Mistä tunnistaa pakkislaisen baarissa?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja alppix
  • Aloitettu Aloitettu
Ikä
44

Monesti on tullut mieleen että onkohan tuo pakkislainen (ulkoisen olemuksen vuoksi), mutta ei ole kehdannut mennä kyselemään..

Eli siis, jos joku haluaa antaa vinkkejä mistä tunnistaa pakkislaisen (itsensä) baarissa niin voisi kirjailla jotain tuntomerkkejä ylös :)

Tiedä vaikka sattuisi törmäämään..

Jos nyt itse aloitan kertomalla että paikka on joku helsingin keskustan joku lukuisista baareista, vaaleat tossut joissa maastukuviota sivuilla.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
hahaa, uusin huvi baarissa "bongaa pakkislainen" :D

Ite heilun Joensuun seudulla, mutta enpä sen enempää viitsikään paljastaa ;)

Monesti on tullut mieleen että onkohan tuo pakkislainen (ulkoisen olemuksen vuoksi), mutta ei ole kehdannut mennä kyselemään..

Eli siis, jos joku haluaa antaa vinkkejä mistä tunnistaa pakkislaisen (itsensä) baarissa niin voisi kirjailla jotain tuntomerkkejä ylös :)

Tiedä vaikka sattuisi törmäämään..

Jos nyt itse aloitan kertomalla että paikka on joku helsingin keskustan joku lukuisista baareista, vaaleat tossut joissa maastukuviota sivuilla.

Perus pakkislaisen tunnistaa varmaan siitä että luulee olevansa 30kiloa painavampi kuin on, liian pieni t-paita/wifebeater ja melonit kainaloissa:) :piis: tietenkin poikkeuksia on.:kippis1:

Perus pakkislaisen tunnistaa varmaan siitä että luulee olevansa 30kiloa painavampi kuin on, liian pieni t-paita/wifebeater ja melonit kainaloissa:) :piis: tietenkin poikkeuksia on.:kippis1:

tää oli hyvä, päivän naurut :D

:lol2: varmaan juuri tästä :D itse oon kyllä törmänny pariin pakkislaiseen baarissa :hyper: ja yleensä portsarit (ne vähän harteikkammat) ovat pakkikselta :)

hahahhaa kukaan ei tunnista mua MISSÄÄN koska oon kansainvälinen mysteerimies, kellekkään en oo tunnustanu että olen pakkotoiston jäsen.

edit. käyttäjä, pakkislainen... ihan mitenvaan. wannabe kehonrakentajan tulee olla varuillaan!
edit 2. miks ette oo kaikki isoja? :( se olis hienoo jos jokapaikassa vallitsis sellanen hyväksyvä ja lihaksia ylistävä teston täyteinen yhteenkuuluvuuden tunne.

No ainahan voi kysyä, että "anteeks, mut harrastatsä keskustelupalstoja"? :lol2: Vanha läppä, mut en vaan käsitä mistä tuli mieleen.

Jos tyylisäieketjun lukemisen perusteella pitää vastata, niin jotakuinki tämmönen kuva on näistä rajuista karjuista tullut.
sauli-bb.jpg

Pakkislainen seisoo siinä baarin ovella. Tietty :)

Mä näytän baarissa samanlaiselta kun profiilikuvassa.
Lasi kädessä :hyper:

Pakkislaisen tunnusmerkkit:
-Käyttää Gaspin vaatekertaa. Housut liian isot ja paita liian pieni ;)
-Tuoksu: Tommy Hilfiger / vatsassa käynyt heraproteiini. ihqu:D
-Sinkku pakkislainen sijoittuu mielellään peilien läheisyyteen koska narsistisuus ei anna sijaa ravintolassakaan.
-Isku repliikki: "Käynkö mä usein täällä"
-Tunnistaessa "pakkislaisen" ja avataksesi keskustelun. On hyvä lukea Hulkin postaukset läpi ja alkaa kiistellä niistä.

Näin tunnistat "Pakkislaisen":hyper:

Pakkislaisuudentunnistusalgoritmi:
"lait veits padi, lait veits!"
Jos vastaus on..
"YYYEEEAAAAAHHHH!" -> pakkislainen
mutta jos vastaus on...
"mitvit?" -> ei pakkislainen

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom