Kuulin, että kaverini on lähdössä maanantaina kuukaudeksi Thaimaahan ja selvisi ettei kaverilla ole mitään matkavakuutusta. Luottotiedot on mennyt joku pari vuotta sitten ja kuulema Pohjola eikä IF suostunut myöntämään kertamatkavakuutusta sillä perusteella. En ole ennen tiennytkään, että määräaikaisten vakuutusten saaminen voisi olla kiinni luottotiedoista?! Ei kuulema saanut vaikka maksuhan tapahtuu etukäteen. Olen ollut siinä uskossa, että toistaiseksi voimassaolevia vakuutuksia (koti-, kasko-, tapaturma. jen.) on vaikea saada, jos luottotiedon on menneet, mutta että ei edes määräaikaista matkavakuutusta saa on mielestäni jotain perin outoa...
Elikkä löytyykö keneltäkään tietoa mistä kaveri saisi tähän hätään hommattua jokin näköisen matkavakuutuksen matkalleen? Voisinko esim minä mennä ottamaan vakuutuksen omiin nimiin ja vakuutetuksi kaverini? Aikaahan hommalle on vain muutama päivä, eli todennäköisesti jokin nettipalvelu voisi olla kätevä?
Elikkä löytyykö keneltäkään tietoa mistä kaveri saisi tähän hätään hommattua jokin näköisen matkavakuutuksen matkalleen? Voisinko esim minä mennä ottamaan vakuutuksen omiin nimiin ja vakuutetuksi kaverini? Aikaahan hommalle on vain muutama päivä, eli todennäköisesti jokin nettipalvelu voisi olla kätevä?