Mistä paininukke?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ratu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pistä sihen barbaraan iilman sijasta vettä, niin sen painokin olis suhteellisen kohdillaan ja lämpö kanssa :D
Liiankovaa ei vissiin kannata painia ettei tuu vesivahinkoa :D

olis kiva saada joku 90kg painava nukke tehtyä :D mitenköhän ois mahdollista? sen kanssa ku painis vuoden ja sitte ois varmaan jo kova sana vääntelyssä :D

nostetaas muinaista ketjua, tuli tässä mieleen että ei kukaa sattuis tietään miten olis mahdollista tehdä/löytää/ostaa nukke joka painais jotain 80-90kg? sellaisen kanssa vääntäminen ja pyöriminen antais varmaan ihan kivasti lajivoimaa.

jos itse tekis niin millähän ne liitokset sais kestämään tuollaista painoa? ajattelin raajallista. ei löydy netistäkää ostettavaksi mitää mikä painais lähellekkää noin paljoa, ja jos löytyis niin maksais varmaan donan + päälle huntin toimituskulut.

^ Ootkos hiekkasäkkiä ikinä miettiny vai onko liian "huono" tuohon tarkoitukseesi?

hiekkasäkiltä puuttuu raajat, mut kaippa sellaiseen vois ommella kiinni muutamakiloset nahkaraajat. en tiiä käviskö se sit ihan hyvästä nukesta, sellanen olis kiva joka pysyis itsenään pystys pari sekuntia. jos hiekkasäkki toimis torsona ja siihen sit väsäis pään, kädet ja jalat, paino on sitte siinä torsossa pääasias, pitäis vaan keksiä miten raajat ja pään saa kiinnitettyä siihen säkkiin niin että ne ei repee irti ku niistä sitä alkaa heittelemään.

Kyllä 90kg nukke olisi ihan helvetin vaikea heiteltävä. Kuollut paino on aivan eri asia, siksihän nuo nuket ovat aina oikeaa vastustajaa kevyempiä. Toki jos heittäjä on joku Karelin, niin saa varmaan painaakin toista sataa kiloa.

Tässä ihan pätevän oloinen mattopeliin soveltuva nukke:
http://www.grapplingdummy.net

Nukke maksaa 495 dollaria, mutta ongelma on siinä että rahti pohjoismaihin maksaa toiset 500 päälle. Sitten siihen tulee vielä tullimaksut. Ja kun firma on jenkeissä, ei takuutakaan ole. Muuten olisin tuollaisen varmaan ostanutkin.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
aattelin väsää haalareista paininuken ja on melko kova suunnitelma miten saan siitä "vitun hyvän", mutta onko kellään ideoita miten siihen sais "painottoman" pään kaulalla liitettyä?

niiq kuristuksia varten ja silleen..

Mullon melkeen paininukke valmis.. Painoa varmaan joku 75-85 en oo vielä punninnu.. Hiekkaa oli vajaa 70 kiloo ja kangastäytettä vitusti.. ehkä 15kg korkeintaan.

Ei kannata tehä noin painavaa. Tota on ihan mahoton nostaa.. Oon kyllä ihan hapoilla, enkä oo kerenny syömään mitään, kun tehny tätä ja alaselkäreenitki alla.. Mut ihan liian painava. (mulla kuitenkin mave sielä 200 pinnassa ja toi n.80kg nukke on ihan liian raskas.)

edit. Mut on kyllä vitun kovaa reeniä, kun yrittää saaha tota kokonaan ilmaan lattiast.. Vittu yhellä toistolla pulssi nousee about tonniin ja monen minuutin puuskutus.
Tein ton 54-koon haalariin ja ite oon ehkä 48? (173cm).. ehkä liian iso nukke.

Ajattelitko, että kilpapainijat käyttävät 40-50kg nukkeja siksi, että ovat niin heikkoja? :rolleyes:

En. Tiesin kyllä, että normaalisti käytetään 45kg nukkea painavimmillaan.. Halusin nyt vaan "läpällä" tehä tollasen painavan..
edit. Mutta painavan nuken painavuus yllätti aika kivasti.

En. Tiesin kyllä, että normaalisti käytetään 45kg nukkea painavimmillaan.. Halusin nyt vaan "läpällä" tehä tollasen painavan..
edit. Mutta painavan nuken painavuus yllätti aika kivasti.

Se oli mullekin ihan järkytys :D Olin silleen että mitäs läppää tää nyt on ku painavimmat on alle 50kg. Testaamaan ku pääsi ni tarina oliki toinen...

Ja andy, luulin että painijat jaksaisivat heitellä vaikka 120kg nukkeja miten tykkäävät, mutta käyttävät kevyitä tekniikkatreeneihin.

Suositut

Back
Ylös Bottom