Mistä ostatte T-paitanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jerkuu
  • Aloitettu Aloitettu
Noniin, mistä miehet ostatte paitanne? Kyllä noi jotkut J&J tms printatut paidat on ihan kivan näköisiä, mutta ne on tehty kuitenkin valtaväestölle ja itse kun ostan sen xl:n paidan, niin vaikka se on pituudesta vähän pitkä, niin ei se silti yläkropasta istu. Kovin haluttaisi ostaa hyvännäköisiä paitoja, joissa on lyhyet hihat ja muutenkin yläkropasta suhteellisen slimfitti, jotta olkapäät ja epäkkäät ja rinta näyttäis joltain.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Aika laaja kysymys. Kaupasta tottakain.

Sieltä sun täältä, aina kun tulee mieluinen paita vastaan jonka koen tarvitsevani niin se lähtee mukaan.

Netist tulee lähinnä ostettu The hut.comista

Lähinnä hain sitä, jos jollain olis tipsiä kaupasta joiden paidat on yleensä kuvauksen mukasia ;) täytyy tsekata toi.

Sieltä sun täältä. Viimeisimmät paidat tullu ostettua mm. Prismasta, Cittarista, Stadiumista ja Micksistä eli ihan perus kauppareissuilta tarttuu mukaan monesti.

Tarkoitatko, että Jack&Jonesin XL:t on liian pieniä?

Kyllä ne monesti on. Varsinkin ekan pesun jälkeen, vaikka 40 pesen
Vyötärössä on löysää ja pituus on yleensä ok, usein käy kuitenkin niin, että ne mitkä on tiukkoja rinnasta on liian lyhkäsiä tai leveitä helmasta, eli on jotenkin ihan viturallaan noi koot. Pitkähihaset xl:ät on hanskoista kaikki liian kireät vaikka niissä pituus on hyvä.

Joo, oikeassa oot tuossa, että ne Jack&Jonesin koot on kyllä vähän outoja. Ite käytän just J&J:n L ja XL T-paitoja ja oon sua 15 kiloa kevyempi. :D

Totta tuo ettei vähänkään urheilullisemman kropan omaava meinaa löytää yhtään mitään hyvin istuvaa vaatetta kaupasta. Mutta jos tuntuu ettei L-XXL koon Jack&Jones yms. paidat meinaa mahtua päälle, niin siihen voin antaa vinkin:

Kiristelkää ensin edes se 15 kiloa pois, niin kaskummaa, ongelma on hävinnyt, ja tästä eteenpäin mahtuu jopa M-koko, ja sekin roikkuu päällä, myös hartioista:hyper:

Mä oon 5% rasvoissa jos otan nyt 15kg pois :D eli ei passaa ottaa. Eikä mullakaan oo alamahaa kuitenkaan, niin vaikea tästä mallista on luopua. Better bodiesin xl:ät on täydellisen mallisia mulle, selästä kiristää jotkut pikkasen, muttei noitakaan nyt oikeen kehtaa salin ulkopuolella käytellä :[

Yleisin ongelma toivottavasti kuitenkin on se, että kun paita istuu hartioista, niin rinnasta alaspäin on ylimääräistä kangasta vaikka toiseen paitaan.... Itse tullut pari kertaa ostettua bändipaitoja naisten mitoituksella, koska silloin istuu myös vyötäröstä :D

Kyllä sieltä Jack & Jonesista löytyy välillä ihan istuvia paitoja, mutta aika turhauttavaa pukea ja riisua puolet liikkeen paidoista. Peruskyniksille noi on yleensä tarkoitettu.

Aika usein Foot Lockerista, Snipesista tai Outleteista rennompia t-paitoja, pikeet o itellä Tommy Hilfigeriä mutta vähän on ongelma kun M-koko on aika tiukka yläkropasta mutta muuten istuva, L sitte taas sopivan väljä hartioista mutta rinnan alapuolelta vähän turhan iso.. Päivän fiiliksen mukaan valitsen sitten koon, molempia löytyy kaapista.

Aika usein Foot Lockerista, Snipesista tai Outleteista rennompia t-paitoja, pikeet o itellä Tommy Hilfigeriä mutta vähän on ongelma kun M-koko on aika tiukka yläkropasta mutta muuten istuva, L sitte taas sopivan väljä hartioista mutta rinnan alapuolelta vähän turhan iso.. Päivän fiiliksen mukaan valitsen sitten koon, molempia löytyy kaapista.

Täysin sama ongelma Perryn pikee paitojen kanssa. M koko jättää jäljet olkavarsiin kun kiristää, sitten L koko ei vaan istu niin hyvin päällä. Kai sitä pitäis syödä vaan vitusti enempi..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom