- Ikä
- 33
en ymmärrä mitä eroa noilla on voisko joku kertoa vaikuttaako se jotenki lihasten kasvuun jos tekee pelkkää vinoa penkkiä sillä mä oon tehny sitä koko ajan:itku:
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
nyrkkeilijä sanoi:ylempään ? mun mielest on vaan 2 isoa rintalihasta ihme juttu
nyrkkeilijä sanoi:en ymmärrä mitä eroa noilla on voisko joku kertoa vaikuttaako se jotenki lihasten kasvuun jos tekee pelkkää vinoa penkkiä sillä mä oon tehny sitä koko ajan:itku:
samout sanoi:oon saanu käsityksen että alakalteva penkki ei olis nii järkevä ratkasu, onks totuuspohjaa?
[J/L] sanoi:alaosa on lisäksi ns. vahvempi, jonka takia alakaltevaa penkkiin saa hieman peruspenkkipunnerrusta enemmän painoja.
timse sanoi:En tiedä mitä menee väärin mutta alakalteva penkki ottaa mulla enemmän latseihin kun rintaan. :(
Tähän liittyen, kokeilun pohjalta enemmän rautaa nousee siksi että selkä pääsee auttamaan.
Olen saanut myös sen käsityksen, että se rasittaisi enemmän olkapäitä, taikka syynähän on se, että siinä pystyy nostelemaan isompia rautoja. Mutta omaa kroppaansa kuuntelemalla kyllä selviää, koska joku paikka ottaa liikaa itsensä.samout sanoi:oon saanu käsityksen että alakalteva penkki ei olis nii järkevä ratkasu, onks totuuspohjaa?
Turhaa hifistelyä. Se rinnan alaosa saa rasitusta ihan tarpeeksi normaalista tasapenkistäkin. Itse tekisin joko tasapenkkiä tai sitten alavinopenkkiä, en molempia. Tulee muuten vähän turhan paljon punnerruksia, kun vinopenkkiäkin pitäisi vielä hinkata. Toi menee vähän samaan sarjaan kuin hauiksen eri osien kehittäminen erikseen.[J/L] sanoi:Itse olen kuullut, että olisi hyödyllistä treenata kaikkia kolmea penkkiä rintalihasten tasaisemman rasituksen ja kehittymisen takia.
arpa80 sanoi:Olen saanut myös sen käsityksen, että se rasittaisi enemmän olkapäitä, taikka syynähän on se, että siinä pystyy nostelemaan isompia rautoja. Mutta omaa kroppaansa kuuntelemalla kyllä selviää, koska joku paikka ottaa liikaa itsensä.
hoplaa90 sanoi:mun mielestä aika turhia tollaset vinotpenkit.. ihan hyvin olen tullut toimeen normaalilla penkillä ja pakc deckillä.. koko on tullut hyvin tisseihin
Ylärinnan kunnon kehitykseen on valttämätöntä vinopenkki. Kyllähän siihen rintaan kokoa saa muillakin, mutta ei huomattavasti ylärintaan. Kovalla ylärinnalla on hyvät lähtökohdat olkapäiden kehitykseen, joten kullä sitä vinopenkkiäkin kannattaa ehdottomasti valillä tehä.:urjo:hoplaa90 sanoi:mun mielestä aika turhia tollaset vinotpenkit.. ihan hyvin olen tullut toimeen normaalilla penkillä ja pakc deckillä.. koko on tullut hyvin tisseihin
BenDover sanoi:No mut ku Brad Pittikin treenaa alaviistoo ja se on jumala !!