Mistä tunnistaa pakkislaisen baarissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu
Tuo liian isot Gaspin huosut kyllä pitää paikkaansa. Ei siinä mitään jos joku tykkää pitää isoja vaatekertoja, mutta tuntuu että jotenkin noilla kuteilla yritetään päteä/peitellä jotakin. Mä oon jotenkin kai vaan vanhanaikanen, mutta isot kuteet on ainoastaan isoille tytöille ja pojjille. =)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aito pakkislainenhan ei vietä aikaansa ja notku turhia baareissa, vaan tunnollisesti viettää keskiviikkonsa, perjantainsa, ja lauantainsa tunnollisesti salilla pumppaamassa rautaa. Alkoholihan on tunnetusti myrkkyä bodarille. Osa illasta ja yöstä meneekin forumia lukiessa, jonka jälkeen on pakko jo käydä nukkumaan 12 tunnin unille, ettei katabolia ehdi iskemään. Käyttää mielellään Gasp™:ia kun muut vaatteet eivät sovi päälle. Liikkuu öiseen aikaan ja salillekin pyrkii siihen aikaan, kun ketään muita ei ole paikalla. Treenaa mielellään pimeässä mustavalkoisessa kellarissa. Välttää aerobisia laitteita ja liikuntaa lihasten menettämisen pelossa.:D

Tuo liian isot Gaspin huosut kyllä pitää paikkaansa. Ei siinä mitään jos joku tykkää pitää isoja vaatekertoja, mutta tuntuu että jotenkin noilla kuteilla yritetään päteä/peitellä jotakin. Mä oon jotenkin kai vaan vanhanaikanen, mutta isot kuteet on ainoastaan isoille tytöille ja pojjille. =)

Taitaa merkki olla niitä harvoja merkkejä Suomenmaassa missä vaatteiden malli on vaikkapa mainitsemissasi housuissa esim. saliharrastajalle oikeanmallinen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom