Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
TIEDÄN että on vanha aihe mutta nostellaan silti koska:
tässä olen nyt väsännyt 2 erilaista kylmä-kallea toinen (joka on purettuna) tein haalariin jonka otin työpaikaltani.
http://www.geocities.com/fightraining/grapplingdummy.html noiden ohjeiden mukaisesti ja täytin haalarit matonkuteilla ja muilla vanhoilla kankailla ja lisäpainoksi pistin hiekkasäkin keskelle nukkea ja lisäksi teippasin täytetyt hanskat käsiksi jotta sai pidennettyä hiukan käsiä. Tällä nukella oli hyvä harjoitella heittoja, ground and poundia ja joitakin lukkoja.
toisessa nukessa on harjanvarren palasia luina jotka on yhdistetty polkupyöränsisäkumilla, polvien ja kyynerpäiden liikerataa on lyhennetty tennispallon puolikkailla jotka estävät raajojen kääntymisen väärään suuntaan, nukke on täytetty matonkuteilla sekä kukkamultasäkeillä jotka on teipattu luihin kiinni ja tämä nukke painaa noin 40kg.
nuket ovat maksaneet yhteensä noin 25e ja ovat auttaneet minua hiomaan tekniikkaa ja ovat kivoja kavereita joita voi paiskoa vaikka katolta alas jos sattuu vatuttamaan. :D
Löysin vanhan haalarin ja etsin tarpeita paininuken rakentamista varten, periaatteessa ihan mielenkiinnosta, kun en painia harrastakaan. Äitini kommentoi TV:n katselun lomasta hyvin huvittuneena: "Pitäisiköhän sinun kuule alkaa käymään ehkä piiiii-iiikkuisen enemmän ystävien luona, kun jo alat nukkeja rakentamaan... :D " No, en minä vaan niitä kavereita käy yleensä heittelemässä seinille.
PS. Nuken kasaaminen pysähtyi täytteen puuttumiseen, pitää käydä asiakseen ostamassa muutama kymmenen kiloa hiekkaa joku päivä.
:D miten sä ton tennispallohomman nikkaroit eli miten ne pitää laittaa jotta estää ton kääntymisen vika suuntaan???harjanvarren palasia luina jotka on yhdistetty polkupyöränsisäkumilla, polvien ja kyynerpäiden liikerataa on lyhennetty tennispallon puolikkailla jotka estävät raajojen kääntymisen väärään suuntaan