Mistä ostatte T-paitanne?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja jerkuu
  • Aloitettu Aloitettu
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Yleisin ongelma toivottavasti kuitenkin on se, että kun paita istuu hartioista, niin rinnasta alaspäin on ylimääräistä kangasta vaikka toiseen paitaan.... Itse tullut pari kertaa ostettua bändipaitoja naisten mitoituksella, koska silloin istuu myös vyötäröstä :D

Jopa minulla on sama ongelma t-paitojen kanssa. En ole sentään naisten mitoituksen mukaan ostanut paitoja. Zarasta ja H&M:sta saa ihan hyviä slimfit mallisia t-paitoja. Noissa ei vaan laatu ole kauhean hyvä, mutta ei kai sitä 5-10e hintaan voikaan vaatia.

Täysin sama ongelma Perryn pikee paitojen kanssa. M koko jättää jäljet olkavarsiin kun kiristää, sitten L koko ei vaan istu niin hyvin päällä. Kai sitä pitäis syödä vaan vitusti enempi..

Damn, mä ku jo suunnittelin hakevani muutaman Perryn paidan josko ne olis ollu mitoitukseltaan parempia :)

Itelle istuu hyvin hilfigerin M tai L t-paidat, ku oon tällänen 174 lyhyt. Ralph Laurenin slimfitit istuu M:nä myös mukavasti. Pikeissä molemmissa meinaa olla pitkä helma, mutta sen voi aina laittaa farkkuihin. Jos haluaa joustavan ns. brändipaidan ni kandee vilkasta armanin ea7 valikoimaa sekä calvin kleinin swimwear mallistoa, oon kokeillut noita, mut en ostanut.

Mulla kans sama ongelma, jos istuvuus on hyvä, niin sitten selästä on lyhyt. Jos taas pituus on hyvä, niin sitten on ihan tolkuton teltta rinnan alapuolelta. L-koko siis monilla merkeillä liian lyhyt, mutta muuten hyvä ja vaistaisesti XL-koko on liian telttamainen. Huppareissa jne. ongelma korostuu. Peakin hupparit tuntuu olevan hyvän pituisia L-koko.

Itelle istuu hyvin hilfigerin M tai L t-paidat, ku oon tällänen 174 lyhyt. Ralph Laurenin slimfitit istuu M:nä myös mukavasti. Pikeissä molemmissa meinaa olla pitkä helma, mutta sen voi aina laittaa farkkuihin. Jos haluaa joustavan ns. brändipaidan ni kandee vilkasta armanin ea7 valikoimaa sekä calvin kleinin swimwear mallistoa, oon kokeillut noita, mut en ostanut.

Hilfigerin t-paidat istuu hyvin myös täällä.

Sportsdirectistä mm. Tapout sopii vähän mojovampaan yläkroppaan. Ei o peruspaidan tyyliin: XL = iso mahasta, mutta pieni käsistä ja yläkropasta.

Muutenkin MMA-merrkien paidan itsuu paremmin "treenattuun" yläkropaan :)

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom