Mistä paininukke?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Jahas, en oo edes kuullu ikinä tommosesta.
Sanokaas jotka on tollasta kokeillu niin millanen on ollu, turha vai käytänöllinen?

Itse olen "kallea" käyttänyt niin perus painia kuin SW:tä ajatellen. Ei ole tietystikään live kaverin vertainen, mutta verraton treenikaveri, jos ei muut matolle innostu.

Kalle on loistava treenikaveri heittoja, maahanvientejä, rullauksia yms. varten. Kunhan Kalle on vain tarpeeksi kestävä. Kallen paiskominen kehittää hyvin juuri sellaisia lihaksia, jota ei luullut olevan olemassakaan. Sekä Kalleen voi soveltaa tekniikoita, joita ei voi treenata elävän olennon kanssa.

Jassoo, missä hinnoissa nää nykyään pyörii.. Ei ainakaan tosta linkistä löytyny hintoja?
Ja sitten pitäisi olla tietysti paikka missä riehua tuon kanssa, en kehtaa salille viedä reppuselässä 20km matkaa.. :)
Entäpä onko toi kuinka elävän olonen, liikkuvatko noi kädet ja jalat, pää? Kertookaa vaan lisää, ihan tässä innostuu.. Minkä kokoisella kallella ootte reenaillu?

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Pakko nostaa tätä topiccia ylöspäin, kysäisin nimittäin Kerkolta kylmä-kallen hintoja ja tämmösiä summia tuli vastaukseksi:

580030 Paininukke Kreikk/roomal. p.120 cm/n.15 kg hinta € 737,-

580031 Paininukke Kreikk/roomal. p.130 cm/n.20 kg hinta € 790,-

580032 Paininukke Kreikk/roomal. p.155 cm/n.30 kg hinta € 959,-

580033 Paininukke Kreikk/roomal. p.180 cm/n.40 kg hinta € 1029,-

580035 Paininukke vapaapainiin p.120 cm/n.12 kg hinta € 725,-

580036 Paininukke vapaapainiin p.130 cm/n.18 kg hinta € 815,-

580037 Paininukke vapaapainiin p.155 cm/n.25 kg hinta € 1058,-

580038 Paininukke vapaapainiin p.180 cm/n.32 kg hinta € 1109,-

Eli halpaa kuin saippua. :kippis1:

TIEDÄN että on vanha aihe mutta nostellaan silti koska:

Ei kukaan oo vielä tällaista itse väsännyt?

http://www.geocities.com/fightraining/grappled2.html

tässä olen nyt väsännyt 2 erilaista kylmä-kallea toinen (joka on purettuna) tein haalariin jonka otin työpaikaltani.
http://www.geocities.com/fightraining/grapplingdummy.html noiden ohjeiden mukaisesti ja täytin haalarit matonkuteilla ja muilla vanhoilla kankailla ja lisäpainoksi pistin hiekkasäkin keskelle nukkea ja lisäksi teippasin täytetyt hanskat käsiksi jotta sai pidennettyä hiukan käsiä. Tällä nukella oli hyvä harjoitella heittoja, ground and poundia ja joitakin lukkoja.

toisessa nukessa on harjanvarren palasia luina jotka on yhdistetty polkupyöränsisäkumilla, polvien ja kyynerpäiden liikerataa on lyhennetty tennispallon puolikkailla jotka estävät raajojen kääntymisen väärään suuntaan, nukke on täytetty matonkuteilla sekä kukkamultasäkeillä jotka on teipattu luihin kiinni ja tämä nukke painaa noin 40kg.

nuket ovat maksaneet yhteensä noin 25e ja ovat auttaneet minua hiomaan tekniikkaa ja ovat kivoja kavereita joita voi paiskoa vaikka katolta alas jos sattuu vatuttamaan. :D

TIEDÄN että on vanha aihe mutta nostellaan silti koska:

tässä olen nyt väsännyt 2 erilaista kylmä-kallea toinen (joka on purettuna) tein haalariin jonka otin työpaikaltani.
http://www.geocities.com/fightraining/grapplingdummy.html noiden ohjeiden mukaisesti ja täytin haalarit matonkuteilla ja muilla vanhoilla kankailla ja lisäpainoksi pistin hiekkasäkin keskelle nukkea ja lisäksi teippasin täytetyt hanskat käsiksi jotta sai pidennettyä hiukan käsiä. Tällä nukella oli hyvä harjoitella heittoja, ground and poundia ja joitakin lukkoja.

toisessa nukessa on harjanvarren palasia luina jotka on yhdistetty polkupyöränsisäkumilla, polvien ja kyynerpäiden liikerataa on lyhennetty tennispallon puolikkailla jotka estävät raajojen kääntymisen väärään suuntaan, nukke on täytetty matonkuteilla sekä kukkamultasäkeillä jotka on teipattu luihin kiinni ja tämä nukke painaa noin 40kg.

nuket ovat maksaneet yhteensä noin 25e ja ovat auttaneet minua hiomaan tekniikkaa ja ovat kivoja kavereita joita voi paiskoa vaikka katolta alas jos sattuu vatuttamaan. :D

Ai jumalauta :lol2: :hyper: Aivan mahtava keksintö :D Harmi vaan ettei itellä ole paikkaa missä tommosen kanssa treenaisin.

Löysin vanhan haalarin ja etsin tarpeita paininuken rakentamista varten, periaatteessa ihan mielenkiinnosta, kun en painia harrastakaan. Äitini kommentoi TV:n katselun lomasta hyvin huvittuneena: "Pitäisiköhän sinun kuule alkaa käymään ehkä piiiii-iiikkuisen enemmän ystävien luona, kun jo alat nukkeja rakentamaan... :D " No, en minä vaan niitä kavereita käy yleensä heittelemässä seinille.

PS. Nuken kasaaminen pysähtyi täytteen puuttumiseen, pitää käydä asiakseen ostamassa muutama kymmenen kiloa hiekkaa joku päivä. :)

:eek: Tällasist kuullukkaa.
Ihan pakko pistää isä tekee tämmönen kun se osaa ja varmaan suostuukin.
Kuulostaa ihan mun unelmien täyttymykselt tollanen heittelynukke.. :kuola:

Löysin vanhan haalarin ja etsin tarpeita paininuken rakentamista varten, periaatteessa ihan mielenkiinnosta, kun en painia harrastakaan. Äitini kommentoi TV:n katselun lomasta hyvin huvittuneena: "Pitäisiköhän sinun kuule alkaa käymään ehkä piiiii-iiikkuisen enemmän ystävien luona, kun jo alat nukkeja rakentamaan... :D " No, en minä vaan niitä kavereita käy yleensä heittelemässä seinille.

PS. Nuken kasaaminen pysähtyi täytteen puuttumiseen, pitää käydä asiakseen ostamassa muutama kymmenen kiloa hiekkaa joku päivä. :)

Miten tilkitset tän hemmon ettei hiekat lentele ympäri seinii? Kun meillä on paljon noit työhaalarei. Ja mistä tehdään pää tolle?

e. nii eihän sitä hiekkaa irrallee sinne sisälle päästetä?

harjanvarren palasia luina jotka on yhdistetty polkupyöränsisäkumilla, polvien ja kyynerpäiden liikerataa on lyhennetty tennispallon puolikkailla jotka estävät raajojen kääntymisen väärään suuntaan
:rock: :D miten sä ton tennispallohomman nikkaroit eli miten ne pitää laittaa jotta estää ton kääntymisen vika suuntaan???

No tuota, en suunnitellut asiaa vielä loppuun asti, mutta oletin ainakin hiekan pysyvän siellä ihan kiltisti, kun vain tukkii hihat ja lahkeet tai kehittää jonkun patentin, ettei koko nuken sisus leviä ihan ekasta heitosta. :)

Mutta netistähän löytyy noita ohjeita, pitää soveltaa joku oma versio, kun saa ne hiekat. Kun saisi vaan jaettua vähän sitä painoa ja tietynlaisen painopisteen vaikka navan kohdalle. Sen pään tekemisestä ei vielä mitään hajua, eikä liiemmin mistään muustakaan, säätäminen alkaa kun tarpeet löytyvät. Saa nyt nähdä syntyykö lasta tai paskaa, ainakin pääsee askartelemaan.

EDIT: Onko muuten mitään suositusta, minkä painoinen tuosta nukesta sitten kannattaisi (maksimissaan) tehdä? ~40 kg? Ei ole kokemusta asiasta, niin en osaa oikein arvioidakaan. Pitäisi olla kuitenkin kohtuullisen tukeva, että olisi vähän "realistisempaa" harjoitella jotain perusheittoja.

Tollasel nelikymppisel se olis kai helpointa tekniikkaa katsoen. Ois kiva saada silti ite joku vähän tuhdimpi kaveri että pääsee paremmin tuntumaa :D Tosin toi nelikymppinen kai riittäs alkuun.

Suositut

Back
Ylös Bottom