Mitä hyötyä/haittaa??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja brfc
  • Aloitettu Aloitettu
Pro Nutrition Fire Kick, 20 x 25 ml -20%
okei...aattelinkii et kahvil ja pullal ei pitkälle pötkitä...
täst palautus juomista viel sen verran ku en tiiä noist mömmöist niin paljoa, et voisko joku suositella jotai tuotteita tuolt pakkotoiston verkkokaupast...tarkotus ois ostaa jotaa kreatiini,proteiini,kreatiini,glutamiini aineita..tai jos vaikka jossaa ois noit samassa pussissi ni ei tarvis ite sekotella!?...sit sellane viel et onks noitten mömmöjen vetäminen ennen treenii tärkeääkii ja kuinka moni vetää ??

:D

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Originally posted by Mike
No eihän se nyt mitään pullaa pelkästään vedä, kuhan jauhaa shaittia, show mies kun on, eiköhän sillä ole kuitenkin aika sattanan tiukka valio, kiree kun on 24/7.

Tai sit se on samanlainen läpipasko kun minä. Ikinä ei tartte stressata että voinko mä nyt laittaa leivän päälle yhen vai kaks juustoviipaletta. Ei tartte miettiä edes että voiskohan vetää sipsipussin tai perhepizzan. Joskus oikeesti jopa ärsyttävää. Ei ikinä tiedä että syökö oikeesti tarpeeks vaikka kuinka ahtaa, kun ei näy vyötäröllä.

Zone-sarja -42%
Originally posted by raggi
okei...aattelinkii et kahvil ja pullal ei pitkälle pötkitä...
täst palautus juomista viel sen verran ku en tiiä noist mömmöist niin paljoa, et voisko joku suositella jotai tuotteita tuolt pakkotoiston verkkokaupast...tarkotus ois ostaa jotaa kreatiini,proteiini,kreatiini,glutamiini aineita..tai jos vaikka jossaa ois noit samassa pussissi ni ei tarvis ite sekotella!?...sit sellane viel et onks noitten mömmöjen vetäminen ennen treenii tärkeääkii ja kuinka moni vetää ??

:D

Jos sen sekottaa itse proteiinit ja maltot se tulee huomattavasti halvemmaksi.

Ne kannattaa ottaa treenin jälkeen. Kato searchilla löytyy aika paljon noista tietoa.

oke...aattelin nyt sit tilata tuolt pakkotoiston verkkokaupast palautusjuomaa, kysymys kuuluukii et kumpi ois parempi vaihtoehto: N-Large2 vai Pure Whey.
meinaan tos Pure Wheyssa proteiinien määrä reilusti suurempi kuin hiilareiden ja N-Largessa taas toinipäin??!

sit aattelin hommata ehkä viel jotaa kreatiini mömmöö eli oisko toi Creatine Monohydrate purkki hyvä?? entä glutamiini?!

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom