Mistäköhän saisi hyvää broilerisuikaletta?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Rock^
  • Aloitettu Aloitettu

M-Nutrition EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/KPL
kirk sanoi:
...961 grammasta jäi jäljelle noin 310 grammaa lihaa...

Äkkiä laskettuna tossa tulee puhtaan lihan kilohinnaks 5,22 €. Ei kovin paha jos viitsii nähdä vähän vaivaa.

NHB sanoi:
Onko tuo normaali hinta kyseissä myymälässä. Kuulostaa vaan niin halvalta, että ihmettelen miksei kaikki pakkislaiset käy ruokatarpeitaan tuolta.

On se, mutta sinne taitaa päästä aikas pitkälle suhteilla. Kannattaa kuitenkin kokeilla.
Valkeakosken myymälässä on vieläkin halvempaa, mutta itse käyn sahalahdella.
Paitsi, että mulla onkin viikon päästä lomaa, joten suuntaankin silloin v-koskelle hakemaan kontin täyteen lihaa.

Mitä suhteita sinne sitten tarvitsee, kenelle nuo myymälät on tarkoitettu? Pitääkö olla lihakauppias, omistaa Sedun vippikortti vai riittääkö y-tunnus?

Tavallaan ne on tarkoitettu työntekijöille ja heidän perheilleen, mutta kannattaa kokeilla mennä portista vaan, vartijat joko päästävät tai eivät.
Mun äiti on sahalahden tehtaassa töissä ja olen itsekkin ollut, mutta valkeakoskelle ei ole mitään siteitä ja kuitenkin olen sieltä käynyt rahtaamassa lihaa.

Pii sanoi:
Lidl:n pakastealtaassa on 500g laatikossa, kypsiä broilerinrintafileitä...protskut 21% hilarit 1% ja rasvat 5%.

Maku on ainakin meikäläisen perheen jäsenten mielestä todella hyvä...poikkeaa täysin perinteisestä suomalaisesta mausta. :kuola:

Kokeilin noita mutta sellaisenaan ovat helkutin kuivan makuisia. Mites noihin sais vähän makua ja mehevyyttä? Se hyvä puoli noissa on että liha on laadukasta mutta makua tarvis saada jotenkin..

Valmistaja Wursti. Hunajamarinoidut broilerin filesuikaleet. Rasvaa 1,8%. Pakkauskoko 700g ja Prismasta ainakin löytyy.

Opiskelijan budjetilla oon ostanut koipireisiä (tai reisikoipia :arvi: ) ja bulkki/dieettitilanteesta riippuen heittänyt nahat ja valuneen rasvan joko pois tai sotkenut riisiin ja vetänyt SUURELLA nautinnolla. Hintaa 400-500g:n broilerlihasetille tulee se Pirkan 2 eskoo tai natsien Siwasta ehkä vielä edullisemmin saa. Mut lähiaikoina saan hirveä asevelihintaan eli rasvojen polttelu ei jää ainakaan liian rasvaisesta lihasta johtuen kesken...

Suositut

Back
Ylös Bottom