Mitä lupasit tehdä, jos Lordi voittaa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Hippa
  • Aloitettu Aloitettu

Hippa

Okkapukku.
VIP
Varmasti on täälläkin ihmiset luvanneet vaikka mitä, jos Lordi voittaa. Mitä lupasit ja oletko jo sen tehnyt? :) EDIT: Niin ja aiotko tehdä?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itse luotin koko ajan että Lordi voittaa. Meinasin löydä 20€ vetoa ärrällä että lordi voittaa, mutta unohin >:(. Noh, eurosta löin isosiskon kanssa vetoa että lordi on 10 parhaan joukossa.

Mitään en luvannut siis tehdä, koska uskoin Lordin voittoon.

Laitoin 1€:n Lordin voitolle. Eli tänään saa hakea ärrältä vissiin 2,38€....Oujee!:D Lupasin lähteä baariin jos Lordi voittaa ja niinhän se oli yöllä taksi tilattava puoli kahdeksi. Onneksi meni sentään kaikki rahat. Kivaa oli kuitenkin!!:rock: :rock: :kippis1:

Lupasin siivota ja imuroida veljen huoneen jos Lordi EI voita. Nyt veli joutuu siivota ja imuroida mun huoneen koko kesäkuun:)

Olin töissä, joten lupasin juosta työpaikan (talon) ympäri. Tein sen, fikkari kädessä kiljuen. En kyllä heti arvannut että pääsisin oikeasti rymyämään sinne ulos :hyper:

Hävisin 5€...

Lupasin vetää Seviä perseeseen.:haart: Ois antanu, oli ihan kuumanaki, mutta pippaloiden isäntä heitti meidät ulos kämpiltä ja pihalla oli liian kylmä.

Pexi_ sanoi:
Kaveri joutuu juoksemaan erään kadun läpi alasti haitaria soittaen :D

Juuri tämäntyyppiset vedot ovat yleisiä meidän kavereitten kesken. Tällä kertaa oli kuitenkin sen verran luottoa, ettei moisia vetoja tullut tehtyä. :D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom