Mistähän löytyisi neopreeni treenihanskoja(L.A.PAW)

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja PacMan
  • Aloitettu Aloitettu
Eli on kysymys hanskoista jotka ovat neopreeniä ja joissa on kämmenselkä avonainen sekä sormet ovat kokonaan auki lukuunottamatta sellaisi lenkkejä.

sen lisäksi niissä on tarrakiinnitys (ei rannetuki)ja sellainen pitoa lisäävä materiaali kämmenen kohdalla.

Merkki on L.A. PAW, multisport glowes, Made in Taiwan

Värejä on ainakin musta ja sininen sekä mahdollisesti punainen

Ennen niitä Gold´s Gym myi niitä ja kerran olen jossain kisojen fitness expossa törmänyt niihin( mahdollisesti Gold´s:in osasto).....eli löytyykö Mayor´s:lta

Olisin toki voinut soittaakkin suoraan sinne mutta varmasti yli 11000 jäsenestä
joku muukin on kaivannut niitä

Ps. Hanskojen etuina ainakin se että ne eivät kovetu ja ala painamaan sormia treenatessa

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
PacMan sanoi:
Ps. Hanskojen etuina ainakin se että ne eivät kovetu ja ala painamaan sormia treenatessa

Uuhh... sorry, pakko avautua. Entisenä HardCore treenaajana meinaa aina tulla :urjo: kun joku puhuu treenihanskoista ja siitä ettei tanko saisi koskea sormissa... no, me voimanostajat , nykyiset tai entiset,ollaan oma lukunsa tässä urheilijoiden kirjossa...

Neopreenilla on sellainen ikävä ominaisuus että se on hyvä lämmöneriste. Taitaa kädet hautua aika pahasti tommosissa tunninkin treenin aikana, vaikka onkin toiselta puolelta avonaiset. Muistan hyvin kun mopoiässä mulla oli sellaset neopreeniset sukeltajan hanskat, paksuutta tais olla 3mm, tai jotain, ja niillä tarkeni ajella 30 asteen pakkasessakin. Ja jarren kanssa samaa mieltä tosta, että hanskat on melko turhat. Jos on joskus tekemisen puutetta, niin voi vaikka repiä iteltään känsiä irti...

jarre55 sanoi:
Uuhh... sorry, pakko avautua. Entisenä HardCore treenaajana meinaa aina tulla :urjo: kun joku puhuu treenihanskoista ja siitä ettei tanko saisi koskea sormissa... no, me voimanostajat , nykyiset tai entiset,ollaan oma lukunsa tässä urheilijoiden kirjossa...

By the way....itsekkin maastovetoja ym muita tehneenä täytyy näköjään tämän kommentin jälkeen lisätä että en itsekkään käytä niitä (hanskoja)kuin tietyissä liikkeissä ja luonnollisesti maastavedossa ei käytetä hanskoja eikä vetoremmejä :whip: (220kg*5 ja itse silloin n.82-84kg....eli siis ei mikään ihme tulos mutta ainakin itse jouduin siihen jo jonkin verran treenata)

Mutta esim ylätaljaa tehdessä kivikovien hanskojen kanssa 100kg painaa sormia jo melkosen paljon kun taas ilman hanskoja se ei vielä juurikaan paina sormia, eli "tanko saa koskea sormissa" mutta hanskat ei...mielestäni

mutta jos joku nyt kuitenkin tietäisi mistä niitä hanskoja saa minulle sekä tyttöystävälleni vanhojen ja puhki kuluneiden tillalle niin olisin kiitollinen

Henkilökohtainen mielipidehän tämäkin on, mutta älä osta. Kumihanskat on kumihanskat. Itsellä ollut, eikä yhtään hyvää sanaa sanottavana... :arvi:

Kiitos D****** Dave, eli tarvii tsekata se Athlon

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom