Mitä ajattelette Tony Halmeen kamppailulajiurasta?

Minun mielestäni äijä on tehnyt hyvän uran, monta neekeriä on tullu hakattua ynnä muuta. Olisi kiva saada vahvistusta siihen että onko Halme todella otellut tuota Shootfightingia? Luulisi että olisi paremmin pärjänny Couturelle jos olisi Shootfighting kokemusta, mutta tuo Halmeen UFC kokeilu lähinnä huvittaa kun 135 kilonen jätkä hävii 30 kiloa kevyemmälle keskiluokan painijalle. Couture ei silloin ollut vielä mikään mestari, siis vuonna 1997 jolloin tuo UFC 13 pidettin.

Nyrkkeily urakin on vähän niin ja näin. Kun vastassa on joku 20 kiloa kevyempi kundi niin Halme on niin kovaa jätkää kun matsi voitetaan, mutta jos vastassa on joku oikeaseti hyvä ja samankokonen niin ei Tonylla oo paljon sanomista. Ottelu voitotkin olivat ekan erän tyrmäyksiä jossa Halme mäjäytti heti ja vastustaja putosi samantien, Brad Powell oli ensimmäinen.
Kerran hän sanoi että löi sitä neekeriä niin kovaa kun pysty, mutta osu päälakeen ja rystynen meni paskaksi. Ja äijä oli kuulemma kuin zombi sen mällin jälkeen.

Kuitenkin Halme on yksi idoleistani ja jaan samat ajatukset hänen kanssaan, mutta on kiva tietää mitä te muut ajattelette hänestä?

Oli se halmeen ottelu UFC:ssä sen verran onnetonta räpellystä että tuskin ainakaan paljoo MMA treeniä oli takana. Nyrkkelyssä jotenkin pärjännyt mutta ei kyl mun suunnasta tipu yhtään arvostus pisteitä. Turha kenenkään vedellä mitään herneitä, tää on vaan mun mielipide.

Bodaaja sanoi:
Minun mielestäni äijä on tehnyt hyvän uran, monta neekeriä on tullu hakattua ynnä muuta. Olisi kiva saada vahvistusta siihen että onko Halme todella otellut tuota Shootfightingia? Luulisi että olisi paremmin pärjänny Couturelle jos olisi Shootfighting kokemusta, mutta tuo Halmeen UFC kokeilu lähinnä huvittaa kun 135 kilonen jätkä hävii 30 kiloa kevyemmälle keskiluokan painijalle. Couture ei silloin ollut vielä mikään mestari, siis vuonna 1997 jolloin tuo UFC 13 pidettin.

Couturea en nimittäis keskiluokan painijaks, on muistaakseni valittu USAssa vuoden painijaks aikoinaan ja on tainnu olympialaisissakin painia - sinne ei kovin helpolla pääse jenkeistä(joku muu voi varmaan valistaa paremmin paini-savutuksista). Eihän Randy parhaimmillaan itekään ollu UFC 13:ssa, debyytti tais olla mma:ssa. Mutta kyllä osoitti, et paini-taustalta on tosi hyvä lähtee mma:han.
Ite en Halmeen muusta ottelu-urasta juurikaan tiedä. Mutta pellehän se äijä on(vaikkei sitä kysyttykään).

ektomorfi sanoi:
Couturea en nimittäis keskiluokan painijaks, on muistaakseni valittu USAssa vuoden painijaks aikoinaan ja on tainnu olympialaisissakin painia - sinne ei kovin helpolla pääse jenkeistä(joku muu voi varmaan valistaa paremmin paini-savutuksista). Eihän Randy parhaimmillaan itekään ollu UFC 13:ssa, debyytti tais olla mma:ssa. Mutta kyllä osoitti, et paini-taustalta on tosi hyvä lähtee mma:han.
Ite en Halmeen muusta ottelu-urasta juurikaan tiedä. Mutta pellehän se äijä on(vaikkei sitä kysyttykään).

Ei se nyt ihan pellekään ole:) Kyllä sen ois pitäny piestä se helvetin Couture...Halme vaan makaa maassa, olis vetäny vaikka olkapäällä kun ne rypi siellä kahdeksankulmiossa.

Bodaaja sanoi:
Nyrkkeily urakin on vähän niin ja näin. Kun vastassa on joku 20 kiloa kevyempi kundi niin Halme on niin kovaa jätkää kun matsi voitetaan, mutta jos vastassa on joku oikeaseti hyvä ja samankokonen niin ei Tonylla oo paljon sanomista.
milloin tony on otellut samankokoista vastaan? se ei ole tony ongelma että muut on pienempiä.tonyn nyrkkeily taitoja on turha kiistää, se on raskaan sarja sm ja sillä sipuli. tony alkoi nyrkkeileen noin 30-35vuotiaana, joten varsin hyvä saavutus tuo sm titteli:)
Bodaaja sanoi:
Ei se nyt ihan pellekään ole:) Kyllä sen ois pitäny piestä se helvetin Couture...Halme vaan makaa maassa, olis vetäny vaikka olkapäällä kun ne rypi siellä kahdeksankulmiossa.
helppo sanoa mitä ois pitänyt tehdä

neutraali sanoi:
milloin tony on otellut samankokoista vastaan? se ei ole tony ongelma että muut on pienempiä.

Okei, ei ihan samankokoisia vastaan, mutta kuitenkin. Oletteko nähnyt sitä Halme VS. Corpus. Naurettavaa toimintaa, Halme häviää 40 kiloa kevyemmälle kundille!
Se hakkas sen ihan pystyyn, mutta Halme on tappelija eikä nyrkkeilijä. Olis kannattanu jatkaa UFCssä ja yrittäny päästä vaikka Tank Abottia tai Scott Ferrozoa vastaan. Veikkaan että ois piessy molemmat, sellasia läskimahoja, kädet onku porkkanat ja maha hirvee säkki. Luulivat että siellä katotaan kenellä on isoin pakki ja siitä päätellään kuka on kovin. Ne on pellejä:)

Bodaaja sanoi:
Okei, ei ihan samankokoisia vastaan, mutta kuitenkin. Oletteko nähnyt sitä Halme VS. Corpus. Naurettavaa toimintaa, Halme häviää 40 kiloa kevyemmälle kundille!
Se hakkas sen ihan pystyyn, mutta Halme on tappelija eikä nyrkkeilijä. Olis kannattanu jatkaa UFCssä ja yrittäny päästä vaikka Tank Abottia tai Scott Ferrozoa vastaan. Veikkaan että ois piessy molemmat, sellasia läskimahoja, kädet onku porkkanat ja maha hirvee säkki. Luulivat että siellä katotaan kenellä on isoin pakki ja siitä päätellään kuka on kovin. Ne on pellejä:)
oon nähnyt, halme ei ollut oikein iskussa siinä matsissa ja corpus oli taas hyvässä iskussa. tankki on kova jätkä:)

neutraali sanoi:
oon nähnyt, halme ei ollut oikein iskussa siinä matsissa ja corpus oli taas hyvässä iskussa. tankki on kova jätkä:)

Onkse Tankki muka niiin kova ku väitetään? Kaikille tiedoksi että vaikka kritisoin Halmetta niiin olen hänen faninsa ja olen lukenut kaikki kirjat kahteen kertaan. Joten älkää mollatko, tottakai saa esittää mielipiteitään, muttei Halme mikään pelle ole. Eikä sitä ole koskaan arvostettu tarpeeksi, mietikää ketä muu on saanu suomen kansallislaulun soimaan WWE kehässä? Taitaa ne pellet kyllä löytyä jostain ihan muualta...

Bodaaja sanoi:
Onkse Tankki muka niiin kova ku väitetään? Kaikille tiedoksi että vaikka kritisoin Halmetta niiin olen hänen faninsa ja olen lukenut kaikki kirjat kahteen kertaan. Joten älkää mollatko, tottakai saa esittää mielipiteitään, muttei Halme mikään pelle ole. Eikä sitä ole koskaan arvostettu tarpeeksi, mietikää ketä muu on saanu suomen kansallislaulun soimaan WWE kehässä? Taitaa ne pellet kyllä löytyä jostain ihan muualta...
Sama pätee sinuun, ei tarvitse haukkua kaikkia hieman läskiä omaavia, hekin voivat olla vahvoja. Katso vaikka Tankin penkki 600 paunaa, aika kevyesti nousee.:whip:
Eikä Tony tainnut ihan WWE:n aikoihin viellä kehissä olla? Ja silloin kun sitä suomen kansallislaulua soitettiin taisi Tony olla heelinä.:rolleyes:

Aiheeseen sitten, asia mieshän se Tony on.:rock:

//Jahah Neutraali kerkesikin tuon penkin kovuuden kertoa.:)

Ruhli sanoi:
Sama pätee sinuun, ei tarvitse haukkua kaikkia hieman läskiä omaavia, hekin voivat olla vahvoja. Katso vaikka Tankin penkki 600 paunaa, aika kevyesti nousee.:whip:
Eikä Tony tainnut ihan WWE:n aikoihin viellä kehissä olla? Ja silloin kun sitä suomen kansallislaulua soitettiin taisi Tony olla heelinä.:rolleyes:

Aiheeseen sitten, asia mieshän se Tony on.:rock:

Joo mä olin vähän turhan suorasuinen.:rolleyes: Nii silloin se oli WWF:D Oon sen 600 paunan penkin nähny ja siellä ameriikassa on aika löysää terästä. Ois pistetty suomalainen Leoko ja ei ois ollu noin vääränä:rock:

Lähinnä tarkoitin tolla "pellellä" miehen otteita kehän ulkopuolella.

Mitäs se Jerome Le Banner penkkas? 130 kg? Ja hoitelis Tankin, Ferrozzon ja Halmeen samana päivänä:hyper:

Bodaaja sanoi:
Olis kannattanu jatkaa UFCssä ja yrittäny päästä vaikka Tank Abottia tai Scott Ferrozoa vastaan. Veikkaan että ois piessy molemmat, sellasia läskimahoja, kädet onku porkkanat ja maha hirvee säkki. Luulivat että siellä katotaan kenellä on isoin pakki ja siitä päätellään kuka on kovin. Ne on pellejä:)

Hehhee... Jos tarkaan kattoo sitä halmeen ja Randyn UFC matsia niin näkee kuinka Halme kääntää heti selkänsä kun saa ekan kopin matossa kaverilta joka ei mikään lyömisen mestari ole. Mitäs sitten kun vastassa olis ollu UFC kovimpia iskijöitä. Belfortti olis nakuttanu niin Halmeen pään umpeen että olis uhoomiset loppunu siihen. Parempi vaan Tonylle että lähti niistä piireistä kun sielä ei vaan pärjää pelkillä kovilla puheilla ja isolla hanskalla. Tosin olishan se Halmekkin voinu pärjätä UFC:ssä jos oli ruvennu kiltisti harjottelemaan tappeleen monipuolisemmin kun ei niistä kovista lyönneistä oo paljon iloo jos toinen kyöhnää iholla ja survoo naamaa kyynerpäillä. Toisaalta onhan se Halme kumminkin tähän asti ainoo suomalainen joka on UFC.ssä otellu. Toivottavasti tulevaisuudessa siellä nähtäis vaan hiukan edustavampaa toimintaa Suomesta.
:piis:

Mr.Bueno sanoi:
Hehhee... Jos tarkaan kattoo sitä halmeen ja Randyn UFC matsia niin näkee kuinka Halme kääntää heti selkänsä kun saa ekan kopin matossa kaverilta joka ei mikään lyömisen mestari ole. Mitäs sitten kun vastassa olis ollu UFC kovimpia iskijöitä. Belfortti olis nakuttanu niin Halmeen pään umpeen että olis uhoomiset loppunu siihen. Parempi vaan Tonylle että lähti niistä piireistä kun sielä ei vaan pärjää pelkillä kovilla puheilla ja isolla hanskalla. Tosin olishan se Halmekkin voinu pärjätä UFC:ssä jos oli ruvennu kiltisti harjottelemaan tappeleen monipuolisemmin kun ei niistä kovista lyönneistä oo paljon iloo jos toinen kyöhnää iholla ja survoo naamaa kyynerpäillä. Toisaalta onhan se Halme kumminkin tähän asti ainoo suomalainen joka on UFC.ssä otellu. Toivottavasti tulevaisuudessa siellä nähtäis vaan hiukan edustavampaa toimintaa Suomesta.
:piis:
uskon että halme ois nimenomaan pärjännyt iskijää vastaan paremmin entä painijaa vastaan joka heti juoksee jalkoihin.

neutraali sanoi:
uskon että halme ois nimenomaan pärjännyt iskijää vastaan paremmin entä painijaa vastaan joka heti juoksee jalkoihin.

Kyllä varmaan Tankkia vastaan olis voinukkin pärjätä mutta jos on yhtään nähnyt Belfortin otteluita parhaina aikoinaan niin ei ole epäselvyyttä siitä kuka oli paras pystyottelija. Belfortia vastaan Tankki tais kestää minuutin ja Ferrozo ehkä jopa kaks. Silvankin tako pahaan kuntoon. Suotta ei ole sanottu maailman nopeimmiks käsiks. Lähinnä kyseistä herraa tarkotin tuolla kovilla iskiöillä. Tottakai varmasti pystyssä paremmin olis pärjänny mutta tuskin ikuna UFC:n pelätyimmän pystyottelijan titteliä olis vieny...:)

Tony Halmeen kokemukset sekä saavutukset show- ja kilpaurheilun saralta ovat mielestäni erittäin mainittavia. Sääli jos sitä joku kateellinen ei näe.

Niin, joku mainitsi että Halme käänsi selkänsä kun sai ekan lyönnin koppiinsa matossa... Tonyn pää kyllä kestää vaikka pesäpallomailalla lyömistä, mutta kuten ko. Couture matsista jokainen voi itse todeta että Tony ei ollut treenannut mattotyöskentelyä yhtään. Ko. matsi on muuten sen verran vanha että silloin touhu oli vielä sitä että sinne meni moni "jonkun alan champion" kokeilemaan taitojaan, nykyään jokainen ottelija hallitsee, eri tasoisesti tietysti, kaikki osa-alueet.

Joku myös keksi mainita siitä miten Tony on "vain" tappelija, eikä nyrkkeilijä... Mitäköhän arvon herra mahtoi tälläkin tarkoittaa? Viimeksi kun itse kehässä olin en muista tuomareiden antaneen tyylipisteitä kenellekkään... Onko säännöt muuttuneet senkin osalta jo? Tyrmäys on aina tyrmäys.
Tony lyö helvetin lujaa, ja se riittää jos/kun perille iskut menevät kuten titteleistä voi päätellä, kaverista joka tosiaan aloitti nyrkkeilemisen kunnolla aikuisena miehenä... Taitoluistelu on sitten laji erikseen.

Back
Ylös Bottom