Mitä kehitystä on tapahtunut?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Jkk
  • Aloitettu Aloitettu
Originally posted by janne321
juu tosiaan kyykky noussut aika räjähtävästi. ootko pelannut kenties jalkapalloa tai jotain ennen?
lopetin vajaat kaks vuotta sitten ja 15 vuotiaana tutka näytti potkun voimakkuudeksi 97 km/h ja vasurillakin n. 90 vaikka olen oikeejalkanen. ja sit tota kyykky tulost on auttanu tosipaljon kans toi jalkaprässi.

Itellä kasvanu selkä 89->94 parissa kuussa:eek: Ja se on mielestäni paljon kun vertaa mun painoon (51-53kg):eek:
Haubersson kasvanu sentin.
Mahasta hävinny sentti ja reisitä 2 senttiä:D

ei voi kun hattua nostaa teille sällit:worship: :worship:

ite pitäis 100kg nostaa ennen joulua penkistä niin voi olla hetken tyytyväinen... kyykkyyn ja maveen en pistä mitään tavoitteita koska polvi ei tahdo oikein vieläkään toimia kunnolla.. joten äläkääs leimatko penkkipelleks...

Mulla on penkki kehittyny vuodessa vain 60-->70 kg. Lihaserottuvuutta on tullut, hauis ~38cm, prässistä en ole maksimia koittanut, kyykkyä en vielä harrasta, leukoja menee kymmenen enemmän,maastavedon aloitin äskettäin "kovilla" painoilla, paino pysynyt melkein samassa, pituutta ei ole tullut kuin pari senttiä ja niin edelleen. Salilla olen käynyt luultavasti viisi vuotta, mutta vuosi sitten olen alkanut aktiivisesti käymään salilla.

Hiukan vaikea arvioda kehitystä, jos on treenannut lähes koko pienen ikänsä, ja kasvanut siinä samalla kokoajan... No ruokavalio nyt on ilmanmuuta semmoinen asia, jossa kehitystä on tapahtunut, eikä varmastikkaan ikinä voi osata ruokavalioasioita täydellisen hyvin..

Originally posted by jjuppotukki
lopetin vajaat kaks vuotta sitten ja 15 vuotiaana tutka näytti potkun voimakkuudeksi 97 km/h ja vasurillakin n. 90 vaikka olen oikeejalkanen. ja sit tota kyykky tulost on auttanu tosipaljon kans toi jalkaprässi.

Jep auttaahan se prässi luonnollisesti. niin vähän ajattelinkin että jotakin oot jaloillas tehny ennenkin.

Originally posted by Lortto
Itellä kasvanu selkä 89->94 parissa kuussa:eek: Ja se on mielestäni paljon kun vertaa mun painoon (51-53kg):eek:
Haubersson kasvanu sentin.
Mahasta hävinny sentti ja reisitä 2 senttiä:D

mitenkä sä selkää mittaat? vai tarkotaks rinnanympärystä?

Vanha mies aloitti uudenharrastuksen noin 10 kk sitten ja tulokset ovat seuraavat:

Pituus: 196 cm

paino: 100 kg -> 109 kg
Penkki: 60 kg -> 80 Kg (8 toistoa)
Mave: 60 kg -> 100 kg (8 toistoa, treeniä takana 2kk)
Kulmasoutu, kp: 15 kg -> 30 kg (8 toistoa)
prässi: 100 kg -> 200 kg (8 toistoa)

Harjoittelen kolme kertaa viikossa kolmijakoisella. Olen kokeillut myös HST:tä (hyvä kokemus).

Ulkoista kehitystä tapahtunut mukavasti, jalat vain tuntuvat laahaavan perässä kehityksestä (ulkonäöllisesti). Johtuu varmaan myös pituudesta, pitää olla aika tuhdit jalat, että näyttävät joltain.

Huomaa kyllä kun näin vanhana aloittaa uuden harrastuksen niin kehitystä tapahtuu huomattavasti hitaammin kuin teillä nuorilla. Pitää olla vain kärsivällinen.

Mua rupiaa aivan itkettämään kun mä katton muitten painon nousua ja painojen nousua. Ittellä painoa ehkä pari kiloa lisää, mutta jonku verran läskiä pois. Reeniä takana 6kk.

10 Sarjoihin lisää

Hauis 6kg
Penkki 25kg
Kyykky 15kg, johtuen siitä etten tajunnu käyttää kenkiä.
Mave 20kg

Mä kävin vuoden verran silleen kerran viikos salilla, eikä sinä ainaka tullu kyl nostettua mitää painoja, mut nyt ku oon käyny pari kuukautta 3-jakosella ohjelmalla salilla, ni heti huomaa pientä kehitystä :thumbs:

Ja vielä ku ymmärtäis kiinnittää ruokavalioon enemmän huomioo, ni se läskiki vois sulaa mukavammin pinnalta, mut katotaa sitä sit keväämmällä ;) Nyt vaan keskitytää lihaksen "kasvattamiseen".. (lue: näkyis jo ees jotain!)

Pikku hiljaa...

Originally posted by plag
Tyhmä kysymys: Mittaatteko ton hanskan levossa vai jännitettynä? :david:

siis ite mittaan kaikki muut lihakset paitsi rinnan jännitettyinä. Tästä eteenpäin alan antaa ainakin kaksi mittaa rinnasta: löysänä nännien kohalta ja kainaloista leveä selkä posessa.

muistakaa nyt kaikki laittaa se ikä profiiliin tai ainakin kertokaa se näissä tuloksiin liittyvissä threadeissa.

Itselläni noin vuosi takana punttia josta aktiivista käyntiä ehkäpä viimeiset 2kk :D
Penkkitulos noussut 35 kilosta (siis sillon n. vuosi sitten) nykyiseen 85kiloon. Jalkakyykyssä noussut 40kilosta 90*5.
Suurimman osan ajasta tullut tehtyä massahakuisesti tuota punttailua, ja vasta hiljattain (tyhmä kun on ollut) alkanut ymmärtää vaihtaa ohjelmia sopivin väliajoin sekä syödä hyvin! :kippis1:

Ainiin ja kertomatta jäi tuo painonnousu. Elikäs alkupaino vuosi sitten n. 60kiloa nykyään 78.7 ;)

Back
Ylös Bottom