Mistä nickisi on peräisin?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Zealot
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Liikunnan opettaja karju jotain että pelimies tekee sitä ja tätä. Ei siis yksinomaan minua tarkoittanut vaan koko sakkia. Mä olin kuitenki nopein ja omin nimimerkin.

Kaikki kutsuu Jepuksi, mutta sekin tulee siitä, että äiti on mua aina Jepu-Ankaksi sanonut :rolleyes:

Oma nimi sai alkunsa siitä kun pää löi ihan tyhjää kun olin nickiä keksimässä. Blanc tarkoittaa täytettäväksi tarkoitettua kohtaa paperissa, joten se oli sitten siinä....

Viimeksi muokattu:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
En tiedä. Rekatessa oli NES-emulaattori koneella ja tuli sillä jauhettua supermariota ahkerasti. Randomilla tuli mieleen se vitun sienimies jolla kasvaa tatti päässä "ja siitä se ajatus sitten lähti"

Pulkkisesta, etuliite pakon edessä.
Pelkistetyn version nikistä joku on törkeästi varannut ja seisottaa sitä, ei yhtään viestiä forumilla.

Ala-asteiässä olin kaveriporukan "hauska tyyppi", läppä lensi ja myös huvituin itse hyvin helposti. Siitä sain lisänimen Ehe-Ehe-Ehetys.
Teini-iän lökäpöksy-huppariangstissa Ehet lähti vittuun ja s vaihtui muodikkaasti zetaksi. Ja jotenkin se on vaan jäänyt.

Niinkin paljon että työnantajani kutsuvat minua Ehetykseksi oikean nimeni sijaan :D

Sain lahjaksi "pipityynyn", vehnänalkio täytteisen kangas pussin, jota voi lämmittää ja viilentää, esim. vaikka jos ojentaja on jumissa sitä voi lämmittää tuolla :P

Bändi nimeltä "Stam1na"

Zone-sarja -42%
Back
Ylös Bottom