasta 1-2 sarjaa pois ja alataljaan ja kulmasoutuun lisää. Tämä siis vain tasoituksen vuoksi. Ei välttämätöntä, mutta itselläni alkaisi ylätalja maistumaan puulta tuon jälkeen.

Takareisille suorin jaloin maastaveto.

Hauiksilta muutama sarja pois, jos hauikset tekee kunnolla, niin nuo 9 sarjaa on aivan liikaa. Kokeile 5-6 sarjaa.

Olkapäiltäkin voit tiputtaa vähän, ettei ole aivan jumissa 1. päivänä. Tai sitten lisäät toistomääriä pystysoudussa.

Näin siis minun mielestäni. Luultavasti jonkun toisen mielestä toisella tavalla.

Zone-sarja -42%
Herra 47 sanoi:
Minä tekisin olkapäät rinnan kanssa ja selän sit erikseen.

Ja minä taas jakasin näin:

1. Rinta - Hauis - Forkut
2. Jalat - Vatsat
3. Olkapäät - Ojentajat
4. Selkä - Epäkkäät

Rintaa ja selkää en nyt 4-jakosessa laittas missään nimessä samaan treeniin ja mulla taas ei toi olkapäiden treenaus rinnan jälkeen sovi yhtään, eli silloin ei tule käsipäivää erikseen, tosin ainakaan minä en sitä kaipaakkaan.

Tuon jaon voisi tehdä ihan miten haluaa, mutta tuossa saattaakin jujuna olla vastapumppi. Voi olla, että olen väärässäkin, mutta aika vahvasti vastapumppaukselta näyttää.

Muuten en tuosta ohjelmasta ole kovin innostunut, mutta (olen joskus tehnyt tuota) käsipäivästä tuli kyllä helv. moinen pumppi. Tosin joutu sarjoja jättään pois pari kun olis menny liian pitkäks reeni ajaks.

aina pidän 2 päivän tauon tuossa välissä eli jos teen punttia ma,ti,ke,to niin pe ja la välipäiviä ja su taas reenipäivä.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kride sanoi:
Tuon jaon voisi tehdä ihan miten haluaa, mutta tuossa saattaakin jujuna olla vastapumppi. Voi olla, että olen väärässäkin, mutta aika vahvasti vastapumppaukselta näyttää.

Joo, ymmärrän yskän. Mutta mulla ainakin kädet kehittyy hyvin ilman vastapumppejakin, kun taas olkapäät jää aika paitsiolle jos ne tekee rinnan jälkeen. Siksi teenkin ennemmin hauikset rinnan kanssa ja olkapäät ojentajien.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom