Mistä sokerittomia JA makeuttamattomia mehuja?

Hakusessa siis täysin makeuttamattomia mehuja läntisen Helsingin/Espoon seudulla. Lähiseudun isommatkin kaupat ovat dumpanneet perus mustaherukankin valikoimista ja karpalo alkaa jo hiukka puuduttaa.

Light-kakka ei ylimakeana maistu eli pitäisi olla kokonaan sokeritonta ja makeutusaineetonta tavaraa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
huh huh mitä threadeja taas. läträä sen veden kanssa sit enemmän jos tulee liian makeaa light-kakka-mehuista.

Oliskohan siinä joku pieni ero maussa missä suhteessa niitä mehuja blandaa? Eli kun sekoittelee sellaisen 1/40 mehun jostain Fun Light esanssisotkusta missä ei makeus enää tunge läpi niin eipä siinä enää paljon makuakaan ole jäljellä.

Vai päteekö teillä muihinkin juomiin sama homma? Eli jos joku juoma maistuu omaan suuhun kuselle niin ei muuta kuin lisää vettä vaan siihen sekaan niin enää ei olekaan kyseessä laiha kusi vaan varsin kelpo juoma?

Vettä meillä tulee ihan hanasta jo valmiiksi.
:D

juo pelkkää vettä, nii hyvä tulee:thumbs:

Pelaahan se niinkin tietty. Kerkesin vaan pahasti addiktoitua näihin sotkemalla litkuja raejuustoihin, rahkoihin ja suunnilleen kaikkiin ruokatarpeisiin:
http://www.marja-aitta.fi/en/products_un.html

Nyt sitten vetivät paskiaiset tuotteista suuren osan pois kun olen sopivasti koukussa.

Täytynee pirauttaa huomenna Atelle ja kysyä mikä mättää.

Ei muuten löydy helpolla tuollaisia mehuja. Etsin kanssa joskus noita koska light-juomat maistuu kamalalle, lisäksi makeutusaineet vahingoittaa ruuansulatusjärjestelmää.

Joku maatilamatkailu-keskus noita myi täällä Turun lähistöllä. Itse turvaudun lopulta Tätiini joka teki mehuja ilman sokeria ja makeutusaineita pyynnöstäni.

Niin joo, mitäs jos IronMind kokeilisit tehdä mehuja itse? Vois tulla ihan hyvääkin, ja tietää ainakin mitä juo.

Itellä nykyään juomana vesi - ei sitä mehujen kanssa enää viittis tuhratakaan.
Marjat ja hedelmät sitten erikseen (mukavaa kun on muutakin jäljellä kuin pelkät hiilarit ja väri).

Jep, Ruoholahden Citymarketista löytyi mustaherukkaa sun muuta. Otin kokeiluun vähäsokeroidun tiivisteen. Tiivisteessä siis 10% lisättyä sokeria ja valmiissa juomassa 2%.

Suositut

Back
Ylös Bottom