Mitä Hiili aiheuttaa?

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ikä
38
Moikka
Olen nyt vakavissani tilaamassa pakkikselta proteiinia ja yms sälää joista voin sitten sekoittaa palautus juomaa + väsätä PROTSKU PATUKOITA!
Mutta Minua rupes kummastuttaa toi Ultra Whey, että mitä toi hiili tuossa aiheuttaa? onko sillä jotain vaikutuksia, katoin searchilla " hiil " imutta ei löytyny mitään ihmeellistä, ja muita hakusanoja en keksiny.

Ja kumpi satsi olis parempi:
N-Large - 100 gr: p34/hh58/r3g=51.70 äyrii ( 2.27kg)
vaiko

2 x ultra whey - 100 gr: p78/hh5.5/r8 ( 2x800gr) = 12.95x2
Maltodextrine 900 gr = 4.60 äyrii
ja ehkä creatine 500 gr = 15 äyrii?
Yhteensä: n. 45,44 äyrii.

olisko näistä kumpikaan hyvä palautukseen. tost alemmast sais tehtyy niitä protsku patukoitakin... :D

Kiitoss..
-Niko-

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
No kuuleppa Nikoseni! Se hiili on sellanen juttu mikä valmistus/suodatus vaiheessa eikä ole mikään hyvä juttu proteiinissa, mutta näissä halvoissa heroissa sitä on aina, johtuen valmistus/suodatus menetelmästä jonka ansiosta ko. tuote on saatu edulliseksi. Kun taas vastaavasti kalliimmissa heroissa ei ole hiiltä ja rasvaa juuri lainkaan. Ei se hiili mitään kummosia haittaa, rasvahan on aina rasvaa ja samoin laktoosia on näissä halppis heroissa enemmän johtuen edelleen suodatus menetelmästä :whip:
Ei siis kannata mennä könyään takan tuhka luukulle ja lisätä sitä palkkariin :lol2:

Zone-sarja -42%
mitäs mieltä Tylerdiseni olisi tuohon kahteen settiin jonka kanssa nyt kamppailen että kumman ostaisi? ja aiheuttaako tuo hiili elimistössä jotain?

No noi on kyllä kaks täysin eri luokassa painivaa protskua, N-Large2:n proteiini on kokonaan ioninvaihtosuodatettua heraa kun taas Ultran proteiini on heraproteiinikonsentraattia....Hmm.. itellä on nyt käytössä Ultra suklaa ja siihen sotken joukkoon maltoa, creatiinia ja glutamiinia ja olen ollut tyytyväinen. Maku Ultrassa on mielestäni tosi hyvä ja sekoaa hyvin. Mulla ei kyllä rehellisesti sanottuna ole hajuakaan onko hiilestä jotain hallaa elimistölle :jahas: Joku viisaampi kertokoon :whip:

Kiidos :) Taidanpa tilata tuon jälkimmäisen satsin. Mitäs Glutamiinia sä käytät?

Tilaa vaan se jälkimmäinen satsi....:rock: Ei sillä Glutamiinin merkillä mitään väliä ole, ei niissä suuria eroja ole kun hinnassa. Evo nyt on takuulla loistokamaa eli sitä vaan 900g kyytiin mukaan niin johan riittää jauhoo hetkeks

Selevä... * kumaraa ja kiittää*

"Lasket sen suurinpiirtein niin, että hiilihydraattia 0.8 grammaa per painokilo ja protskua 0.4 x painokilo. Eli jos painat 75kg, niin 60g hiilaria ja protskua 30g"
Tossa vielä Poserin yleisohje palkkarin suhteista.....oisit kuitenkin kysynyt sen heti kun oot hakenut jauhot postista:lol2: Glutamiinia 5-10g ja sama Creatiinia, sen kohdalla vaan teet eka sen tankkausjakson jonka annostus ohjeet löytyy pussin kyljestä.

Eikös hiili jäykennä paskaa aika tavalla?
Vai ainakin intissä löysämahasille syötettiin leireillä hiilinappeja, ja sillon oli peräreikä hellänä kun joutui sen kovettuneen jötikän muutaman päivän jälkeen synnyttämään...?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Jäykentäköön,eipähän ainakaan haittaa kun viskositeetti on muutenkin veden luokkaa.
Sitoohan se ainakin nestettä elimistöstä,eli ei pitäisi kusettaa niin paljon.
Annetaanhan hiiltä myrkytystiloissakin (oliko jopa kyypakkauksessakin?) poistamaan kuona-aineita/myrkkyjä,niin ainakin itse pidän tuota minimaalisina määrinä suorastaan hyödyllisenä/terveellisenä.
Kunpa alkais jo tulla nuo opintotuet,niin pääsisi ensireissulle pakkiksen nettikaupan ihmeelliseen maailmaan. Se on mun tämänhetkinen toive tältä elämältä... :kuola:

prkl, alkaa rahat loppumaan, kumman te valitsisitte jos pitäis valita L-Glutamiinin ( Argintiini ) vai Kreatiinin? kumpi olisi hyödyllisempää lihaksen massan kasvattamisessa?

Argintiini? tarkoitat vissiin arginiini, mutta mitäs tekemistä sillä on tässä? Kyllä kumpikin on tärkeitä, siis kreatiini ja glutamiini. Ite käytän kumpaakin, mutta kreatiinia kuuriluontoisesti.... Glutamiini parantaa selvästi immuniteettia ja on todella ratkaiseva aminohappo palautumisen ja lihaskasvun kannalta. Kreatiinin taas tunnet ja huomaat käytössä pienenä voimien lisääntymisenä ja lihakset on täyteläisemmät johtuen kreatiinin kyvystä kerätä nestettä kroppaan...

Nikos116 sanoi:
prkl, alkaa rahat loppumaan, kumman te valitsisitte jos pitäis valita L-Glutamiinin ( Argintiini ) vai Kreatiinin?
Kreatiinin

Ok. Kiitos tuota vastausta vähän haeskelinkin. :)

- Niko -

Nikos116 sanoi:
Mutta Minua rupes kummastuttaa toi Ultra Whey, että mitä toi hiili tuossa aiheuttaa?
Hiili ???
Tarkoitatko tämän kohdan selostusta:
"Sisältää hieman rasvaa, laktoosia ja tuhkaa"
Ja siitä kohtaa 'tuhka' ???

Jos näin on, niin tuhka ja hiili eivät ole sama ainetta.
Tuhka koostuu mineraaleista eli epäorgaanisista aineista.
Se voi sisältää esimerkiksi vaikkapa; kalsiumia, magnessiumia, kaliumia, kuparia, sinkkiä...... (HUOM !! nämä aineet laittelin vain esimerkin vuoksi jotta tuhkan sisällöllinen tarkoitus paremmin hahmottuisi. Mitä Wheyn tuhka sisältää en tiedä....vahvana veikkauksena arvaan, että ainakin kalsiumia)
Hiili taasen on vain hiiltä :D

Tuhka voi sisältää myös vahvoja ympäristömyrkkyjä kuten kadmium ja lyijy, eli sitä ei kannata lähteä mineraalin puutostiloihin mistään uuninluukusta naamaansa mättämään.
Wheyssä oleva tuhka taasen on maidon mineraaleista peräisin ja siten vallan vaaratonta...jopa terveellistä.

Ok. heh " hiili " :D kiitos kun korjasit. pitäis olla vähän huolellisempi mitä kirjottaa, tosin pistän tämänkin vakavan lukihäiriön piikkin joka minulla on todettu ;)
- Niko -

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom