Mitä leivän päälle?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rane1
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
mä syönjust rahkaa ja kaurahiutaleit eli saan molempii:D

Pertti 123 sanoi:
Onko HC:in mies se, joka on parhaassa kunnossa, vai se joka laskee nanogramman tarkkuisella puntarilla, että tulee optimimäärä omega 942 rasvahappoa?
Yleensä HC mies on kunnossa.:D

Tai sitten ei...

Kyllä urheilussa yleensä ne pärjää, jotka vääntää oleellisia perusasioita kunnolla (enemmän ja/tai paremmin kui muut).

Hifistelyäkin tulee jonkin verran harrastaa, mutta sen merkitys on hyvin pieni verrattuna edellämainittuun.

Sulla on ehkä vähän väärä kuva näistä asioista?!?!?!

Se on varmaan aika pitkalti makuasia,
itte tykkaan laittaa myos sinappia (ranskalainen ei makea on parasta "Dijon" tai miten liene kirjoitetaan) tai oliivioljya, toisinaan pestokastiketta (maistuu siis basilikalle, on vaan aika suolaista, mutta ei tartte laittaa paljoa), ja sitten siihen muut rehut tomaatit, juustot ja leikkeet paalle. Valilla olen intoutunut tekemaan sellaista kevytkermaviili/oliivioljy sotkua tuoreilla yrteilla (basilika, valkosipuli, pippuri, sinappi jne mita mieleen juolahtaa, vahan niinkuin dippikastiketta, sailyy muutaman paivan jaakaapissa...)

Mulle ei mene järkeen miten tuo HC yhtäkkiä onkin jotain kurjuuden maksimointia? HC treenin yhteydessä tarkoittaa käsittääkseni todella kovaa treenaamista, eikä sillä ole mitään merkitystä onko se syöty ruoka hyvää vai ei. Jotkut vetää heraa mausmattomana ja se heille suotakoon, itse en vain vuodesta toiseen viitsisi mitään chaisselta maistuvaa suuhuni tunkea. Ja tuskin se heraa mausmattomana vetävä kasvaa yhtään sen paremmin vaikka ois sitten kuinka HC:tä tahansa. ;)

Ellei päivän koko ruokavalio rakennu voileipein varaan, se nyt on aivan sama lykkääkö leivälle voita vai jotain kevyempää (esim. vähärasvaiset sulatejuustot ovat tolkuttoman hyviä). Pääasia että maistuu. Jos tämän asian intensiiviseen pähkäilyyn kuluvan ajan lukisi tai tekisi ihan mitä tahansa rentouttavaa, palautumisen kautta saatu hyöty olisi taatusit kovempaa kuin mikrokaloreiden kanssa itkeminen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom