Mitä lupasit tehdä, jos Lordi voittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu
Kaveri kerto nähneensä jonkun muijan tulleen alasti bussista Hervannassa. Ilmeisesti jotain lordivetoo ollu menossa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hoho, mä olin niin varma Lordin voitosta etten mennyt lupaamaan mitään vaikka kaverit kovasti yllyttivät :)

Otin eilen yhden isännän ja lopun perheestä paariin ihan viime tipassa ihan vaan sen takia, että herra oli luvannut laulaa karaokessa mikäli Lord voittaa :D
Se mies kyllä muistaa tapauksen lopun ikää sillä sen verran se loppu perhe siitä tapahtumasta kuvia otti :D

BadgerBadger sanoi:
Tällaisia lupauksia kannattaa antaa valtakunnan mediaan ja omalla nimellä - totta kai! http://www.dansc.net/salaa/lordilupaus.jpg

Tuossa jutussahan vaatimattomalla nimimerkillä esiintyvä "Viisas" kirjoittaa, "Toivon sydämestäni, että suomi saa nolla pistettä."
Onkohan tämä Viisas ja muut Lordin parjaajat nyt ihan myrtsinä kun ME sitten nämä euroviisut voitettiinkin. Itseäni ei muka olisi voinut vähempää kiinnostaa nämä kinkerit, mutta kumminkin illalla jäi American Chopperikin kattomati kun oli niin kiinnostava pistelaskenta.

Joku reipas voisi kaivaa Fonecta Finderista esille Siirin numeron ja soittaa sille kysyäkseen, että missä ja milloin tämä aikoo syödä sen hatullisen paskaa. Ja tietenkin pitää kysyä, että millä tavalla tämä uskoo paskan syömisen parantavan maailmaa.:)

NaruJackson sanoi:
Kaveri kerto nähneensä jonkun muijan tulleen alasti bussista Hervannassa. Ilmeisesti jotain lordivetoo ollu menossa.

Oliko hyvät tissit?

Dangerous_Dave sanoi:
Joku reipas voisi kaivaa Fonecta Finderista esille Siirin numeron ja soittaa sille kysyäkseen, että missä ja milloin tämä aikoo syödä sen hatullisen paskaa. Ja tietenkin pitää kysyä, että millä tavalla tämä uskoo paskan syömisen parantavan maailmaa.:)

jos olisin ilkeä ihminen, ettisin tuon akan osotteen ja lähettäisin sen hatullisen sille.... toivottavasti joku kuitenkin on

Dangerous_Dave sanoi:

Itse olen senverran häveliäs, etten itse kehtaa.
Mutta jos joku, kehtaa ja saa nauhalle kyseisen puhelun, heitän välittömästi 300€ käteen :D

Jos joku sattuu ottamaan tämän asiakseen, niin puhelun on oltava asiallinen ja kestoltaan vähintään minuutti.
Rahan saa ainoastaan se, joka toimittaa minulle aineiston ensimmäisenä.

Eräs punttimimmi lupasi tsätissä juosta korttelin ympäri alasti jos Lordi voittaa. Tule esiin ja kerro toteutitko lupauksesi!

KukiHilli sanoi:
Mutta jos joku, kehtaa ja saa nauhalle kyseisen puhelun, heitän välittömästi 300€ käteen :D

Jos joku sattuu ottamaan tämän asiakseen, niin puhelun on oltava asiallinen ja kestoltaan vähintään minuutti.

Itellä ei oo nauhoittavaa puhelinta niin ei onnistu, mutta autetaan nyt vähän muita... :D

Liitteet

• jeje.JPG
    jeje.JPG
    22,9 KB · Katsottu: 181
Veikkaisin, että jos se kirjoittaja on joku noista, niin se on toi ylin. Keskimmäisellä ei kännykkää (tai sitten salainen numero) ja alin on alaikäinen.

Europarlamentaarikko Alexander Stubbin mielipidekin olisi kyllä mukava kuulla:

“Alexander Stubbin mukaan Lordin suosiossa on kyse suomalaisten huonosta itsetunnosta.”
HS 19.4.2006

Taitaa lähipäivinä olla takinkääntöjä luvassa :D

Armas sanoi:

“Alexander Stubbin mukaan Lordin suosiossa on kyse suomalaisten huonosta itsetunnosta.”
HS 19.4.2006

Ei taida Stubbi tietää, että äänet tuli muista maista :)

KukiHilli sanoi:

Jokkai tuosta rahasta vois soittaakkin :D

SC0 sanoi:
...alin on alaikäinen.
Häh, miten tuon pystyy päättelemään noiden tietojen pohjalta? Koska nimi kokonaan isoilla kirjaimilla vai? En ymmärrä? Kertokaa viisaammat!

Armas sanoi:

HS 19.4.2006

Jaa se Stubbin takinkääntö oli sitten tullutkin jo eilen:

http://www.alexstubb.com/fi/index.php?trg=diary&id=559

Löytyiskö muita vastaavia keissejä, poliitikkojen tmv.?

SC0 sanoi:
...alin on alaikäinen.
Jylli81 sanoi:
Häh, miten tuon pystyy päättelemään noiden tietojen pohjalta? Koska nimi kokonaan isoilla kirjaimilla vai? En ymmärrä? Kertokaa viisaammat!
Noista tiedoista sitä ei pysty päättelemään, mutta toinen numeropalvelu antoi haun tuloksena kaksi nimeä. Nimistä voi päätellä, että toinen on liittymän haltija ja toinen käyttäjä. Tästä voi taas vetää sellaisen johtopäätöksen, että liittymän käyttäjä on alaikäinen. Ei tosin mitenkään varmaa, eikä luotettavaa tietoa.

Veikkaanpa, että joku aamu-radio soittaa tuolle Siirille ihan vittuillakseen ja sitäkautta uskon, että juttu leviää. Saas nähä.:whip:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom