Mitä lisäproteiiniksi?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Timias
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
34
Eli siis, tarvitsisin lisäproteiiniksi esim päivällä jonkin sortin protskupirtelön, mutta kysymys kuulukin, mitä proteiinia siihen sekoitan? Löytyykö jotain hitaasti imeytyvää proteiinia, joka olisi alle 15€ mielellään ja vaikkapa maustamatonta? Toivottavasti tällaista threadia ei vielä ole, mutta yrittänyttä ei laiteta. :worship:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eli siis, tarvitsisin lisäproteiiniksi esim päivällä jonkin sortin protskupirtelön, mutta kysymys kuulukin, mitä proteiinia siihen sekoitan? Löytyykö jotain hitaasti imeytyvää proteiinia, joka olisi alle 15€ mielellään ja vaikkapa maustamatonta? Toivottavasti tällaista threadia ei vielä ole, mutta yrittänyttä ei laiteta. :worship:

Kannattaa ottaa perus hera prot.
Kaseiini on hitaasti imeytyvää.

Eikös protskudrinkkiin kannata laittaa hitaasti imeytyvää, jos ottaa esim päivällä tai iltapalaksi? Palkkarina käytän Muscle+:saa, eli siihen tarkoitukseen en sitä hae :)

Itse en käytä hitaasti imeytyvää proteiinia edes illalla.
Kun proteiinin saanti on päivän mittaan tasaista niin kyllä niitä
rakennuspalikoita riittää aivan mainiosti.

Jeps, kai tuota maitoproteiinia (kaseiini) suositellaan yöproteiiniksi koska silloin ateriaväli on esim. ~8-9h.

Välipalaprodeksi itekin ostaisin maustamatonta perusheraa ja jos useamman kerran päivässä pitäisi sitä vetää, sekottaisin sen jonkun maustetun version kanssa. Maustetut kun tuppaa olemaan mun makuun liian makeita niin niitä en pelkältään tykkää juoda.

Jos heraa ostat niin laita sen kanssa muutama desi maitoa (ja myös rypsiöljyä jos haluat) sheikkeriin niin soveltuu paremmin välipalaprodeksi.

Perusheraa 3/4 dl, kaseiinia 1/4 dl sekä pari kananmunanvalkuaista, siinä reipas 35 g proteeinivälipala.

Ja jos on kulinaristi, niin ruokalusikallinen kaakaota, mutta sitten lihoo mielettömän lihavaksi :)

Perusheraa 3/4 dl, kaseiinia 1/4 dl sekä pari kananmunanvalkuaista, siinä reipas 35 g proteeinivälipala.

Ja jos on kulinaristi, niin ruokalusikallinen kaakaota, mutta sitten lihoo mielettömän lihavaksi :)

Välipalaprotskuna kaseiinia voisi olla ehkä enemmän (ehkä fifty-sixty). Palautusjuomassa pelkkää nopeasti-imeytyvää.

Jenkkien lentokentillä on sellaisia isokuppisia (2*normaali) istuimia, mutta ne pojat ja tyttäret ovatkin kovia juomaan O'Boyta.

Asiasta kolmanteen...
Juotteko te aina ennen nukkumaan menoa/illalla proteiini drinksun tai jotai yötä varten jolloin lihas pääsee kasvamaan?
Itse en ole vielä käyttänyt... mutta sanokaa viisaammat

Asiasta kolmanteen...
Juotteko te aina ennen nukkumaan menoa/illalla proteiini drinksun tai jotai yötä varten jolloin lihas pääsee kasvamaan?
Itse en ole vielä käyttänyt... mutta sanokaa viisaammat

Mielummin syön proteiini pitoisen iltapalan kuin ottaisin sen nesteenä. Ihan senkin takia että tulee niin perkeleen kova nälkä eikä nukkumisesta tahdo tulla mitään.

Suositut

Back
Ylös Bottom