Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.

Kusimato sanoi:Mulla on ainakin lievä Araknofobia, eli hämähäkkikammo.En tiedä miksi, mutta inhoan niitä pikku perkeleitä yli kaiken. Ja yleensäkin kaikkea inhottavan näköisiä ötököitä en voi sietää, kaikkia muita elukoita en pelkää sitten yhtään.
Kipi I sanoi:Kaikki hyönteiset hyi saatana! Eritoten hämikset pelottaa aivan helkutisti! Hiiret ja käärmet kaikki muut kyllä menee. Mutta esim. jotkut isot tarantella,yms.karvajumbohämikset varmaan tappais mut sydäriin pelkästä näkemisestä.

Tidus sanoi:venustrafobia, kauniitten naisten pelko - tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt
:arvi:
, enosiofobia, homiklofobia (= Sumukammo
), illyngofobia, kainalofobia, Onhan Sumu tosi kammottava, mutta en tiennyt että sille on noin hieno nimikin olemassa ;) :lol2:Missukka sanoi:homiklofobia (= Sumukammo)
Missukka sanoi:androfobia, anuptafobia,astenofobia,ataksiofobia,atatsagorafobia,atykifobia,didaskaleinofobia, dysmorpofobia, enosiofobia, homiklofobia (= Sumukammo
), illyngofobia, kainalofobia,
Tällaisia minulla
Kipi I sanoi:Missulla koneet käy, mutta kukaan ei ole ohjaamossa :jahas: Ei vaiskaa "tompan sanoilla leikin". Mistä sä noi kaikki keksi/tiedät? Mitä noi kaikki on, kerro suomeksi!?
rafael30 sanoi:Taitaa olla Kipillä se tyhjäkäynti päällä.
Vilkaise tuo ekan postauksen linkki.

lej sanoi:Mitäköhän tapahtuisi jos sillä verikammoiselle joka pyörtyy, olisi myös pyörtymisen kammo?