Mistä sais nää leffat..

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Originally posted by metalman
Hmm. voisitko kertoa enemmän tosta play.comista? Minkälaisia maksuvälineitä vaatiivat? Visa, postiennakko tuskin käy? Hitto kun en omista luottokorttia :(

Joo luottokortti pitää olla, postiennakko ei käy. Lähettävät kaikki leffat yksittäispakkauksissa, ja sivuilla näkyvät hinnat tosiaankin sisältävät postikulut, eli periaatteessa postikulujen kannalta on sama tilaako kerralla yhden vai kymmenen leffaa. Luotettavalta firmalta vaikuttaa, useat tuttavanikin ovat käyttäneet, eikä kenelläkään ole ollut valittamista.

Originally posted by Diseased
:offtopic: PRKL! Mun kysymykseen keskittykäämme!
Tehkää oma threadi noille visa, mastercard, play.com -bullshitteille!
:offtopic:

Jos haluaa toimia kuin mies eikä varastaa niin toivottavasti se aiheuta sinulle suunnattomasti mieliharmia. Toivottavasti terapialaskut eivät käy liian pahasti kukkarollesi joka ei ilmeisesti ole kovinkaan paksu.

Itseäni taas kiinnostaa oikein paljon mistä harvinaisempia elokuvia saa ostaa ja millä maksu hoituu.

joo, vaan kun se meni mun kysymien leffojen ulkopuolelle, ja muutenkin alkoi poikkeamaan liiaksi aiheesta :(
En kysyny alunperin että mistä voi ostaa, vaan mistä voi ladata :D Sitäpaitsi, noita leffoja ei kyllä kaikissa verkkokaupoissakaan ollut esillä :P

oisko jollain tietoa mistä sais hurjapäät ja puhallettu 60 sekunnissa? ku ei tunnu mistään löytyvän ja sit ku löytyy niin ei viittis maksaa sitä 30egee ku on ollu joskus niitä 10 egen tarjouksia..:(

-EDIT- ps semmonen 10-15€ hinta luokka..vai pitääkö mun ostaa se 30€ hurjapäät..:curs:

Originally posted by mik99
oisko jollain tietoa mistä sais hurjapäät ja puhallettu 60 sekunnissa? ku ei tunnu mistään löytyvän ja sit ku löytyy niin ei viittis maksaa sitä 30egee ku on ollu joskus niitä 10 egen tarjouksia..:(

-EDIT- ps semmonen 10-15€ hinta luokka..vai pitääkö mun ostaa se 30€ hurjapäät..:curs:
eMulen haulla löytyy vaikka kuinka ja paljon!! Vai onko sun ihan pakko saada maksaa toi 10-15e?

www.sharereactor.com löytyy kans perkeleesti leffoja.

Back
Ylös Bottom