Mistä sais nää leffat..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Tietäskö joku mistä vois IMUTTAA seuraavat, kohtalaisen vaikeasti löydettävät elokuvat...Siis millä ohjelmalla, miltä hubilta, miltä webbisivulta, jne.

Adventures in babysitting (ilta kaupungilla)
witchboard
3 ninjaa
Eve of destruction
Wishmaster 2

Thänx...

Ehkä ärsyttävä thread...Mutta tietoa tarvii :)

Mut hei, war3tuz on laitonta!

Saako täällä muuten keskustella / neuvoa warettamiseen liittyvistä jutuista? Joku linja tähän asiaan voisi olla paikallaan.

S.Kuosmanen:Camoon kundit, ei saa nauraa :D (That means YOU, pek ;) )
Osan, tai no kaikki oikeestaan, oon nähny penskana ja siksi haluttas nähä ne uuvestaan. Timbe (cool nikname, käytän itekki ;) ) kiitosta tuosta Adventuresista, tosin, selaan tota sharereactoria kyllä päivittäin, eli oisin sen itekki löytäny pian, mut kiitosta kuitenkin. No, vielä kun metästätte nuo loput niin :worship:

Heh, mulla on hyllyssä 3 ninjaa vhs:llä.. oi niitä muistoja.. "ajaaaaa"

Aku-A, tää on mun threadi!!! ;)
nikke1, vejähän joku vhs-rippi jonnekki imutukseen ;)
Lissää niitä paikkoja mistä nuo löytää!! ÄÄÄ! Tärkiätä prkl :D

S.Kuosmanen: Niin justiin, alakakaa sanomaan nytte. CAMOON KUNDIT!

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Originally posted by Aku-A
Mistä vois ostaa easyrider-matkalla elokuvan?

Tämä prätkä leffa? 16mm versio saattais löytyä.. tosin dvd:llä saisit halvemmalla :)

En mä mitään vhs rippejä tue, surkea kuvan laatu :(
Kolme ninjaa elokuvista on kyllä dvd versiot myytävänä, esim. Amazon.com myy ko. kiekkoa 10 dollarin hintaan.

Tuli mieleen tosta ninjailuista, onko sakki nähny niitä turtles elokuvia? katoin yhden (tais olla kakkonen) krapulassa, ja nauroin tuskasena niitä pukuja ja sitä menoa. Tosi piristäviä pätkiä.

:offtopic:
Useilla muilla palstoilla on waren kanssa sama käytäntö kuin roinan kanssa täällä, onko sitten syystä pelätä jotain tai palstan tasoa ajatellen käskytetty niin.

:offtopic:
Mutta no olkoon..Meitti on kahtonu IHAN penskana kaikki kolme turtles-leffaa, ja sitte tietenkin niitä piirrettyjä kans. Ja sitte, kesällä katoin sen ykkösosan *hohhoijaa
Eikö se Turtles-buumi ala taas uuvestaan? Nehän tekee siitä ainaki pelin, kaikille konsoleille plus peeceelle (muistelisin) ja vissiin elokuvanki, jossa tais olla peräti joku tunnettu äijä ohjaamassa. MUTTA! Takas mun kyssiin nyt!!!! Mistä mä repäsisin nuo leffat, ja vieläpä WARENA. Oon tosiköyhäopiskelija eikä oo ylimääräsiin (kakka?)leffoihin varaa, mutta silti haluttas ne nähä
(m00n nostalginen)....

joo sitä prätkäleffaa tarkotin

jossain turtlesis näyttelee wwe:n painija silppuria tais olla Kane...

Originally posted by metalman

Saako täällä muuten keskustella / neuvoa warettamiseen liittyvistä jutuista? Joku linja tähän asiaan voisi olla paikallaan.

ai missä mielessä laitonta? imaat leffan tai pelin niin et syyllisty mihinkään rikokseen. jos jaat sitä imaattumaasi leffaa niin sitten oot syyllistynyt rikokseen.

Laitoin tohon p2p ohjelmia: (muuten vaan

1. Bittorent, (nopeus päätä huimaava) mutta aika pieni määrä elokuvia jaossa. Kaikki ulkomaiset uutuudet vain. Ohjelmiakin löytyy

2. eMule, löytyy kaikkea mitä voi warettaa (ohjelmia, leffoja sarjoja, pelejä, , Winsor Pilatesista Uunon leffoihin. Nopeus aika huono, yleensä n. 50 % teoreettisestä yhteytesi nopeudesta.

3. DC++, perustuu hubeihin missä porukka jakaa tavaraa, vittumaisinta se että jos joltain lataa leffaa niin jakaja sulkee netti yhteyden. Löytyy mukavasti silti tavaraa. Ja nopeus parempi kuin eMulessa yleensä.

Mistä vois ostaa easyrider-matkalla elokuvan?

Tilasin itse joku aika sitten play.comista. Leffa tulee kotiovelle viikossa ja hinnat kotiinkannettuna kerrotaan nettisivuilla. Tuolle tuli hintaa vähän yli kympin. Ei paha. Ja DVD sisältää paljon ekstroja kuten tunnin mittaisen dokkarin leffan tekemisestä jne. Kaikille harrikoiden ystäville pakollinen hankinta.

Edit: http://www.play.com/play247.asp?page=title&r=R2&title=4801

Originally posted by paksi
Tilasin itse joku aika sitten play.comista. Leffa tulee kotiovelle viikossa ja hinnat kotiinkannettuna kerrotaan nettisivuilla. Tuolle tuli hintaa vähän yli kympin. Ei paha. Ja DVD sisältää paljon ekstroja kuten tunnin mittaisen dokkarin leffan tekemisestä jne. Kaikille harrikoiden ystäville pakollinen hankinta.

Hmm. voisitko kertoa enemmän tosta play.comista? Minkälaisia maksuvälineitä vaatiivat? Visa, postiennakko tuskin käy? Hitto kun en omista luottokorttia :(

"Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players"

Mitä toi tarkottaa toimiiks se pleikkari2:lla ?
Ja ei multakaan pahemmin mitään luottokortteja löydy.

Originally posted by metalman

No kaippa täällä voi keskustella, eipä se meidän vastuulla ole mitä ihmiset tekevät jollain dc++ hubi tiedolla.
Toki jos mennään selkeesti myyntihommiin, niin ne poistetaan, eli kukaan ei ala myymään sitten poltettuja leffoja täällä.

"Will only play on European Region 2 or multi-region DVD players"

Mitä toi tarkottaa toimiiks se pleikkari2:lla ?
Ja ei multakaan pahemmin mitään luottokortteja löydy.

Tarkoittaa että toimii Suomessa myytävillä dvd-soittimilla. Toimii pleikkarilla ainakin tuon puolesta.

Back
Ylös Bottom