Mistä parhaat lisäravinteet?

Mistä liikkeestä ostatte Helsingissä lisäravinteet? Ikivihreä myy 4,5kg Fast'in massaa hintaan 71,5€ ja se tuntuu aikaa suolaiselta hinnalta kun sitä ennen sai (10€:n jäsenkortilla) Forumin alakerrasta n.62€:lla (muistaakseni). Nyt liike on lähtenyt käveleen. Jossain Finlandia taloa vastapäätä ilmesesti pitäisi olla edullinen liike (?).

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hehheh.. mies tulee kauppaan ja huutaa..HEI MYYJÄ!!! KERRO MULLE MISSÄ KAUPASSA ON SAPUSKA HALVEMPAA KU TEIJÄN KAUPASSA!!

loops sanoi:
Hehheh.. mies tulee kauppaan ja huutaa..HEI MYYJÄ!!! KERRO MULLE MISSÄ KAUPASSA ON SAPUSKA HALVEMPAA KU TEIJÄN KAUPASSA!!

Jep :D:D veikkaan että "www.pakkotoisto.com" :hyper:

Schimanski sanoi:
Mistä liikkeestä ostatte Helsingissä lisäravinteet? Ikivihreä myy 4,5kg Fast'in massaa hintaan 71,5€ ja se tuntuu aikaa suolaiselta hinnalta kun sitä ennen sai (10€:n jäsenkortilla) Forumin alakerrasta n.62€:lla (muistaakseni). Nyt liike on lähtenyt käveleen. Jossain Finlandia taloa vastapäätä ilmesesti pitäisi olla edullinen liike (?).

Shimanski hei, pst.. Albertinkadulla on joku P-kauppa josta saa kuulemma stadin parhaat jauheet ja vielä sopuhintaan!! :thumbs:

Väännetäänpä nyt rautalagasta.. katoppas Schimanski ko tämä on lisäravinnekaupan keskustelufoorumi. Elikkä itse liikkeen pitäjä(myyjä) käy täällä meitä muita opastamassa. Elikkä kaupassa ei ole kovin yleistä kysyä mikä kauppa ois halvempi ko tämä kyseinen kauppa missä nyt ollaan. Uskon että pakkotoiston oma kauppa on varsin kilpailukykyinen ja hintatasoltaan edullinen lisäravinnekauppa, ja jos itse helsingissä asuisin, niin kyseiset jauhot sieltä myös hakisin. Elikkä tämä pakkotoiston noutomyymälä on Albertinkadulla niinku tuossa jo aiemminki tuli esille..

Ja voin taata että avuliaampia "myyjiä" ja yleensäkin palvelua saa etsiä..kauan!

loops sanoi:
Väännetäänpä nyt rautalagasta.. katoppas Schimanski ko tämä on lisäravinnekaupan keskustelufoorumi. Elikkä itse liikkeen pitäjä(myyjä) käy täällä meitä muita opastamassa. Elikkä kaupassa ei ole kovin yleistä kysyä mikä kauppa ois halvempi ko tämä kyseinen kauppa missä nyt ollaan. Uskon että pakkotoiston oma kauppa on varsin kilpailukykyinen ja hintatasoltaan edullinen lisäravinnekauppa, ja jos itse helsingissä asuisin, niin kyseiset jauhot sieltä myös hakisin. Elikkä tämä pakkotoiston noutomyymälä on Albertinkadulla niinku tuossa jo aiemminki tuli esille..

Kiitoksia ensinmäisestä asiallisesta vastauksesta :thumbs: Kuvittelin että pakkotoisto on foorumina puolueeton ja täällä voitaisiin keskustella eri tuotteiden ja liikkeiden paremmuudesta siinä missä mistä tahansa muustakin. Jos Albertinkadun myymälä on niin varma tuotteidensa paremmuudesta niin ei kai omistajan tarvitse kontrolloida täällä sanomisia (sehän vaan herättää epäluuloa)? Kyselin ensinmäisessä viestissä halvempaa liikettä kuin ikivihreä. Alan ammattilaiset osasivat toisaalla opastaa parhaat liikkeet ja sain tuotteet jo tänään.
Hyvät jatkot!

Onko tämä foorumi lisäravinnekaupan keskustelufoorumi? Ei kai nyt sentään. Taisi mennä niin, että kauppakin syntyi niin sanotusti foorumin sivutuotteena. :)

Schimanski sanoi:
Alan ammattilaiset osasivat toisaalla opastaa parhaat liikkeet ja sain tuotteet jo tänään.
Hyvät jatkot!
Tonni vetoa niin alan ammattilaiset eivät maininneet Pakkotoistoa. Onneksi asiakkaat pitävät kaupastamme, kilpailijat nimittäin eivät.

Schimanski sanoi:
Alan ammattilaiset osasivat toisaalla opastaa parhaat liikkeet ja sain tuotteet jo tänään.
Hyvät jatkot!

Mitähän ammattilaisia mahdat nyt tarkoittaa? Edelleen, mene vaikka kenkäkauppaan ja kysy, että missä myydään näitä kenkiä teitä halvemmalla ja kerro sitten mitä sulle vastattiin. :david:

Schimanski sanoi:
Kyselin ensinmäisessä viestissä halvempaa liikettä kuin ikivihreä.

Ikivihreästä et lisäravinteita löydä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom