Mitä hajustetta/dödöä käytät?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tziisus
  • Aloitettu Aloitettu
Mielestäni pakkiksella ei ole ennestään ollut tällaista threadia ,eli mitä dödöä,after shavea,EDT tai muuta hajustetta käytät?
Itse käytän kainaloihin Lancomen Bocage deodoranttia ja Jeaun Paul Goultierin Le Male Eau de toilettea.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Armanin White, Bossin "se tavallinen" ja Azzarron Chrome EDTnä...deodoranteissa suosin antiperspiranttista hajutonta kamaa.

Deodorantteja:
Christobal Balenciaga pour homme
Davidoff Echo
Calvin Klein Crave
Toinen Calvin Klein
Boss In Motion
ja treenin jälkeen Adidas

Edt:t
Boss In Motion
Herrera On Ice
Balenciaga pour homme
Kenzo pour homme

Ihan liikaa. Ihmiset ei tajua, että jos joku sanoo ettei tarvi hajusteita lahjaksi, se ei todellakaan ole käänteistä psykologiaa. Tosin tuostakin on pari ostettu kiireessä, kun on kamaa unohtunu kotiin.

Käyttäisin Sergio Tacchinin Sport Extremeä mutta kun pirulaiset menivät ja lopettivat sen valmistuksen. Holmesina (Sherlokkina siis) onnistuin löytämään yhden lekan kaverin pelikaapista, toisen sama heppu toi minulle Hawaijin lentokentältä ja viimeisin löytyi Bulgariasta.. Pariin vuoteen ei ole näkynyt (tämä -on- siis wanted ilmoitus ;) ).. ATM tulee käytettyä Dieselin Plus Plus Masculine sarjaa mutta vanha suola janottaa.. Eli eiköhän tuokin tuosta vaihdu. Joskus salikassista löytyy myös ihan perinteistä Nivean Dry:tä. Eli kainalot hierotaan vähintään päivittäin Dryllä tai Dieselillä ja naama/pää aina ajelun jälkeen Dieselin After Shavella..

Kainaloihin menee normaaleja deodorantteja yleensä. Hajuvesinä Givenchy, jossa pii-merkki, Calvin Kleinin Obsession ja JeanPaul Gaultierin Le Male.

Lacoste Pour Homme EDT
Clinique Happy for Men EDT
D & G Masculine EDT
D & G Pour Homme EDT
CK Eternity for Men EDT
Jean Paul Gaultier Le Male EDT
Van Gils Between Sheets EDT
On niitä tonne kaappiin kertynyt...
Nämä hajusteina ja si tohon veden karkailuun Triple dry roll-on.

Bossia aina. Taino on mulla yks purkki Kenzoakin ja siinä vasta tuoksu! Bossit on helvetin hyvän tuoksuisia, mutta eivät mun kohdalla pidä YHTÄÄN hikeä.

Mitään suosituksia dödöksi, joka pitää HYVIN hikeä?!
Ei kuitenkaan mitään :kakka: hajuista.

Ainii, hajusteet on eukoille!:D Nooh, kylläki mulla yks aftershave pullo Bossilta löytyy mut emmä sitä käytä! (en varmana:nolo: )

Dödö ja aftershave semmoinen kuin Bazar, Christian Lacroix. Erittäin miellyttävä tuoksu :)

Aika moni näyttäis käyttävän Jean Paulia, mulla olis kaapissa 100ml LeMalea jota ei tule kyllä käytettyä...että jos joku haluaa niin siitä saa edullisesti ;)

Dödö, aftershave ja Edt: Ralph Lauren - Polo Sport.

Muitakin toki löytyy, mutta nuo on ne lähes legendaariseen asemaan nousseet...

Originally posted by Sumu
Dödö, aftershave ja Edt: Ralph Lauren - Polo Sport.

Muitakin toki löytyy, mutta nuo on ne lähes legendaariseen asemaan nousseet...
Joo Polo Sporttia tulee kanssa käytettyä ja Mt.Blanc:ia

Antiperspiranttina se ainoa oikea Triple Dry (turvottaa hikirauhaset umpeen -> ei hikeä :thumbs: ) EDT:a pari Bossia ja joku Tommyn jämä.

dödönä & hajusteena: Culture By Tabac - Blue

nyt myös käytän dödönä YvesSaintLaurent - Kouros...vähän kalliimpaa.

myös Tommyn tuotteita tullut ostettua muutaman kerran.

Sain synttärilahjaksi Emporio Armania a 30€ purkki. ;)
Nyt tuli joululahjaksi Bossin uutuus, sellainen oranssi "etiketti". Itse jos joudun ostamaan, niin se on rexona tai joku vastaava halpis marketista.

dodo.jpg

Pahkasika 4/96

Axe Africa on ihan jees

enhän mää oikeesti tartte tuoksun aina luontaisen hyvälle :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom