- Ikä
- 41
Kaveri kerto nähneensä jonkun muijan tulleen alasti bussista Hervannassa. Ilmeisesti jotain lordivetoo ollu menossa.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
BadgerBadger sanoi:Tällaisia lupauksia kannattaa antaa valtakunnan mediaan ja omalla nimellä - totta kai! http://www.dansc.net/salaa/lordilupaus.jpg
BadgerBadger sanoi:Tällaisia lupauksia kannattaa antaa valtakunnan mediaan ja omalla nimellä - totta kai! http://www.dansc.net/salaa/lordilupaus.jpg
NaruJackson sanoi:Kaveri kerto nähneensä jonkun muijan tulleen alasti bussista Hervannassa. Ilmeisesti jotain lordivetoo ollu menossa.
Dangerous_Dave sanoi:Joku reipas voisi kaivaa Fonecta Finderista esille Siirin numeron ja soittaa sille kysyäkseen, että missä ja milloin tämä aikoo syödä sen hatullisen paskaa. Ja tietenkin pitää kysyä, että millä tavalla tämä uskoo paskan syömisen parantavan maailmaa.
Dangerous_Dave sanoi:Joku reipas voisi kaivaa Fonecta Finderista esille Siirin numeron ja soittaa sille kysyäkseen, että missä ja milloin tämä aikoo syödä sen hatullisen paskaa. Ja tietenkin pitää kysyä, että millä tavalla tämä uskoo paskan syömisen parantavan maailmaa.
KukiHilli sanoi:Itse olen senverran häveliäs, etten itse kehtaa.
Mutta jos joku, kehtaa ja saa nauhalle kyseisen puhelun, heitän välittömästi 300€ käteen :D
Jos joku sattuu ottamaan tämän asiakseen, niin puhelun on oltava asiallinen ja kestoltaan vähintään minuutti.
Rahan saa ainoastaan se, joka toimittaa minulle aineiston ensimmäisenä.
Armas sanoi:Europarlamentaarikko Alexander Stubbin mielipidekin olisi kyllä mukava kuulla:
“Alexander Stubbin mukaan Lordin suosiossa on kyse suomalaisten huonosta itsetunnosta.”
HS 19.4.2006
Taitaa lähipäivinä olla takinkääntöjä luvassa :D
KukiHilli sanoi:Itse olen senverran häveliäs, etten itse kehtaa.
Mutta jos joku, kehtaa ja saa nauhalle kyseisen puhelun, heitän välittömästi 300€ käteen :D
Jos joku sattuu ottamaan tämän asiakseen, niin puhelun on oltava asiallinen ja kestoltaan vähintään minuutti.
Rahan saa ainoastaan se, joka toimittaa minulle aineiston ensimmäisenä.
Häh, miten tuon pystyy päättelemään noiden tietojen pohjalta? Koska nimi kokonaan isoilla kirjaimilla vai? En ymmärrä? Kertokaa viisaammat!SC0 sanoi:...alin on alaikäinen.
Armas sanoi:Europarlamentaarikko Alexander Stubbin mielipidekin olisi kyllä mukava kuulla:
“Alexander Stubbin mukaan Lordin suosiossa on kyse suomalaisten huonosta itsetunnosta.”
HS 19.4.2006
Taitaa lähipäivinä olla takinkääntöjä luvassa :D
SC0 sanoi:...alin on alaikäinen.
Noista tiedoista sitä ei pysty päättelemään, mutta toinen numeropalvelu antoi haun tuloksena kaksi nimeä. Nimistä voi päätellä, että toinen on liittymän haltija ja toinen käyttäjä. Tästä voi taas vetää sellaisen johtopäätöksen, että liittymän käyttäjä on alaikäinen. Ei tosin mitenkään varmaa, eikä luotettavaa tietoa.Jylli81 sanoi:Häh, miten tuon pystyy päättelemään noiden tietojen pohjalta? Koska nimi kokonaan isoilla kirjaimilla vai? En ymmärrä? Kertokaa viisaammat!