Mistä mutkatanko ja levypainoja?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Weed
  • Aloitettu Aloitettu

3 kpl M-Nutrition MANIA!

LAADUKAS PWO

-40%
Olen miettinyt mutkatangon ja levypainojen hommaamista kotiin. Ei ihan mitä tahansa rupumerkkejä, vaan jotain kunnollisia. Kerko Sportin mutkatankoa ja levypainoja on tullut mietittyä, mutta mistä niitä saisi helpoiten? Heidän omasta liikkeestään tilaus onnistuu ainoastaan suullisena tai kirjallisena tilauksena paikan päällä. Lähin liike löytyy pääkaupunkiseudulta katsottuna Kerkkoosta. Kysyisin siis, mistä muualta niitä voisi saada kohtuulliseen hintaan? Vaikka jotain suomalaisia nettikauppoja, jotka toimittavat postitse. Pääkaupunkiseudun lähettyvillä olevat liikkeet kiinnostavat tietysti. Tai voi myös ehdottaa muita kunnollisia mutkatankoja ja levypainoja, mitkään halpikset eivät kiinnosta.

Kiitos jo etukäteen.

Tuo Vuoripex vaikutti ihan asialliselta liikkeeltä, hinnatkin ovat kohdallaan, mutta tuo nouto ei oikein onnistu Lahdesta ja yllättäen tälläkään liikkeellä ei ole toimitusmahdollisuutta, tosin en sitten tiedä saako mitään n. 50kg pakettia helposti ja halvalla edes matkahuollon kautta. Mieluiten haetaan siis vielä pääkaupunkiseudulta, eli Espoon, Helsingin ja Vantaan suunnalta. Jos nyt tältä seudulta sattuisi löytymään.

Zippi, ei vaan kun tälläisiä lähdetään ostamaan, niin ostetaan sitten kerralla ja kunnolla, joilla pärjää monta vuotta eteenpäin. :arvi:

Tuo Vuoripex vaikutti ihan asialliselta liikkeeltä, hinnatkin ovat kohdallaan, mutta tuo nouto ei oikein onnistu Lahdesta ja yllättäen tälläkään liikkeellä ei ole toimitusmahdollisuutta...

transpointin toimipisteeseen mulle lähettivät (luulisi hesassa olevan), halvalla tuli.

kannattaa kirjotella sähköpostia ja udella.

Yhdyn edelliseen... molemmissa oon ite nähny ja hinnat ollu jotain kolmenkympin luokkaa. Niissä kylläkin 20mm ja 25mm päät et 50mm on varmaan kalliimpi. Levypainoja löytyy kyllä sit samoista paikoista ja vaikka jostain anttilasta, kannattaa muistaa sit vaan että on noi reiät ja tankojen päät yhteensopivia.

Back
Ylös Bottom