Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Mikä olisi hyvä satsi ottaa ennen treeniä, jotta sais hyvän vireen päälle?
Ihan oikeasti suurin osa noista treenibuustereista on huijausta, eikä anna kuin korkeintaa blasebo efektin.
Osa niistä myös toimii. No-xplode esim. aika tujua omasta mielestä jo pienellä annoksella, paitsi pistää mahan sekaisin, maistuu myrkyltä ja pistää hien virtaa aikalailla(käytin siksi erittäin harvoin). Myös unen saanti isomman annoksen jälkeen on hankalaa vaikka unirytmi olisi miten kunnossa, tuskin tollasta placebolla saa aikasiks. Virtaa treeniin se kyllä antaa, kunhan ei hanki mitään maksimi toleranssia vetämällä joka päivä maksimiannosta.
En itse tuosta listastasi löydä kuin negatiivisia ominaisuuksia, koiranpaskan syöminen toimisi luultavasti vähän samalla tavalla, paha olo ainakin tulee.
Ei toi placeboläppä kyllä pidä lähellekkään paikkaansa, kyllä nämä kaupalliset tehonlisääjät ihan oikeasti toimivat eikä vähiten niiden sisältämien kofeiinin taikka muiden stimulanttien ansiosta. Eriasia sitten tarvitseeko aloittelija sellaisia tai kannattaako kenenkään aloittelijan niihin uhrata rahojaan.En itse tuosta listastasi löydä kuin negatiivisia ominaisuuksia, koiranpaskan syöminen toimisi luultavasti vähän samalla tavalla, paha olo ainakin tulee.
En itsekkään mitään treenibuustereja tue millään taholla. Ellei ole ilman treenibuustereja motivatiota treenata nii turha treenata ollenkaa.
Ei kai noilla buustereilla motivaatiota kohoteta? Mitä vikaa niiden käytössä on, jos niiden avulla saa puristettua muutaman ylimääräisen toiston tai paremman pumpin?
Itse kuuntelen jotaki musiikkia, joka nostaa vireystasoani.