mitä mieltä ohjelmasta

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Beltz28
  • Aloitettu Aloitettu
Terve vaan kaikille!
Olen aloittelemassa salilla käyntia tauon jälkeen ja tälläisellä ohjelmalla ajattelin lähteä liikkeelle. Kertokaa mielipiteenne jos olis jotain korjattavaa.

3 treenikertaa viikossa (yleensä ma, ke, pe)

1. päivä (rinta,olkapäät, vatsat)

penkki/*vinopenkki lämmittely,3*8
vipunostot (*suora/vino) 3*10
pull over 3*10
pystypuuenrrukset käsipainoilla 3*10
vipunostot lievassa etunojassa 2*10
vipunostot sivuille ristikkäsitaljassa 2*max

vatsat (rutistuksia 30,25,20 painoo lisäten ja vartalonkiertoo samoilla määrillä)
*vuoroviikon

2.päivä selkä, jalat

kulmasoutu käsipainoilla lämmittely,3*10-12
ylätalja eteen 3*10
alatalja leveällä 2*10
maastaveto suorin jaloin lämm,10,8,6,6
jalkaprässi 3*10-15 (varoen polvet vaurioituneet)
reiden ojennus 15,10,10 painoo lisäten
reiden ojennus sama juttu kuin edellä
"reva open" sama
"reva in" sama
pohkeet hack laitteessa 3*10

3.päivät kädet, vatsat

hauiskääntö seisten kulmatangolla lämm, 3*12
hammeri 3*10
scotti tangolla 2*max
kapea penkki lämm,3*8
ranskalainen punnerrus 3*10
(vuoroviikon dippi)
ojentajat taljssa (köysi) 2*max

vatsat kuten päivä 1.

Ainakin tuo omituinen jako pistää silmään. Keskimmäiselle päivälle tulee reilusti enemmän sarjoja kuin muille. Tai jos ei enemmän niin ainakin raaskaampia. Itse muuttaisin jaon perus vetävät-työntävät-jalat -jakoon. Mutta mikä minä olen mitään sanomaan jos tuo jako toimii sulle hyvin ja tulosta tulee. Muutenkin nämä threadit on vähän turhia kun ei kukaan voi sanoa sun puolesta että toimiiko toi jako sulla. Itse se pitää kokeilla ja todeta hyväksi tai huonoksi. Sitten jos se on todettu huonoksi niin tästä threadista löytyy muita ohjelmia:

http://www.pakkotoisto.com/vbulletin/showthread.php?s=&threadid=4734

muita ideoita

eikö kelläänb muulla ole mitään sanottavaa ohjelmasat. Ajattelin lähinnä jotain pakkisen vippiläisiä kuten tomppa , makee , wintikkaa ;=)

Originally posted by Xray
eikö kelläänb muulla ole mitään sanottavaa ohjelmasat. Ajattelin lähinnä jotain pakkisen vippiläisiä
Ahaa, OK.:thumbs:

Joo, me vipit ollaan tavallista treenaajaa viisaampia, kyllähän sen kaikki tietää. Tai sitten meillä on vain 10 euroa ylimääräistä :rolleyes:

Mutta tosiaan, noita valmiita ohjelmia on palstalla iso kasa. Jos ei oo ihan varma miten kannattaa aloittaa niin valitsee sieltä ohjelman ja kun on saanut kokemusta treenaamisesta ja kehostaan niin voi alkaa säätää ohjelmaa itselleen paremmaksi. Muitten on kuitenkin aika paha sanoa mikä toimii toisella.

Re: muita ideoita

Originally posted by Xray
eikö kelläänb muulla ole mitään sanottavaa ohjelmasat. Ajattelin lähinnä jotain pakkisen vippiläisiä kuten tomppa , makee , wintikkaa ;=)
Miksi ihmeessä pitäisi olla nimenä tomppa, makee, wintikkaa? Jako on kyllä vähän erikoinen, miksi ihmeessä teet kaksi raskainta lihasryhmää samana päivänä?

Paska ohjelma, mutta eihän meidän ei-vippien mielipiteillä ole merkitystä.

Päivä2 liian raskas ja päivä3 liian kevyt.

En nyt tarkoittanut ihan sitä

No jos mielstänne se vaikutta huonolta jaolta, nin mitä mieltä tälläisestä jaosta ?

1. päivä
* jalat, vatsa

2. päivä
*rinta, olkapäät, ojentajat

3. päivä
*selkä, hauis, vatsat

Parempi.

PS. Onkohan mielipiteelläni vieläkään arvoa?

Kyllä on

En nyt tarkoittanut asialla mitään henkilökohtaista ketään kohtaa, halusin vaan saada lisää kommentteja/parannusehdotuksia joilla saisin tulosiani kasvamaan....tilanne on nimittäin se että olen nyt tahkonnut tolla ehdotuksellani pari kuukautta ja aika pientä on mitä treenipainot/massat on nouseet...halusin vaan apua millä homma lähtisi taas nousujohteiseksi.....:)

Suosittelen jakoa:
1) rinta, selkä
2) jalat
3) kädet, olkap.

Lisäksi teen vastaote leukoja pari sarjaa kolmantena päivänä ja toisinaan ensimmäisenä päivänä pari sarjaa hauiskääntöä. Ensimmäiselle päivälle tulee selälle 6-7 sarjaa (vastaote leuat ja kulmasoutu), joten sen jaksaa vetää ihan hyvin, kun on tuo rinta samana päivänä (mulla rinnalle 5 sarjaa).

Back
Ylös Bottom