Mistä saisi ammoniakkia?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Korydon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Status
Viestiketju on suljettu.
Morjens!

Tuli tässä juuri mieleen ennenkuin sparraamaan menossa että mistähän saisi ostettua tätä ammoniakkia mitä jotkut punttimiehet ja nyrkkeilijät yms tuntuvat nuuhkasevan jotta saadaan lisää agroa päälle?

Jatkokysymys on että onko siitä mitään apua ollut kenellekkään?

Täng juu ja reenaamaan -> :)

Terveysvaikutukset
Ihmisiä koskevat tiedot

Ammoniakki ärsyttää silmiä, ihoa ja hengitysteitä. Väkevänä liuoksena se voi syövyttää.

Hengitysteissä ammoniakki hyvin veteen liukenevana vaikuttaa ensisijaisesti ylähen*gitysteihin aiheuttaen limakalvovaurioita ja tulehdusta nenänielusta keuhkoputkiin asti. Ylähengitysteissä esiintyy voimakkaita ärsytysoireita, polttoa, ahdistusta rinnassa sekä yskää. Potilailla saattaa esiintyä kurkunpään turvotusta, kurkunkannen tuleh*dusta, voimakasta henkitorven ja keuhkoputken alueen limaneritystä ja keuhkoputken supistumista. Keuhkoputken limakalvoon saattaa ilmaantua kuoliota laaja-alaisesti ja sekundääri-infektioiden ja pesäkekeuhkokuumeen riski on suuri (Tukiainen, 2000).

pyydä jotain kaveriasi tuomaan ammattikoulun labralinjalta jos sattuu opiskelee, mie saan ainakin jos haluan kaverilta joka opiskelee siellä

Korydon sanoi:
Morjens!

Tuli tässä juuri mieleen ennenkuin sparraamaan menossa että mistähän saisi ostettua tätä ammoniakkia mitä jotkut punttimiehet ja nyrkkeilijät yms tuntuvat nuuhkasevan jotta saadaan lisää agroa päälle?

Täng juu ja reenaamaan -> :)

Sparraatte vissiin "hampaat irvessä" jos ammoniakkia tarttee nuuhkia ennen sparria. Ei muuta kun agre päälle, raivo pintaan ja kaverin kimppuun.... :jahas:

Korydon sanoi:

No ei varmasti ole sparriin mitään iloa.

Samo sanoi:
Sparraatte vissiin "hampaat irvessä" jos ammoniakkia tarttee nuuhkia ennen sparria. Ei muuta kun agre päälle, raivo pintaan ja kaverin kimppuun.... :jahas:

Heh, ei mutta jos on laiska olo tai silleen niin nuuskasis :)

Mä oon käyttäny reenissä ice poweria. Pyyhkäsee vähän hihaan ja enne kovaa sarjaa hengittelee sen läpi niin kulkee paremmin ja nenäkin aukee.

reino sanoi:
Eikös viikingit pureskelleet jotain sieniä päästäkseen voittamattomaan berserkkiraivoon? :D

Viikinkien keskuudessa harrastettiin ilmeisesti kärpässienien pureskelua. Vaikutus ei kuitenkaan ilmeisesti ollut raivopäisyys, vaan ennemmin sekavuus, kohonnut kipukynnys, runsas kuolaaminen ja örinä. Lisäksi berserkit pukeutuivat pelottavasti karhujen ja susien vuotiin ja pitivät melkoista metakaa ennen hyökkäystä. Taisteluraivo saattoi perustua osin myös itsesuggestioon ja rituaaleihin.

Vastassa olevien aikalaisten näkökulmasta katsottuna kuolaava, isoa kirvestä heristävä sekapäinen viikinkisoturi oli erittäin pelottava ilmestys. Ei ihme, että berserkkilegendoihin oli helppo uskoa - ja niinpä monet vastustajat pötkivätkin ennemmin käpälämäkeen kun yrittivät tapella vastaan.

Kärpässienistä tuskin on sen enempää apua penkkiennätyksen parantamiseen kuin ammoniakinkin nuuhkimisesta.

Löytyisköhän syksyisestä metsästä mitään apuja tohon sparraamiseen?

Eikös viikingit pureskelleet jotain sieniä päästäkseen voittamattomaan berserkkiraivoon? :D

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Eräät tutut yläaste-aikanaan olivat nyysineet kemian varastosta ammoniakkia ja nuuhkineet sitä ennen penkkipunnerrustreeniä :D En tiedä auttoiko.

Olen tällä labrassa kesätöissä ja voin kyllä todeta että helvetin kitkerä haju siinä ammoniakissa on. Tokkopa mitään apua mihinkään.

Mistä syystä sparrauksessa tarvitaan ammoniakkia?
Seuraavaksi sitten testoa peliin ja tosimatsissa voikin jo vetää spiidiä.

Mulla on vanha salipaita, jossa on ammoniakin viehättävä tuoksu. Et saa lainaan koska sillä on tunnearvoa ja tuon hajun eteen on kirjaimellisesti hikoiltu tosissaan.

Joo, seuraavissa reeneissä mulla on sitten hikisii paitoja ja ehtaa paskaa salilaukku täynnä.

Oon vaan eläny sellasessa käsityksessä että ammoniakin nuuhkiminen saisi aikaan jonkinlaista vihaisuutta tms. joka auttaisi suorituksessa jossa sitä tarvitaan.

Ei sparratessa tarvitse olla vihainen... mutta esim. keskittymisestä on hyötyä. Mua ainakin vituttais jos kaveri nuuhkis jotai ammonjakkia ennen sparreja.

Jasse Junkkari sanoi:
Ei sparratessa tarvitse olla vihainen... mutta esim. keskittymisestä on hyötyä. Mua ainakin vituttais jos kaveri nuuhkis jotai ammonjakkia ennen sparreja.

No, se nyt on sama miltä vastustajasta tuntuu, mutta hain siis tälläistä pientä lisävimmaa matsia varten jotta jaksaisi ja osaisi. Mutta voin hyvin jatkaa flegmaattisella tyylilläni matsaamista, ei siinä mitään!

Kannattaisiko vaihtaa lajia johonkin toiseen jos matsia varten ei saa riittävästi "vimmaa".

Osaaminen ja jaksaminen ei taida olla kiinni jostain kemikaalin haistelusta.

torni2002 sanoi:
Kannattaisiko vaihtaa lajia johonkin toiseen jos matsia varten ei saa riittävästi "vimmaa".

Osaaminen ja jaksaminen ei taida olla kiinni jostain kemikaalin haistelusta.

Okei - osaisi... eli jaksaisi. Osaaminen ei tosiaan asiaan liity. Mut mut, mitäpä tästä jauhamaan. Mun puolesta thredi loppuu tähän!

Kiitoksia kaikille keskusteluun osallistuneille. jätetään "aineiden nuuhkiminen vähemmälle ja treenataan enemmän ;-) --> lock.

Status
Viestiketju on suljettu.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom