Mistä voin ostaa Here comes the pain t-paidan.

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Tonni
  • Aloitettu Aloitettu
Osaako kukaan auttaa mistä voisin hankkia itselleni wwe paini paidan jota Brock Lesnar käytti kun vielä paini. Siis tämän missä on teksti Here comes the pain.

Kun ainakaan wwe:n shopzonelta ei enää löydy näitä paitoja vaikka muita Lesnarin tuotteita sieltä vielä on saatavila.

Jos joku osaa auttaa olisin kiitollinen. :rock:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Toi paita on muuten hienointa mitä tuo naurettava "laji" on saanut ikinä aikaan. :skool:

edit. Niin saatavavuudesta ei ole mitään hajua :rolleyes:

Tuollainen paita olisi ihan helvetin hieno jonkun 50kg stereotyyppikyniksen päällä:rock:

Sukulaku sanoi:
Tuollainen paita olisi ihan helvetin hieno jonkun 50kg stereotyyppikyniksen päällä:rock:

heh, näin kerran yhellä todella hoikalla pojjaalla (jopa hoikempi kuin minä) paidan päällä missä luki: "väkivalta lopettaa vittuilun"..... :rolleyes: mua alko ainaki pelottaa..

jänkäkoira sanoi:
heh, näin kerran yhellä todella hoikalla pojjaalla (jopa hoikempi kuin minä) paidan päällä missä luki: "väkivalta lopettaa vittuilun"..... :rolleyes: mua alko ainaki pelottaa..

Sama täällä, kyseinen heppu oli noin 50kg painava ja 170cm pitkä. Muistanko väärin, mutta eikös joskus ole myös ollut sellaisia paitoja joissa lukee jotakuinkin näin?:

Väkivalta lopettaa tyhmien "väkivalta lopettaa vittuilun" paitojen pitämisen

Jakob sanoi:
Toi paita on muuten hienointa mitä tuo naurettava "laji" on saanut ikinä aikaan. :skool:

Elä puhu :anssi: asioista joista et tiedä. Ammattipaini on hieno -erittäin fyysinen- "laji", joka on mielestäni saanut erittäin paljon aikaan. Ehkei ole suoraan verrattavissa kilpaurheiluun, mutta loistavan viihteen tarjoaminen miljoonille ihmisille ei ole mikään pieni saavutus.

euroshop

Brock Lesnarin paitoja siellä kyllä on muttei juuri tätä kyseistä paitaa.

letku sanoi:
Väkivalta lopettaa tyhmien "väkivalta lopettaa vittuilun" paitojen pitämisen

Onko mitään tietoa mistä tälläisiä saisi? :rock:

Suositut

Back
Ylös Bottom