Mitä himoitset? Ilmoita se yhdellä kuvalla.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Mike
  • Aloitettu Aloitettu
hattu.jpg

Vuosia työtä vielä edessä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
album04_pom_a_small.jpg

Olisin laittanut IHI VF40 -turboahtimesta kuvan mutta en löytänyt hyvää, joten kai tuo mielenrauha sitten on "se juttu" mitä himoitsen..

Seuraavaa tankkausta odotellessa :kuola:

Liitteet

• voisilmä.jpg
    voisilmä.jpg
    34,8 KB · Katsottu: 164
Tuollainen ja sen soittotaito, ikuisuus haave
sr_bagpi_highland.jpg

Harjoituspilli näyttää aikalailla nokkahuilulta ja äänen voimakkuus on vielä vaimeampi. Siihen saatkin sitten tutustua ½-1 vuotta, ennen oikeaan pilliin siirtymistä.

Oikeasta säkkipillistä lähteekin sitten jo tajuton meteli. Sitä varten on melkein löydettävä joko ymmärtäväiset naapurit tai sopiva harjoituspaikka. Itse ajattelin käyttää tulevaisuudessa työpaikan pommisuojaa tms. töiden jälkeen.

Jos todella haluat opiskella pillin soittoa, joudut menemään pariksi vuodeksi ulkomaille. Tanska, Ruotsi, Norja, Saksa, Britannia, P-Amerikka jne...

Suomessa on ongelmana Helsinki -keskeisesti asuvat opettajat, jotka kaikki ovat ura-ohjuksia. Heillä ei ole juurikaan aikaa opettaa. :curs:

No kerrostalossa asuvana toi treenaaminen olisi niin ja näin, vai lähteekö harjoituspilleistä kova ääni. Toisaalta sitten pitäisi ton säkinkin handlaaminen opetella...huoh

Jos todella haluat opiskella pillin soittoa, joudut menemään pariksi vuodeksi ulkomaille. Tanska, Ruotsi, Norja, Saksa, Britannia, P-Amerikka jne...

:curs:
Tuota olen myös miettinyt ja vuosien ja vuosien työnhän se tulee vaatimaan, mutta onhan tässä vielä jokunen elinvuosi jäljellä:D

viskipaukkua, kaukomatkoja aasiassa, rivarinpäätyä, omaa aikaa, enemmän seksiä, ... mutta tätä olen himoinnut kauan ja kohta haen kotiin :dance:

17336

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom