Mitä kammoat

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja lej
  • Aloitettu Aloitettu

lej

Fobioita

On kyllä semmonen listä, että välillä sai nauraa. En voi ymmärtää miten joitan noista asioista voi pelätä.

pois tämä, mikke-poika

Mulla on ainakin lievä Araknofobia, eli hämähäkkikammo. :rolleyes: En tiedä miksi, mutta inhoan niitä pikku perkeleitä yli kaiken. Ja yleensäkin kaikkea inhottavan näköisiä ötököitä en voi sietää, kaikkia muita elukoita en pelkää sitten yhtään.

arakhibutyrofobia - pähkinävoin kitalakeen tarttumisen kammo
bogyfobia - menninkäispelko :hyper:
eufobia - hyvien uutisten kuulemisen pelko | jo vain :D
koprofobia - ulostekammo | kuinka kopnofobiasta kärsivät käyvät paskalla?
malaksofobia - esileikkikammo | kovinkin yleistä?
fobofobia - fobiakammo | tämä tästä nyt vielä puuttuki
jep jeo

Kaikki hyönteiset hyi saatana! Eritoten hämikset pelottaa aivan helkutisti! Hiiret ja käärmet kaikki muut kyllä menee. Mutta esim. jotkut isot tarantella,yms.karvajumbohämikset varmaan tappais mut sydäriin pelkästä näkemisestä.

Kusimato sanoi:
Mulla on ainakin lievä Araknofobia, eli hämähäkkikammo. :rolleyes: En tiedä miksi, mutta inhoan niitä pikku perkeleitä yli kaiken. Ja yleensäkin kaikkea inhottavan näköisiä ötököitä en voi sietää, kaikkia muita elukoita en pelkää sitten yhtään.

Kipi I sanoi:
Kaikki hyönteiset hyi saatana! Eritoten hämikset pelottaa aivan helkutisti! Hiiret ja käärmet kaikki muut kyllä menee. Mutta esim. jotkut isot tarantella,yms.karvajumbohämikset varmaan tappais mut sydäriin pelkästä näkemisestä.

Join the club... Edes ampiaisia yms. pistäviä pörriäisiä en pelkää niin paljon kuin hämähäkkejä (pelkkä sanakin on jotenkin inhottava ja saat kylmät väreet menemään pitkin selkäpiitä). :eek:

Homilofobia.Tuo kammo on joskus sunnuntaiaamuisin kun herää ja näkee muijan ekaa kertaa ;)

Tidus sanoi:
venustrafobia, kauniitten naisten pelko - tätä minä en ole koskaan ymmärtänyt

Rupee panettaa ja tietää ettei saa kuitenkaan. Helppo,miksiköhän? :nolo: :arvi:

Duunifobia puuttuu listalta.

Malaksofobia: naisen ei parane valittaa asiasta jos miehellä on esittää lääkärintodistus.

androfobia, anuptafobia,astenofobia,ataksiofobia,atatsagorafobia,atykifobia,didaskaleinofobia, dysmorpofobia :nolo:, enosiofobia, homiklofobia (= Sumukammo :)), illyngofobia, kainalofobia,

Tällaisia minulla

Missukka sanoi:
androfobia, anuptafobia,astenofobia,ataksiofobia,atatsagorafobia,atykifobia,didaskaleinofobia, dysmorpofobia :nolo:, enosiofobia, homiklofobia (= Sumukammo :)), illyngofobia, kainalofobia,

Tällaisia minulla

Missulla koneet käy, mutta kukaan ei ole ohjaamossa :jahas: Ei vaiskaa "tompan sanoilla leikin". Mistä sä noi kaikki keksi/tiedät? Mitä noi kaikki on, kerro suomeksi!?

Kipi I sanoi:
Missulla koneet käy, mutta kukaan ei ole ohjaamossa :jahas: Ei vaiskaa "tompan sanoilla leikin". Mistä sä noi kaikki keksi/tiedät? Mitä noi kaikki on, kerro suomeksi!?

Taitaa olla Kipillä se tyhjäkäynti päällä.
Vilkaise tuo ekan postauksen linkki.

Hemofobiaa, eli verikammoa potevat on kanssa "hauskoja". Joskus koulussa oli sellanen tyyppi, joka pyörty heti nähdessään omaa vertaan.

Onhan noista fobioista moni selitettävistä, mutta fobofobia, eli fobioiden kammo menee jo yli ymmärryksen.

Mitäköhän tapahtuisi jos sillä verikammoiselle joka pyörtyy, olisi myös pyörtymisen kammo?

lej sanoi:
Mitäköhän tapahtuisi jos sillä verikammoiselle joka pyörtyy, olisi myös pyörtymisen kammo?

Varmaan rupeaisi kirkumaan ja juoksisi ikkunan läpi.

Mulla on kammo housujen repeämisestä julkisella paikalla (esim. kun olen esiintymässä isolle yleisölle) ja siitä että paidanselässä on jotain paskaa, mitä en itse huomaa. Pitää käydä välillä vessassa tarkistamassa että housut on ehjät ja paita puhdas. Nämä kammot kumpuaa ihan aidoista tilanteista :( Ennen oli myös kammoa siitä että kun sanon jotain ulos tulee vaan "kukkoja".

HÄMYHÄKKEJÄ PELKÄÄN IHAN muuten vaan mutta kaikille pistäville ötököille oon allerginen. Jos esim. omaan kämppään eksyy amppari ni lumppari on veskissä niin kauan ku prinssi on sen ampparin nitistäny ... et sillee..

Back
Ylös Bottom