Mitä öljyä jengi vetää??

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja BFL2002
  • Aloitettu Aloitettu
Eli mitä käytätte "rasvalisänä"? luin juuri tri. Antti Heikkilän kirjoituksen jonka mukaan oliiviöljystä puuttu omega3 joten se ei liene paras mahdollinen...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mä otan pellavansiemenöljyä, vehnänalkioöljyä ja rypsiöljyä.

mölleri ja pellavansiemenöljy

Pirkka kalaöljy (eurolla yli gramma enemmän omega-3:sta kuin möllerillä)

Kylmäp. rypsiöljy ja Möllärii. Tuota rypsiöljyä kehuttiin bodaus tai B&k ssa jommassa kummassa.

Originally posted by RiQ
Pirkka kalaöljy (eurolla yli gramma enemmän omega-3:sta kuin möllerillä)

Woah! Tuommostakinko on nykyään? Kaikkee ne tekeekin Pirkkana :D Mä kun luulin, että kalaöljyt menee lisäravinteina erikoisliikkeisiin. Hyvä, jos on halpaa, mutta onkos siitä poistettu ne A, D ja E vitskut?

Originally posted by Iivili
Woah! Tuommostakinko on nykyään? Kaikkee ne tekeekin Pirkkana :D Mä kun luulin, että kalaöljyt menee lisäravinteina erikoisliikkeisiin. Hyvä, jos on halpaa, mutta onkos siitä poistettu ne A, D ja E vitskut?

Mitä vielä, kattelin kaupassa että jumalauta siihenhän on lisätty noita vitskuja, pilattu hyvä kalaöljy sillä. Mutta noi kapselit on muutenkin aivan törkeän hintaisia verrattuna pullotavaraan.

Itse olen vedellyt säännöllisesti kalaöljyä.. Sitten ruoan kanssa oliivi- tai rypsiöljyä.

Ruuanlaitossa kylmäpuristettu rypsiöljy, lisäks möllerin omega-3 öljyä ja lataanpa vielä aamupuuroon lesitiinirakeita... Näillä öljyillä moottori on pelannut hyvin. Aina, kun oon jättäny pois jotain niin heti on tullu jotain häikkää. Vaikka kai se plasebovaikutus näilläkin aineilla on!:)

Pirkka kalaöljy.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom