Mistä motivaatiota?

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja cyb
  • Aloitettu Aloitettu

cyb

Ikä
44
en oikeen keksinyt oikeata osastoa tälle,mut varmaan joku siirtelee tän helvettiin täältä jos on väärässä paikassa.
Eli siis: mistä motivaatiota salille lähtemiseen? nyt on menny 2 kk ilman salia ja en sit prkele millään saa itteäni taas jumppaamaan. antakaa hyvät ihmiset hyviä vinkkejä..

Cyb kiittää ja kumartaa jo etukäteen.

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saa naisia, kato!
smoker.gif

Weeboomi sanoi:
Saa naisia, kato!
:lol2:

Jep, takuuvarma juttu. Sitten kun alkaa vähän bodia löytymään, naiset eivät yksinkertaisesti voi vastustaa sua ja vähän ajan päästä niitä beibejä vyöryy ikkunoista ja ovista - kovimmilla bodykarjuilla niitä sataa taivaaltakin päälle. :thumbs:

Weeboomi sanoi:
Saa naisia, kato!

:anssi:

Valkkaat salin missä on fitness tyttöjä treenaamassa. On se kumma, jos ei heteromiestä innosta lähteä iltaisin reenailee.... :thumbs:

Tosin, mistä mä sun suuntauksen tietäisin...
:rolleyes:

Katsoppa peiliin... Ainakin minulla toimii!
Aseta tavoitteita!
Itselläni toimii myös se että kokeilen jotain vaatetta joka mahtui tai oli muuten sopiva noin 7 vuotta sitten kun treenasin kunnolla. Tässä oli useampi vuosi huonolla treenillä ja elämänrytmillä. Nyt sitten omistan sellaisen motivaatio vaatekaapin eli joskus pitäisi taas olla kaikki vaatteet istuvia ja sopivia kun tässä treenailen.
Joskus on vaan pakottettava itsensä sinne salille. Esim itselläni alkoi tällä viikolla kovempi kausi treeniessä ja oli kyllä tiistaina hieman vaikeaa lähteä kun oli maanantaista hieman osa paikoista kipeenä mutta sitten olin käynnyt niin oli taas jo parempi olo.

azzyyr sanoi:
:anssi:

Tosin, mistä mä sun suuntauksen tietäisin...
:rolleyes:

hohoo...kyllä mennään sinne fitnestyttöjen linjalle......... :rock:

Jep, no ainakin siitä luulis motivaation lisääntyvän, kun ainakin mä voin allekirjoittaa tuon poikien mainitseman: käy puntilla, tytöt tykkää. Ei pelkästään se tee miehestä seksikästä, että on lihasta, vaan myös se, että tietää miehen tehneen hommia kroppansa eteen. Mua ei ainakaan kovin kiinnosta äijä, joka makoilee sohvalla napaa kaivellen päivästä toiseen ja hyvällä tuurilla vetelee vielä illalla Salkkareiden kyytipojaksi parit pakastepizzat kolajuoman voimalla.

Mutta takaisin aiheeseen: minua ainakin motivoi suunnattomasti se, kun näkee ja tuntee treenin vaikutuksen kroppaan ja mielialaan. Treenipainojen nousu ja voimien kasvaminen, vähitellen esiin piirtyvät lihakset, endorfiinimyrsky hyvän treenin jälkeen - ah! Samoin hyvä mieli, kropan kunnossa pysyminen (ei niskajumituksia ja päänsärkyjä), palelemisen vähentyminen (ennen jäässä 24/7), ja ennen kaikkea tyytyväisyys siitä, että on aina lähempänä sitä lopullista tavoitetta, motivoivat ihan suunnattomasti. Uskaltaisin kyllä väittää, että jokaisella on joku tavoite sen salilla käynnin / muun harrastuksen takana.

Treeni on kyllä niin iso asia ainakin mun elämässä, että harvemmin tarvitsee itseään salille potkia. Vaikeampi sieltä on ennemmin pysyä pois, kun se treenaaminen on vaan niin kivaa!

Minullakin on noita treenimotivaation puutostiloja aika useasti. Yleensä kuitenkin raahaan itseni niskasta salille, kun salille on päästy ja treenikaveri venailee vieressä, että saataisiin treeni käyntiin, niin tulee yleensä fiilis "Nyt kun täällä ollaan, niin aletaan tekemään". Ja sitten loppu menee vaistolla, aina kun on puntit saanut liikkeelle, niin sitä tahallisesti lähtee hakemaan kunnon vääntöä.

Hmmh... Luultavasti kyllä pääsee helpommalla tuolla weebomin mentaliteetillä.

Motivaatio uupuu täälläkin :(. Oikeastaan koko syksy on mennyt ihan penkin alle, on/off tyyppistä pumppailua ilman mitään sen kummallisempaa intoa. Paino on noussut ja tuo nousu on sitä tavaraa mitä ei jännitetä :itku:. No nyt on pari viikkoa tullut vähn paremmin treenattua ja alkaa taas hieman tuntua kiinnostavammalle tämä homma.

Oikeastaan vois laittaa päiväkirjan pystyyn, jos se vaikka motivoisi. Tuumasta toimeen :)

Motivaation kanssa kamppaillaan täälläkin. Tänään kävin pitkästä aikaan salilla ja olen pääsemässä irti pitsa/kebab/hampurilais-kierteestäkin. Pieni motivaation kipinä heräsi taas tänään, jaksaisi nyt vaan käydä säännöllisesti näitä naruja heiluttamassa :rolleyes:

faidra sanoi:
Jep, no ainakin siitä luulis motivaation lisääntyvän, kun ainakin mä voin allekirjoittaa tuon poikien mainitseman: käy puntilla, tytöt tykkää.
Damn, nyt meni kyllä hieman lausunnot rastiin. Meikäläisen pointtina kun nimenomaan oli ridikuloida sitä ajatusta, että salitreenillä ja lihaksilla muka olisi positiivinen vaikutus flaksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Käytännössähän homma on usein jopa päinvastainen, joten se, että "tytöt tykkää", on mielestäni about huonoin mahdollinen motiivi lähteä salille.

Oma peilikuva riittää useimmille motivaatioksi, varsinkin jos kädessä on vertailukohteena kehonrakennuslehti pullollaan kisa- ja treenikuvia.

Hulkki sanoi:
Damn, nyt meni kyllä hieman lausunnot rastiin. Meikäläisen pointtina kun nimenomaan oli ridikuloida sitä ajatusta, että salitreenillä ja lihaksilla muka olisi positiivinen vaikutus flaksiin vastakkaisen sukupuolen kanssa. Käytännössähän homma on usein jopa päinvastainen, joten se, että "tytöt tykkää", on mielestäni about huonoin mahdollinen motiivi lähteä salille.

No höh. Korjataan sitten.. Käy puntilla, treenaavat tytöt tykkää. Hulkki sun pitää kaivautua välillä ulos sieltä pesäkolostasi, niin näet että näin se homma menee. :)

Itseäni motivoi eniten peilikuva. Tulee hyvä mieli kun peilistä näkee kehitystä ja saa mahan pois. Armeijassa laihduin reilut 10kg, mutta sitten ei mennyt kun reilu vuosi niin paino pomppasikin takaisin tuonne 102kg:hen.

Nyt paino pyörii tuossa 104kg kieppeillä ja mahasta on hävinnyt iso siivu :)
Treenien jälkeen tulee muutenkin perkaleen hyvä olo ja mieli kun on saanut aikaiseksi tehtyä jotain eikä vain tule oltua kotona.

Tottakai motivaatiota saa lisää kun katsoo alan lehtiä, bodyvideoita ja Pakkotoiston kuvaosiota.

Nyt kun vaimo vielä innostui salilla käymisestä niin se lisää motivaatiota potensiin sata kun saa viettää laatuaikaa parhaan ystävän kanssa.

Jos sulla on valokuvia niiltä ajoilta, kun olit paremmassa kunnossa, niin vertaile ihmeessä niitä peilikuvaan.

Yksi homma, mikä toimi meikällä joskus: Ei huvittanut salille lähtö sitten ollenkaan, niin ajattelin että mennäämpä nyt kuitenkin siellä käväsemään, jos pari sarjaa edes jaksaisi tehdä ja sitten vähän vatsoja ja kuntopyörää päälle. Kotiin tultuani huomasinkin vetäneeni täyden treenin ja oli niin hyvä olo, että heti 1-2 päivän kuluttua oli pakko päästä jälleen salille.

Hulkki sanoi:

Oma peilikuva riittää useimmille motivaatioksi, varsinkin jos kädessä on vertailukohteena kehonrakennuslehti pullollaan kisa- ja treenikuvia.

Mulla on lompakossa ja jääkaapinovessa hunksien kuvia, joiden perään avokkini kuolaa :jahas: Toimii hyvänä motivoijana ja vitutuksen aikaansaajana!

ps. ;)

Pommi sanoi:
Mulla on lompakossa ja jääkaapinovessa hunksien kuvia, joiden perään avokkini kuolaa
ps. ;)
vai että jääkaapissa hunksia...voi jokainen päätellä ihan omat päätelmät tuosta...
mut muuten niinsta hunkseista
ei tosiaan motivoi mua mikään karvatonapina stringeissä... olen kolmen heikäläisen kanssa "paininut" ja plääääähh...
tiukkoja ehkän mut missä voimat? :rolleyes:

Mulla ei oo ainakaa koskaan motivaation puutetta. On niin paljon asioita miksi käyn salilla! Se on ensinnäkin vaan nii sairaan hienoo! Ja se fiilis treenejen jälkeen :kuola: Sit jos viel joku sanoo jotain motivoivaa, tai tyttöset tykkää. Salilla on myös tajuttoman mukavaa porukkaa ja kaikki tsemppaa toisiaan ja on hyvä fiilis! Salilla käynti on aivan loistava harrastus ja en vois luopuu siitä, se on elämäntapa. Jeah! Nyt tekee taas mieli mennä salille.. ääh vasta sit maanantaina...

Teeppä niin että pakota itsesi salille muutaman viikon verran, ja panosta touhuun riittävästi. Voisin miltei luvata sulle kymmenen euroa jos ei tän jälkeen sali nappais, kyllä ne kovan treenin jättämät fiilikset on niin omaa luokkaansa :kippis1:

Reilu kaks viikkoo treenaamatta ja paino laskenu sen neljä kiloa ja löysempään suuntaan menos. Motivaatio vähän hukassa nyt eikä oikee motivoi sekää et tulokset alkaneet kehittymään aika hyvin. Kaappi täynä lisäravinteita, uudet treeniohjeet ja ohjelmat kasassa mut joku mättää. Kalja vissi on parempaa

Suositut

Back
Ylös Bottom